600 VOLGERS OP BLOGLOVIN! BEDANKT + PRIJS WINACTIE?

600volgers

Laatst schreef ik al dat ik bijna 600 volgers op Bloglovin had bereikt en dat het dan weer eens tijd wordt voor een winactie. Ik had alleen nooit verwacht dat ik die 600 volgers zo snel zou halen! Ik was dan ook volledig verrast toen ik van Bloglovin’ een mailtje kreeg met daarin het bericht over mijn nieuwe aantal volgers. Wauw, bedankt allemaal! Ik plaats van dat ik zelf iets kies, lijkt me mij wel leuk om jullie de prijs voor de winactie te laten bepalen.

Vorige keer had ik drie producten van MUA weggegeven. Ik had me rot gezocht naar een Kruidvat met MUA en vond de producten uiteindelijk in Breda. Maar toen ik eerder deze maand in Hilversum was ontdekte ik opeens dat daar tegenwoordig ook MUA wordt verkocht. En in Amsterdam is sinds dit najaar Sleek te koop, dus producten van dat merk kan ik weer halen als ik naar mijn vriend ga. Daarom aan jullie nu de vraag: van welk merk zou je het liefst een winactie zien? Sleek of MUA? Noem ook gelijk welke producten jou dan het leukst lijken. Ik kan bijvoorbeeld een Sleek Storm palette weggeven, maar daar heeft niemand wat aan als bijna alle lezeressen die al hebben.

Nogmaals bedankt allemaal voor het volgen! Ik vind het elke keer weer heel bijzonder om te zien hoeveel mensen mij volgen en de moeite nemen om mijn blog te bezoeken. Jullie maken mij heel blij!

Xx Sarah

42 gedachtes over “600 VOLGERS OP BLOGLOVIN! BEDANKT + PRIJS WINACTIE?

  1. Kirsty zegt:

    Volgens mij had ik je al gefelicteerd op Instagram, maar hier doe ik het gewoon nogmaals: gefeliciteerd met je volgers!! πŸ™‚ Ik heb zelf geen voorkeur voor een winactie, van Sleek heb ik al vrij veel, maar het blijft een leuk merk en van MUA heb ik relatief weinig.

  2. nathalie zegt:

    gefeliciteerd saar! wat gaaf! dat verdien je! een (sleek) pallette met felle kleuren zou gaaf zijn. Denk dat velen natural kleuren al hebben in hun stash en dat een felle kleuren pallet iets is wat mensen niet snel zelf kopen maar wel graag willen om te experimenteren. Zou gaaf zijn! je bent een topper! x

  3. chucky1012 zegt:

    Gefeliciteerd!
    Ik doe heel graag mee en volg je op al je soc.med.k…….
    Zodat ik mooie ooglooks met de prachtige kleuren uit de palette zou kunnen maken en de lipstick klinkt ook super goed!

    Xoxo

Geef een reactie

