PERSOONLIJKE UPDATE: DERDE KANS SCRIPTIE & NIEUWE AFSTUDEEROPDRACHT

i'mastar

Hoi hoi, iedereen een leuke pakjesavond gehad gisteren? Anderhalve maand geleden plaatste ik een nogal sippe persoonlijke update, waarin ik vertelde dat ik de herkansing van mijn scriptie niet had gehaald. Ik kreeg er ontzettend veel lieve reacties op en vond het nu wel tijd voor een nieuwe update. Ik heb de laatste tijd namelijk wat leuke dingen te horen gekregen.

DERDE KANS SCRIPTIE

Allereerst heb ik een derde kans voor mijn scriptie gekregen. Ik had een gesprek met mijn examinator om mijn onvoldoende te bespreken (uit dat gesprek ben ik niet bepaald wijzer geworden, maar goed) en zij raadde aan om een derde kans aan te vragen bij de examencommissie. Dit heb ik gedaan en tot mijn verbazing heb ik hem gekregen!

Dat betekent dus dat ik nu weer druk bezig ben om mijn scriptie voor de tweede keer te herkansen. Ik hou er maar alvast veel rekening mee dat ik ook de derde kans niet ga halen, maar ik kan het altijd proberen. Donderdag had ik nog een gesprek op school met de docente van de langstudeerdersklas. Ze zou mijn scriptie even snel doorlezen en in grote lijnen de belangrijkste verbeterpunten benoemen, maar uiteindelijk had ze alles heel nauwkeurig doorgelezen, zodat ze goed feedback kon geven. Echt heel lief, want dit hoeft ze eigenlijk helemaal niet te doen, dus ze deed het als extra werk. Ook zij gaf aan dat ik rekening moet houden met een onvoldoende voor mijn derde kans, omdat de combinatie van de opdracht en de opdrachtgever heel lastig is. Ach, ik merk het allemaal wel. Ik ben in ieder geval al blij dat er eindelijk wat meer duidelijkheid is.

NIEUWE AFSTUDEEROPDRACHT

En nog leuker nieuws: mijn afstudeeropdracht is goedgekeurd door school! Ik had een paar weken geleden een sollicitatiegesprek bij een bank en werd toen spontaan aangenomen. Mijn school is heel kritisch over de afstudeeropdrachten, dus ik zat toch wel even in de spanning. Maar van school heb ik dus toestemming gekregen. Zo blij! Nu alleen nog door de screening van de bank komen, maar dat komt wel goed.

Ik ga deze maand en nog een beetje in januari proberen mijn scriptie zo goed mogelijk te verbeteren. In januari ga ik namelijk ook alvast meelopen bij de bank, dus dan heb ik minder tijd. Een hoop werk om in zo’n korte periode te doen! Mocht ik mijn scriptie op wonderbaarlijke wijze opeens halen, dan kan ik de opdracht bij de bank na mijn studie doen, wat heel fijn is want dat staat super op mijn CV.

Twee leuke dingen dus! Dat mocht ook wel eens even, want het zat de laatste tijd niet echt mee qua school. Dit alles betekent wel dat ik het weer een stuk drukker heb. Laatst kwam er al even een dag geen artikel online en hoewel ik ga proberen elke dag gewoon iets te plaatsen kan het zijn dat ik dat het komende half jaar niet elke dag red. Ook probeer ik nog elke dag op jullie blogs te reageren, maar ik merk nu al dat ik daar niet elke dag genoeg tijd voor heb. De laatste tijd lijken dagen echt veel te weinig uren te hebben! Hebben jullie daar ook zo’n last van?

Goed, dat was mijn update. Misschien niet heel interessant om te lezen, maar na al jullie lieve berichtjes op de vorige update wilde ik even laten weten hoe het nu gaat. In ieder geval bedankt dat zoveel van jullie elke dag terugkomen om mijn schrijfsels te lezen. Oh, binnenkort komt ook de winactie online als dank voor de 600 Bloglovin volgers! Ik had donderdag eindelijk even tijd om de spullen te halen en moet nu nog even foto’s maken. Hou mijn blog dus in de gaten!

Xx Sarah

De foto is trouwens van een pyjama van het merk Women’s Secret die ik laatst bij de V&D in Den Haag zag hangen. Zo schattig!

17 gedachtes over “PERSOONLIJKE UPDATE: DERDE KANS SCRIPTIE & NIEUWE AFSTUDEEROPDRACHT

  1. Madeleine zegt:

    Wat fijn om te lezen Sarah 🙂 ik vind het wel heel apart dat ze niet goed konden benoemen wat er niet goed was. Iig komt allemaal goed en succes 🙂 ik heb er alle vertrouwen in! Liefs

  2. lous zegt:

    Bedankt voor de update, dat is toch echt wel goed nieuws! Ik hoop dat je wat kunt met de feedback voor je scriptie, het is toch raar dat niemand aan kan geven wat er niet goed aan is. Succes met alle drukte en gefeliciteerd met de bank!

  3. Daphne zegt:

    Ik hoop echt dat je door de screening heen komt! Ik heb ook sinds gisteren ein-de-lijk een opdracht gevonden bij een superleuk bedrijf. Na zoveel afwijzingen begon toch wel een beetje de moed in mijn schoenen te zakken.. Veel liefs!

  4. chucky1012 zegt:

    Het is geweldig dat je laat weten aan je lezers en volgers hoe het nu met je gaat.
    Ik begrijp je heel goed en bloggen vergt nu eenmaal heel veel tijd.
    Je studie etc. gaat voor.
    Jij gaat het halen……

    Ik wens je heel veel succes met alles……. Xoxo

  5. Sammie zegt:

    Gaaf dat je het nog een derde keer mag proberen! Zal voor je duimen dat het nu wel lukt! Jaaaa daar heb ik ook last van dat de dagen ineens veel minder uren lijken te hebben. Lijkt me heerlijk om is een nachtje niet te slapen en van alles te doen maar ja.. dan word ik wel moe 🙂

  6. kaoutarschrijft zegt:

    Heeeel veel succes met alles! Vooral op je studie richten en ik zou idd tijdelijk niet zoveel aandacht aan je blog besteden. School is veel belangrijker! En nu de grote vraag; wanneer ga je die pyjama halen? XD

Geef een reactie

