MEET THE BLOGGER: MISS BEAUTY BUDGET

missbeautybudget

Gisteren kwam er voor het eerst sinds tijden geen artikel online. Ik had het gewoon te druk en vond nergens de tijd (en rust) om even aan mijn blog te kunnen zitten. En daar baal ik ontzettend van! Gelukkig vandaag weer gewoon een artikel. Deniece van Miss Beauty Budget melde zich aan voor de Meet the Blogger rubriek en beantwoord vandaag alle vragen. Benieuwd naar het interview? Lees dan verder. 

1. Vertel eens iets over jezelf en over jouw blog?

Mijn naam is Deniece en ik ben 25 jaar oud. Ik blog op www.missbeautybudget.nl. Je mooi voelen of mooi maken, hoeft niet duur te zijn en daar vertel ik heel graag over. Er zijn zoveel mooie producten met een kleine prijs en die wil ik graag met je delen. 

2. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Alweer een jaar geleden wilde ik meer met mijn creativiteit gaan doen. Bloggen leek mij ontzettend leuk en het onderwerp werd al gauw bepaald. Vorig jaar had ik het financieel niet zo breed, maar dat wilde niet zeggen dat ik mijzelf wilde verwaarlozen. Daar is mijn liefde voor mooie en goede budget producten geboren. Nu gaat het financieel weer goed, maar het blijft ontzettend leuk om een prachtige lippenstift te vinden voor een kleine prijs. Niet iedereen wil of kan een hoop geld voor beauty producten neerleggen en dat begrijp ik erg goed!

tumblr_nfqu66CHWX1tkf1slo6_1280

3. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Toen voor mij duidelijk werd dat ik wilde schrijven over mooie, maar budget producten wilde schrijven, was de naam snel bedacht: Miss Beauty Budget!

4. Wat vind je het leukste en het minst leuk aan bloggen?

Het leukste vind ik het lezen van de reacties. Wat vinden de lezers van het product of van mijn blog. Heel leerzaam en ontzettend leuk om te lezen. Ook testen van producten vind ik erg leuk. Het minst leuke vind ik het plannen denk ik en bedenken wanneer wat online komt. Een week lang alleen maar reviews over producten van één merk is voor de bezoekers ook niet heel tof haha. Het komt weleens voor dat ik denk: Ohh maar dit is ook zo fijn! Daar schrijf ik morgen over.. oh nee dat wordt dan volgende week haha.

tumblr_nfi9jkeUDg1tkf1slo2_1280

5. Waar ben je het meeste trots op als je naar jouw blog kijkt?

De ontwikkeling die ik nu al heb doorgemaakt binnen een jaar. Als ik kijk naar artikelen die ik een jaar geleden schreef en de artikelen die ik nu schrijf, dan ben ik daar best trots op! Er zijn nog genoeg dingen die beter kunnen, maar ik vind het ook leuk om mijzelf te blijven ontwikkelen.

6. Wat betekent bloggen voor jou?

Een eigen plekje op het internet, waar ik kan schrijven wat ik wil. Niet alleen over welke producten ik fijn vind, maar ook wat inspireert mij, welke doelen wil ik nog halen en waar houd ik mij verder mee bezig.

7. Welke vijf beauty items zijn voor jouw onmisbaar?

1. Concealer! Deze staat met stip op nummer 1. Doordat ik aders heb lopen onder mijn ogen, lijkt het altijd alsof ik moe ben en dus ook wallen heb. Heel vervelend! Gelukkig bestaat er concealer en kan ik dat lekker camoufleren.

2. Mascara, alleen een beetje mascara doet al zoveel om je ogen. Heel makkelijk en een groot effect.

3. Nagellak, niet omdat ik het nodig heb, maar omdat ik het ontzettend leuk vind!

4. Eyeliner, dat maakt voor mij elke ooglook echt af. Ik gebruik het niet dagelijks, maar wel meerdere keren per week.

5. Pincet, om mijn wenkbrauwen zo goed mogelijk in toom te houden haha!

tumblr_negvc6fR5Y1tkf1slo3_1280

8. Welk advies zou je aan iemand geven die pas begonnen is met bloggen?

Er gaat veel tijd zitten in het bloggen. Plan je tijd goed in en bedenk ook of je er zoveel tijd in wilt steken. Ook is SEO erg belangrijk! Lees je daar goed op in, zodat je hier mee aan de slag kunt.

