OPGEMAAKTE PRODUCTEN – MEI T/M OKTOBER 2014

OPGEMAAKTE PRODUCTEN

De laatste keer dat ik liet zien welke producten ik allemaal heb opgemaakt was alweer in april! Daarna ging er gewoon niks op. Nou ja, af en toe een deodorant, maar om nou een artikel over een deodorant en een handcrème te schrijven is ook weer zo saai. Maar opeens heb ik een heleboel producten opgemaakt. Vandaag laat ik aan jullie zien welke.

Ik ben zelf ook wel verrast door het aantal producten. Als ik een product opmaakte, zette ik hem op mijn bureau. Zo kon ik het overzicht houden. Dacht ik. Want ik was even vergeten dat er onder mijn bureau in een plastic zak ook nog allemaal opgemaakte producten zaten. Oeps! Het zijn er dus best wel veel. Maar als je je bedenkt dat dit alles van mei t/m oktober is valt het allemaal reuze mee.

HAARPRODUCTEN

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 2

Allereerst de haarproducten. Ik maakte de shampoo en conditioner uit de Dove Intense Repair lijn op. Op zich wel fijne producten, maar voor mijn haar zijn de producten te zwaar. Mijn haar wordt er steil van en wordt ook eerder vet dan normaal. Mocht je droog of beschadigd haar hebben, zijn deze producten denk ik heel fijn voor jou!

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 3

Ook maakte ik de Andrélon Volume Hairspray op. Deze zat jaren geleden een keer in zo’n beauty pakket van CosmoGirl die je kon bestellen. Alleen ik gebruikte geen hairspray, dus jarenlang stond hij ongebruikt op mijn kamer. De laatste jaren ben ik het steeds vaker gaan gebruiken op dagen dat mijn haar wat futloos is. Ik vind het een fijne hairspray en hij ruikt ook lekker. Deze ga ik sowieso vaker kopen!

Verder maakte ik de Gliss Kur Ultimate Volume shampoo en conditioner op. Prima producten, maar echt heel bijzonder vind ik ze niet. Als ze een keer in de aanbieding zijn koop ik ze misschien nog wel een keer, maar echte musthaves zijn het niet.

PRODUCTEN DIE IK ELKE KEER WEER OPMAAK

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 4

Tja, het feit dat de Rexona deodorant er maar liefst drie keer ligt, geeft denk ik al genoeg aan hoe fijn ik hem vind. Echt een top product! Alleen ik merk wel dat hij minder goed begint te werken nu ik hem al zo lang gebruik. Daarom wissel ik hem nu even af met een andere. Hopelijk werkt hij dan binnenkort weer net zo goed als eerst.

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 5

Producten die ook elke keer weer terugkomen zijn de Dove handcrèmes. Ik maakte de Indulgent Nourishment versie en de Winter Care versie op. De tweede deed helaas niet zo veel voor mijn handen. De eerste vind ik wel heel fijn. Alleen deze heb ik jarenlang dagelijks gebruikt, waardoor mijn handen er waarschijnlijk aan gewend zijn geraakt, want nu werkt hij niet meer goed. Jammer, want het is een fijne, betaalbare handcrème.

GEZICHTS- EN LICHAAMSPRODUCTEN

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 6

De Rituals Sunrise Scrub had net zo goed in het vorige stukje kunnen staan, want ook deze komt vaker terug. Ik vind het ook gewoon zo’n heerlijke scrub! Hij is lekker grof en ik ben dol op de geur.

De Lancaster make up removers vielen me tegen. Eigenlijk horen ze niet bij elkaar, maar ik gebruikte ze samen. Waarom? Omdat ze anders gewoon niet goed de huid schoonmaken. Eigenlijk moeten de producten los van elkaar ook al hun werk goed doen, maar helaas doen ze dat niet. Zelfs na het schoonmaken met beide producten twijfelde ik regelmatig of alle make up nou wel goed was verwijderd. En zo veel make up draag ik niet… Wel voelen de reinigers fijn aan op de huid en mijn huid kreeg geen last van irritaties. Maar ik had beter verwacht. Vooral van een luxe merk als Lancaster. Je begrijpt: deze producten ga ik niet nogmaals kopen.

