NOTD: BLACK & GOLD

NOTD BLACK GOLD 3

Vandaag weer eens sinds tijdens een NOTD (Nails Of The Day). Ik kreeg laatst van de moeder van mijn vriend een leuke glitter top coat voor Sinterkaas. Ik combineerde hem met een zwarte nagellak die ik al een hele tijd had liggen, maar nooit droeg omdat ik hem op zichzelf zo somber vind. Beide nagellakjes gecombineerd zorgt voor een leuk, feestelijk effect. Vandaag laat ik het resultaat zien en review ik beide nagellakjes.

NOTD BLACK GOLD 4 NOTD BLACK GOLD 5

De zwarte nagellak is van Maybelline. Het is een Color Show nagellak in de kleur 677 Blackout. De nagellak dekt goed. Na het eerste laagje zijn mijn nagels al goed zwart, maar een tweede laagje maakt het resultaat nog wat mooier. Ik was eerst niet zo tevreden over de houdbaarheid van deze nagellak, want na één dag begon hij al te chippen. Baal, baal. Maar dat waren uiteindelijk de enige chips, want nu na vijf dagen zit de nagellak er nog bijna hetzelfde op. Echt goed is de houdbaarheid niet, maar het is in ieder geval niet zo belabberd als ik eerst dacht.

NOTD BLACK GOLD 7 NOTD BLACK GOLD 6

Over de zwarte nagellak heen droeg ik de Gold Leaf top coat van L’Oréal Paris. Dit is een transparante nagellak  met daarin chuncky gouden glitters. Zo leuk! Tijdens het aanbrengen is het belangrijk dat je niet het kwastje afstrijkt aan de zijkant van het potje. Dan gaan alle glitters namelijk weg. Tijdens de eerste strook komt er voornamelijk transparante nagellak op mijn nagels. De glitters blijven aan het kwastjes kleven, wat wel vervelend is. Als ik nog een keer met het kwastje (zonder hem eerst weer in het potje te stoppen) over mijn nagels ga, komen de meeste glitters wel van het kwastje af. Met het kwastje verdeel ik ze over mijn nagels, zodat ze wat meer verspreid zijn. Als de top coat goed droog is, breng ik nog een transparante top coat aan. De chunky glitters bleven namelijk steeds aan mijn panty haken. Gelukkig had ik daar na het aanbrengen van de gewone top coat geen last meer van.

NOTD BLACK GOLD 2

Deze nail art (als ik het zo mag noemen) is super simpel, maar het resultaat is hartstikke feestelijk. Ideaal voor de naderende feestdagen. Ik vind het zelf in ieder geval erg leuk staan en blijf maar naar mijn nagels kijken. Ook heb ik er inmiddels al veel complimentjes over gekregen, wat ik wel grappig vind want ik wist niet dat zoveel mensen naar je nagels kijken, haha. Ja, deze combinatie ga ik vaker dragen!

Wat vind jij van deze NOTD?

Xx Sarah

31 gedachtes over “NOTD: BLACK & GOLD

  1. chucky1012 zegt:

    Wat een prachtig gelakte nagels!
    Mooie foto’s 😉
    Dit noteer ik!
    Ik ben ook fan van glitter nagellak en je hebt een goede tip gegeven voor diegene die niet weten dat je er een goede topcoat er overheen moet lakken.

    Xoxo

  2. Sanae zegt:

    Hele mooie top coat. Ik heb toevallig vandaag ook zwarte nagellak met een gouden glittertjes top coat. Ik ben overigens echt een fan van zwarte nagellak. Don’t know why haha!

  3. Beautyjuf zegt:

    Ik vind het een hele toffe combinatie, maar de stukjes goud persoonlijk ietwat te grof. Panty’s zijn dan inderdaad niet handig 😉 Gelukkig had je er geen last meer van toen je er een top coat overheen had aangebracht.

  4. annexxx zegt:

    Heey misschien een domme vraag maar wij hebben hetzelfde wordpress thema .. Maar bij jou zijn de berichten ingekort en bij mij staan ze allemaal open. Hoe heb je dat gedaan?? Xxxx

    • saarenzo zegt:

      Hoi Anne, helemaal geen domme vraag! Ik heb het zelf ook even moeten opzoeken toen ik net met mijn blog begon. Als je de pagina van “nieuw bericht” open hebt staan, staat er een balk met allemaal opmaakfuncties (dikke letters, schuine letters, lettergrootte, e.d.). De derde knop van rechts (naast de knop om een hyperlink mee te verwijderen) staat en knopje met een dikke balk, een balk met korte streepjes en daaronder weer een dikke balk. Als je je muis erop houdt verschijnt de tekst “lees meer tag invoegen”. Deze knop heb je nodig! Als je een inleiding hebt geschreven klik je aan het eind van de zin op die knop en dan verschijnt de “lees meer” tag. Hopelijk is het zo duidelijk!

Geef een reactie

