MIJN UIT DE HAND GELOPEN FASHION WISHLIST VOOR DEN HAAG

collage wishlist 2014

Elk jaar gaan mijn moeder en ik rond de feestdagen samen shoppen in Den Haag. Den Haag is vanaf ons huis best ver reizen (zo’n 1,5 à 2 uur) en met Utrecht en Amsterdam op een afstand van een half uurtje, gaan we eigenlijk zelden naar Den Haag. Op die ene keer per jaar dan en dan kijken we er ook wekenlang naar uit. Aanstaande woensdag is het weer zover en ik ging alvast op wat webshops kijken wat ik graag zou willen kopen. 

Soms heb je dat er gewoon helemaal niks leuks voor je in de winkel ligt. Nu is het bij mij andersom: ik vind bijna alles wat er nu in de winkels ligt hartstikke leuk. De wishlist hieronder is het resultaat van ongeveer een half uurtje webshops bekijken. Daarna ben ik maar gestopt omdat het anders wel erg veel werd. En dan heb ik nog geeneens beauty en kookspullen bekeken. Oeps! Ach, waarschijnlijk koop ik (bijna) niks van de lijst, maar ik vind het altijd leuk om ze te maken.

H&M

Ik ging eigenlijk naar de webshop van H&M om te kijken wat voor platte schoenen ze hebben. Dat is namelijk waar ik voor moet kijken: platte schoenen. Hoe het gebeurde weet ik niet, maar in plaats van schoenen stonden er opeens drie kledingstukken op mijn wishlist.

H&M mouwloze jurk rood €24,95

 

Rode, mouwloze jurk – €24,99

h&m tricot jurk met kant €9,99

Zwarte tricot jurk met kant – van €19,99 voor €9,99.

imitatieleren broek H&M €29,99

Imitatie leren broek – €29,99. Waarschijnlijk staat hij mij vreselijk, maar ik ben gewoon benieuwd hoe leren broeken mij staan.

ZARA

zara aubergine synthetisch leren rok €29,95

Aubergine synthetisch leren rok – €29,95.

zara gestreepte jurk €29,95

Gestreepte jurk – €29,95. Weet niet of zo’n lang model mij staat (maxi jurken staan mij bijvoorbeeld voor geen meter), maar zo’n langer exemplaar lijkt me heerlijk voor in de winter.

zara ribjurk €19,95

En daarom zette ik ook een zwarte op mijn wishlist. Deze ribjurk kost €19,95.

zara slingback met hak €39,99

Bij Zara dachten ze: “goh, het is najaar, laten we allemaal schoenen ontwerpen met een open hiel, want dat is fijn als het koud is!” Echt, ik snap deze logica niet. In de winter wil je toch juist lekker warme schoenen? Deze laarsjes ga ik niet kopen, maar ik vind ze zo leuk (voor in het voorjaar) dat ik ze even wilde laten zien. Deze kosten €39,99.

zara slingback ballerina €14,99

Weer schoenen met een open hiel! Ik snap het echt niet. Maar naar deze ga ik wel hard op zoek, want hoe handig zijn deze zwarte ballerina’s in de zomer? Ik loop dan altijd op sandalen of instappers, maar deze schoenen staan een stuk mooier als ik een keer netjes gekleed moet. Deze kosten €14,99.

MANGO

En dan nu mijn eeuwige favoriet: Mango! Hoe kan het ook anders?

lang wollen vest camel €25,99

Lang camel wollen vest – €29,99. Leuk voor over een jurkje.

mango chiffen jurk met print €19,99

Chiffon jurk met print – €19,99. Deze vind ik echt heel leuk! Wel zou ik er een tailleriempje om doen.

mango katoenen kabel trui €29,99

Katoenen kabel trui – €29,99.

mango lange kanten rok €34,99

Lange kanten rok – €34,99. Deze vind ik zo gaaf!

mango rechte jurk met print €29,99

Rechte jurk met print – €29,99. 

mango witte jurk met vierkante hals €39,99

Witte jurk met vierkante hals – €39,99. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een leuke Little White Dress.

mango witte crochet jurk €29,99

Witte crochet jurk – €29,99. Deze vind ik nog leuker dan de vorige!

mango rok met print en ceintuur old rose €19,99

Rok met old rose print en ceintuur – €19,99.

mango rode jurk met wijde rok €39,99

Rode jurk met wijde rok – €39,99.

mango crêpe jurk met panden €29,99

Crêpe jurk met panden – €29,99. Ik heb een afstudeeropdracht bij een bank gekregen. Mijn school moet hem nog goedkeuren, maar als ik toestemming krijg moet ik vanaf januari t/m mei steeds heel netjes gekleed. En dan heb ik een paar van dit soort jurken nodig.

mango getailleerde punto-di-roma jurk van €39,99 naar €27,9

Getailleerde punto-di-roma jurk – van €39,99 voor €27,99.

Na een klein half uur was dit dus al mijn wishlist. Daarna heb ik maar, heel verstandig, mijn laptop opgeborgen. Ohh, wat zijn de najaarscollecties dit jaar toch leuk! Maar eerst op zoek naar platte schoenen, haha.

Wat vind jij van deze wishlist? Wat staat er op jouw wishlist?

Xx Sarah

27 gedachtes over “MIJN UIT DE HAND GELOPEN FASHION WISHLIST VOOR DEN HAAG

  1. Lonneke zegt:

    Ik herken het als ik online voor iets ga kijken zie ik gelijk ook andere leuke items. Een mooie lange wishlist. Ik vind het 3e outfit van H&M erg leuk en de taupe enkel laarsjes. Heel veel plezier woensdag in Den Haag!

    • saarenzo zegt:

      Ahh wat jammer dat ze dat niet leuk vindt! Mijn moeder is net zo dol op shoppen als ik, dus we gaan bijna altijd samen. We hebben ook ongeveer dezelfde smaak, wat het extra leuk maakt 🙂

Geef een reactie

