DEZE WEEK IS DE HUNKEMÖLLER FABRIEKSVERKOOP IN AMSTERDAM!

FS_Hilversum_2_22

Deze week is de Hunkemöller fabrieksverkoop in Amsterdam weer! Lees verder voor meer informatie.

De prijzen zijn, net als vorige keer, vanaf 2 euro, wat echt een koopje is. Vooral als je het vergelijkt met de normale prijzen van Hunkemöller. Ik ben er nu een paar keer geweest en heb elke keer tientallen euro’s bespaard. Je vindt er producten uit oude collecties. Passen kan niet, dus zorg dat je je maten goed weet. Een uitgebreider artikel over mijn ervaringen kan je hier lezen.

De fabrieksverkoop is op 11, 12 en 13 december. Op woensdag 10 december is de exclusieve voorverkoop. Volgens de mail kan je dan alleen naar binnen op vertoon van de fabrieksverkoop uitnodiging (die ontvang je als je lid bent van de nieuwsbrief). Maar ik heb nog nooit een mail of uitnodiging moeten laten zien om binnen te komen, dus waarschijnlijk heb je hem geeneens nodig. Maar neem hem voor de zekerheid mee, mocht je van plan zijn die woensdag te gaan.

FactorySale_Amsterdam_2

Kijk voor meer informatie op Hunkemöller.nl.

Ga jij naar de fabrieksverkoop van Hunkemöller?

Xx Sarah

15 gedachtes over “DEZE WEEK IS DE HUNKEMÖLLER FABRIEKSVERKOOP IN AMSTERDAM!

  1. Kirsty zegt:

    Het klinkt wel erg goed, alleen dat niet passen gaat bij mij denk ik niet werken, in ieder geval niet met bh’s; daarbij vallen de maten niet altijd hetzelfde uit en bij Hunkemöller heb ik de laatste tijd vaak dat zelfs 70 bij mij te wijd zit, dus dat durf ik niet aan!

Geef een reactie