9. Wat zijn jouw blog plannen voor de toekomst?

Mijn blog plannen zijn om verder te gaan met de ontwikkeling die ik nu door heb gemaakt en nog steeds doormaak. Verder gewoon lekker door blijven bloggen en dichtbij mijzelf te blijven.

10. Vertel vijf feitjes over jezelf die we nog niet van jou weten.

1. Mijn favoriete kleur is groen. Het was vroeger zelfs zo erg dat ik toen ik twaalf was, mijn haar gifgroen wilde verven. Dat mocht natuurlijk niet haha, maar het is voor mij nu naast roze, nog steeds één van de mooiste kleuren.

2. Mijn tweede naam is Celeste. Mijn ouders hebben die naam gezien op het naambordje van een serveerster toen ik nog in de buik zat. Blijkbaar komt inspiratie overal vandaan haha!

3. Mijn favoriete nagellak is: Meet me at Coral island van Catrice (nu nog steeds te koop!) en Coca Cola Red van O.P.I. beide zijn echt prachtig!

4. Muziek is heel belangrijk voor mij. Bijna altijd heb ik ook wel muziek op. Mijn muzieksmaak is ontzettend breed, maar ik heb wel twee favoriete liedjes: Mirrow van Justin Timberlake en The way you look tonight van Frank Sinatra.

5. Ook al heb ik een beauty blog en vind ik beauty ontzettend fijn, ik ga ook weleens zonder make up de deur uit. Soms is dat juist ontzettend fijn!

101

Ik volg de blog van Deniece al een tijdje en vind vooral haar 101 in 1001 artikelen heel leuk. Daarin probeert ze in 1001 dagen 101 doelen te bereiken. Ook baal ik als ik haar blog lees altijd extra veel dat het merk P2 nergens bij mij in de buurt te koop is. Daarover plaatst ze namelijk regelmatig een review. Vind je het leuk om persoonlijke artikelen en vooral veel reviews van budgetproof producten te lezen? Neem dan eens een kijkje op Miss Beauty Budget.

Wil je ook met jouw blog in deze rubriek? Stuur dan een mailtje naar saarenzoblog@hotmail.com. Deniece, leuk dat je wilde deelnemen aan Meet the Blogger!

Wat vind jij van de Miss Beauty Budget? Kende jij de blog van Deniece al?

Xx Sarah

25 gedachtes over “MEET THE BLOGGER: MISS BEAUTY BUDGET

  1. beautifulday4makeup zegt:

    Zo leuk om te lezen en nieuwe bloggers te leren kennen. Dat is trouwens helemaal niet erg als er eens een dagje geen artikel online komt. Zoiets valt mij ook af en toe voor. Het is niet leuk, maar de meeste lezers vinden dat niet zo erg hoor 🙂

  2. Deniece zegt:

    Het is echt ontzettend leuk geworden! Dank je wel :D. P2 is inderdaad een prachtig merk, maar lastig te verkrijgen in Nederland. Ik ben de komende tijd niet in Duitsland, dus het kan eventjes duren, maar als ik er ben, zal ik een aantal P2 producten voor je meenemen, als dank je wel. 😀

  3. gouweleeuw zegt:

    wat leuk om te zien wie er achter de verschillende blog zit ik vol haar af en toe ook leuk om te zien dat je elke dag er mooi uit kan zien .En toch niet zo veel hoeft te betalen.

  4. Miss Paperfection zegt:

    Leuke rubriek! Ik kende haar nog niet dus ga straks zeker eventjes een kijkje nemen. Het kan al eens voorvallen dat je een dagje niet kunt bloggen en dat is zeker geen catastrofe maar ik kan begrijpen dat het balen is. I know the feeling all too well 😀

  5. Petra zegt:

    wat leuk, ik ken het blog nog niet , ik ga eens kijken…..(gelukkig heb ik nog geen kleine bultjes op je rug,, dus heb je ook nog geen begin van vleugeltjes daar en kan je ook nog niet vliegen)…rustig aan dan breekt het lijntje niet, het is balen dat je niet aan iets toe komt, maar het is ook geen moeten .. 😉

Geef een reactie

