MINI ACTION SHOPLOG

MINI ACTION SHOPLOG

Gisteren was ik met mijn moeder naar het dorp om wat spullen voor de feestdagen te halen. Ik ging even naar de Action om laarzenspanners te kopen, maar vond er nog wat andere leuke spullen. Het zijn niet zo veel spullen, maar ze zijn leuk genoeg om even een shoplog over te schrijven. Lees verder om mijn aankopen te zien. 

MINI ACTION SHOPLOG 2

Allereerst kocht ik hetgeen waarvoor ik naar de Action ging: laarzenspanners. Ik nam drie paar mee voor de laarzen die ik vorig weekend kocht. De laarzenspanners zijn van plastic en kosten €1,89 per paar.

MINI ACTION SHOPLOG 8

Daarna wilde ik even bij de kerstspullen kijken. Ik ben echt dol op Kerst en kan geen kerstafdeling weerstaan. Die van Action moest er dus ook aan geloven. Ik vond er een setje van vier vlinders met gouden glitters die aan een knijpertje vastzitten. Ze zijn eigenlijk voor in de kerstboom, maar als die weer wordt opgeruimd hang ik ze gewoon op in mijn kamer. Voor dit setje betaalde ik €0,99.

MINI ACTION SHOPLOG 5

Ook vond ik op de kerstafdeling deze super schattige vilten pinguïns. Ik vind pinguïns heel leuk en deze zien er zo lief uit! Ze zijn bedoeld voor in de kerstboom, maar ik heb ze opgehangen in mijn kamer. Ahh, wat zijn ze toch leuk! Voor dit setje betaalde ik €0,79.

MINI ACTION SHOPLOG 3 MINI ACTION SHOPLOG 4

Een tijdje geleden had ik op een blog een review over de nail stamps set van Max & More gelezen en ik wilde even kijken of ze die nog hadden. Het was even goed zoeken, maar uiteindelijk zag mijn moeder ze opeens liggen. Er waren drie verschillende designs te koop. Ik ging voor de versie met verschillende soorten bloemetjes. Hiervoor betaalde ik €0,99.

MINI ACTION SHOPLOG 6 MINI ACTION SHOPLOG 7

Tijdens de zoektocht naar de nail stamps zag ik opeens allemaal body butters liggen. Deze had ik nog niet eerder gezien bij Action, maar ik ben er het afgelopen jaar dan ook bijna niet geweest. Er lagen volgens mij zes of zeven verschillende soorten. Ik besloot er drie mee te nemen om te testen voor mijn blog. Van Hegron Cosmetics (die met het Chinese teken als logo) nam ik Beauty Secrets (meloen en limoen) en Good Health (eucalyptus en rozemarijn) mee. Deze kosten €1,39 per stuk. Van het merk Sence nam ik een body butter in de geur Shea Butter mee. Deze kost €1,29.

Verder kocht ik nog wat cadeautjes voor een vriendin, maar die laat ik voor de zekerheid niet zien. Sorry trouwens voor de slechte kwaliteit van de foto’s, maar deze tijd van het jaar is het licht echt vreselijk om in te fotograferen en ik was te laat thuis om nog goede foto’s te kunnen maken.

Wat vinden jullie van deze spullen? Waar zouden jullie graag een review over willen lezen?

Xx Sarah

32 gedachtes over “MINI ACTION SHOPLOG

  1. Lonneke zegt:

    Leuke aankoopjes he je gedaan, ik wil van de week ff naar Action. Ik heb ook die Body Butter (de laatste foto) en het leuke hiervan is er zit geen Body Butter in. Veel plezier met je aankoopjes!

  2. Akosua zegt:

    Ik gebruik altijd precies dezelfde laarzenspannners. En als je eenmaal in de Action bent, koop je toch altijd net iets meer dan je je voorgenomen had. Ik in ieder geval wel. Leuke aankoopjes, ik ben benieuwd naar je reviews.

  3. Petra zegt:

    Leuke dingetje heb je gekocht bij de Action, zelf heb ik de nail stamps ook en ik vind het erg handig en makkelijk om te doen….ik ben benieuwd hoe ze jou bevallen…. 😉

Geef een reactie

