MEET THE BLOGGER: INFINITY

infinity1

Het is weer tijd voor Meet the Blogger! Eva van Infinity reageerde op de oproep. Lees verder voor het interview.

  1. Vertel eens wat meer over jezelf en over jouw blog.

Ik ben Eva, een 14-jarig meisje. Mijn vrije tijd vul ik op met bloggen, dansen, toneel spelen, afspreken met vrienden en fotografie. Ik ben ook een echte perfectionist, alles moet tot in de puntjes in orde zijn. Als dat niet lukt ben ik wat teleurgesteld in mezelf. Ik weet dat ik beter kan. Voor de rest lach ik graag. Al heb ik soms eens een dipje, maar iedereen heeft zo zijn ups en downs, nietwaar? Op mijn blog kan ik echt mijn gedachten kwijt. Het is mijn eigen plekje op het o zo grote internet. Ik blog het liefst over persoonlijke dingen. Op mijn blog kan je af en toe ook eens een nail art of een diy vinden.

infinity2

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik wou mijn gedachten kunnen neerschrijven en mensen inspireren. Geen idee of ik ook effectief mensen inspireer. Stiekem hoop ik van wel. Ik vind het fijn om mensen te kunnen helpen en inspireren. Ik las vroeger af en toe wel eens een blog, en het leek me fantastisch om er ook een op te starten. Ik ben superblij dat ik dat heb gedaan!

  1. Hoe ben je op de naam van jouw blog gekomen?

Het kwam gewoon in me op. Voor de naam ‘Infinity’ had ik een andere blog naam, maar die was ik beu, ik vond hem niet meer mooi klinken. Het woord infinity kwam een paar maanden geleden vaak voorbij. Het kwam in me op dat ik oneindig lang wil bloggen, echt letterlijk tot ik erbij neerval. En aangezien infinity oneindig betekent, leek het me wel een gepaste naam.

  1. Wat vind je het leukst en het minst leuk aan bloggen?

Het leukste vind ik dat ik mijn gedachten kwijt kan en dit met iedereen kan delen. Wat ik ook zeker leuk vind aan bloggen is dat, wanneer je andere blogs leest, je inspiratie kan opdoen voor je eigen blog, maar ook voor leven naast het bloggen.  Het minst leuke aan bloggen vind ik –dit is niet het geval bij mij – dat het bij sommige bloggers puur om volgers, geld en samenwerkingen met bedrijven telt. Voor die reden moet je zeker niet beginnen met bloggen. Dan beleef je er toch geen plezier aan?

infinity3

  1. Waar ben je het meest trots op als je naar jouw blog kijkt?

Moeilijk vraag! Ik ben wel trots op mijn header. Ik wou een persoonlijke header zonder dat ik er mijn gezicht hoefde op te zetten. En dat is me gelukt. J  Ik weet dat mijn header nog altijd beter kan, maar voorlopig ben ik er blij mee.

  1. Wat betekent bloggen voor jou?

Bloggen betekent voor mij plezier maken. Het is als een hobby voor mij, en bij een hobby is het toch de bedoeling dat je plezier maakt?

  1. Welke vijf beauty producten/fashion items zijn voor jou onmisbaar?

Mascara, lipstick, gezichtscrub, nagellak en een sjaal.

infinity4

  1. Welk advies zou je aan iemand geven die pas is begonnen met bloggen?

Verwacht niet dat je meteen honderden views en volgers krijgt. Zoiets moet je opbouwen. Blog over wat jou interesseert, doe je eigen ding! Probeer een regelmaat in je blogschema te steken. Als je bijvoorbeeld eerst een hele week elke dag een artikel online zet, en dan opeens twee weken niet, dan is dat erg verwarrend voor je lezers. Maar beleef er vooral plezier aan!

  1. Wat zijn jouw blog plannen voor de toekomst?

Moeilijk te beantwoorden, ik denk daar niet echt over na. Ik hoop natuurlijk dat ik in alle opzichten verbeterd ben. Fotografie, schrijfstijl, lay-out, …  Het lijkt me ook fantastisch om naar events te gaan en ander bloggers te ontmoeten. Ook hoop ik binnenkort meer tijd te hebben voor mijn blog zodat ik elke dag een artikel kan plaatsen in plaats van om de dag een.

  1. Vertel vijf feitjes over jezelf die we nog niet van jou weten. 

  • Ik heb vroeger 2,5 jaar een beugel gedragen.
  • Ik ben vrij onzeker, zeker als het op mijn uiterlijk aankomt.
  • Ik haat het om met nat haar rond te lopen.
  • Ik lees graag boeken, in tegenstelling tot al mijn vrienden.
  • Ik droom ervan om eens in een film of televisie reeks mee te spelen.

Eva’s blog volg ik inmiddels al een tijdje. Ze plaatst voornamelijk persoonlijke artikelen en komt over als een leuke, lieve meid. Houd je van persoonlijke blogs? Neem dan eens een kijkje op Infinity.

Wil je ook met jouw blog in deze rubriek? Stuur dan een mailtje naar saarenzoblog@hotmail.com. Eva, leuk dat je wilde deelnemen aan Meet the Blogger!

Wat vind jij van Infinity? Kende jij de blog al?

Xx Sarah

15 gedachtes over “MEET THE BLOGGER: INFINITY

Geef een reactie

