BEAUTY: REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 4

De parfums van Chloé zijn zonder twijfel mijn favoriet. Ik ben er zelfs zo dol op, dat ik ze verzamel. Ik was dan ook heel blij toen ik van de moeder van mijn vriend een Chloé douchegel kreeg, als troost voor al het gedoe met school. Omdat ik weet dat er meer lezeressen dol zijn op de Chloé parfums review ik vandaag de douchegel. Een heerlijk product of kan je beter even doorsparen en het parfum kopen?

DE VERPAKKING

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 5 REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 6 REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 7

De douchegel komt in een kartonnen doosje. Heel overbodig, maar het draagt zeker bij aan het luxe gevoel dat de producten van Chloé geven. Het doosje is in dezelfde stijl als de verpakking van de signature scent: dezelfde kleur verpakking met daarop in het zwart het logo van Chloé.

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 11 REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 10 REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 9

Ook de verpakking van de douchegel zelf is helemaal in de stijl van de beroemde Chloé geur. Alleen waar de flacon bij het parfum van ribbelend glas is, is het bij de douchegel van plastic. Ook ontbreekt bij de douchegel het bekende strikje, maar dat is alleen maar logisch, want dat zou erg onhandig zijn. De dop van de douchegel is hetzelfde als bij de parfums. Chloé heeft gelukkig net zo veel moeite gestoken in het ontwerpen van de douchegel flacon, want hij straalt net als bij de parfums luxe uit. Mooi!

DE DOUCHEGEL

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 8

De ingrediënten van de douchegel. Ik ken ze niet allemaal, maar ik zie er zo even snel geen verzorgende ingrediënten tussen staan. Jammer. Deze douchegel is niet goedkoop en dan hoop je toch op wat betere ingrediënten. Maar misschien valt het wel mee.

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 12 REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 13

De opening is afgesloten met een sticker. Hieronder schuilt een gat dat aan de grote kant is. Het leek me maar onhandig, omdat je dan al snel te veel product krijgt. Maar de douchegel is dik, waardoor er makkelijk mee te doseren is. Daardoor komt er zelfs maar weinig product uit. Geen probleem, want de douchegel blijkt zuinig in gebruik te zijn. Je hebt maar een klein beetje nodig om je hele lichaam mee in te kunnen zepen. Met de 200 ml douchegel die je krijgt kan je dus een hele tijd doen!

De geur is echt héérlijk! De douchegel ruikt exact hetzelfde als de signature geur van Chloé. De geur is goed aanwezig en met een klein beetje douchegel ruikt de hele douchecabine naar de verrukkelijke Chloé geur. Ondanks de ingrediënten voelt mijn huid na afloop niet al te droog aan. Ik moet me even goed insmeren, maar dat heb ik eigenlijk altijd. De douchegel werkt dus niet bijzonder uitdrogend. Na gebruik blijft de geur nog even heel lichtjes aanwezig op mijn huid. Hmmm, lekker!

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GELREVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 2

De douchegel. Dit kleine beetje is genoeg voor een douchebeurt. 

REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL 3

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Deze douchegel is ideaal voor iedereen die ook zo dol is op de Chloé parfums. De douchegel zelf is prima, maar de heerlijke geur maakt van het douchen een feestje. Oké, het is een dure douchegel, maar als je jezelf een keer wil trakteren op iets speciaals, dan is deze douchegel zeker een aanrader.

Chloé Perfumed Shower Gel kost €32,17 voor 200 ml. Momenteel krijg je bij Douglas 10% korting op deze douchegel, waardoor hij €28,95 kost. Nog steeds duur, maar hij is zuinig in gebruik en het is gewoon een heerlijk luxe product.

Wat vind jij van deze douchegel? Ben jij ook zo dol op de parfums van Chloé?

Xx Sarah

20 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW CHLOÉ PERFUMED SHOWER GEL

  1. Madeleine begint opnieuw zegt:

    Chloé is ook mijn favoriete geur!!!! Hiervoor kocht ik nooit twee keer dezelfde parfum…maar deze geur wil ik altijd op!! Ik wissel m wel af met andere eau de toilettes, maar dit is toch mijn fijnste en lekkerste luchtje! Ik koop nooit showergels en bodylotions van eau de toilettes omdat de kwaliteit nooit echt goed is en ze meestal niet echt vochtinbrengend zijn…maar als het bij deze meevalt, is het misschien toch de moeite waard…(staat sowieso mooi in de douche!!)

  2. Madeleine zegt:

    Hm ik ken de geur eigenlijk niet. Binnenkort eens even snuffelen. Maar ik vind het wel een beetje prijzig, dan haal ik liever 10 andere ervoor. Ik ben echt een veel kopen voor weinig geld mens. 😛 Het ziet er wel enorm mooi en luxe uit!

    • saarenzo zegt:

      Oo snel gaan snuffelen! Het is zo’n heerlijke geur! En ik koop liever ook meer goedkopere producten dan 1 dure. Als ik hem niet had gekregen, had ik hem denk ik nooit gekocht 😉 Maar het is inderdaad een enorm luxe product 🙂

  3. kaoutarschrijft zegt:

    ik wist dat je dol was op Chloe, maar heb het schandalig genoeg nooit geroken. Misschien moet ik een keer naar Douglas gaan om het te ruiken. Maar wat een fijne review en mooie foto’s! Ze worden steeds leuker en mooier. Oh en douchegels gebruik ik nooit omdat ik altijd bang ben dat ze mijn huid uitdrogen :s

Geef een reactie