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 7

Verder maakte ik Beauty Sleep Concentrate van Neal’s Yard Remedies op, die ik voor het slapengaan als serum onder mijn nachtcrème gebruikte. Het andere product is de Bright Defence Face Serum van het merk Snowberry. Beide producten ga ik niet nogmaals kopen. Ik vond ze niet zo fijn. Hoewel beide producten voor de droge huid zijn, had ik regelmatig nog een droog en trekkerig gevoel en last van velletjes en droge plekken. Het Snowberry serum kost €50 en het nachtserum kost €45 (beide 30 ml) en dat vind ik een hoop geld voor producten die niet goed genoeg hydrateren.

MAKE UP & OVERIG

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 8

Als eerst het minst interessante: een wegwerpscheermesje van Wilkinson Sword. Prima product, niks op aan te merken. Maar eigenlijk vind ik de meeste wegwerpscheermesjes wel goed. Behalve die van Action, die zijn echt vreselijk.

Dan het leukste: de make up producten! Ik maakte maar liefst twee lipsticks op. Beide zijn Color Boost lipsticks van Bourjois. Die vind ik zo fijn! Ik ga ze dan ook zeker opnieuw kopen. Sterker nog, de back ups liggen al klaar.

Na hem een jaar regelmatig te hebben gebruikt, is het ook tijd op mijn nagellakremoverpotje van L’Oréal Paris weg te doen.  Hij is nog geeneens op, maar de spons is kapot (iets te rigoureus geprobeerd mijn glitternagellak eraf te schuren, haha) en de remover is helemaal donkerpaars van kleur geworden, waardoor mijn vingers elke keer heel vies worden als ik mijn nagellak verwijder. Maar dat maakt niet uit, want inmiddels heb ik een fijne vervanging bij Hema gevonden, waar jullie eergisteren een review over hebben kunnen lezen.

OPGEMAAKTE PRODUCTEN 9

Ook maakte ik een Maybelline Baby Lips lipbalsem in de smaak Mint Fresh op. Heel fijne lipbalsem, maar Carmex blijft mijn eeuwige favoriet en die vervang ik pas als hij op is en ik geen back ups meer heb.

Als laatst maakte ik de Catrice Camouflage Cream op. Dat werd ook wel tijd, want hij was al bijna twee jaar open en ik merkte dat hij steeds minder romig begon te worden. Dit is echt een top product! Een van mijn favorieten. Ik raad hem echt aan iedereen aan! De beste concealer ooit (ik ben tenminste nog geen fijnere tegengekomen) en hij is ook nog eens heel goedkoop.

Dat waren alle opgemaakte producten! Pfff, wat een hoop! Voortaan toch wat eerder controleren of ik niet ergens een tas vol lege verpakkingen heb liggen, haha.

Wat vind jij van deze producten? Welke producten heb jij de afgelopen tijd opgemaakt?

Xx Sarah

27 gedachtes over “OPGEMAAKTE PRODUCTEN – MEI T/M OKTOBER 2014

  1. lous zegt:

    Wauw, dat is een mooi overzicht. Voor een half jaar vind ik het aantal nog best meevallen hoor, leuk dat je ook producten opmaakt waar je eigenlijk niet tevreden over bent. Jammer dat Lancaster tegenvalt, juist van dure merken verwacht je dat toch niet.

    • saarenzo zegt:

      Ja ik vind het weer te zonde om ze dan weg te gooien. Vooral als het een duurder product is, zoals bij die van Lancaster. En ik had ook wat meer verwacht van Lancaster. Echt jammer!

  2. Petra zegt:

    Terwijl ik zat te lezen, dacht ik dat het wel bizar veel was…even terugscrollen naar boven en ja hoor gelukkig……het valt best wel mee…wel mooi dat je zo tevreden bent over de deodorant, alleen minder dat je de indruk hebt dat hij minder zijn werk gaat doen…

Geef een reactie

