BESTELLING BIJ MISS ETAM

BESTELLING BIJ MISS ETAM 5

Van het kledingmerk Miss Etam kreeg ik laatst de vraag of ik iets in hun webshop wilde uitzoeken voor mijn blog. Ja, leuk! Tijdens een dagje shoppen nam ik even een kijkje in de winkel om te zien wat ze allemaal hadden (ik heb het rare trekje om altijd eerst dingen in de winkel te passen voor ik ze online bestel) en vond er twee leuke dingen. Toevallig was toen ik het wilde bestellen alles in de aanbieding, waardoor ik uiteindelijk maar liefst vier nieuwe kledingstukken heb kunnen kopen. Lees verder om mijn nieuwe aanwinsten te zien.

BESTELLING BIJ MISS ETAM

Allereerst bestelde ik deze zwarte jurk. Ik was sowieso van plan dit jurkje te bestellen, omdat ik nog op zoek ben naar een paar van dit soort jurkjes. Volgend jaar ga ik afstuderen bij een bank en dan moet ik er elke dag netjes uitzien. Het jurkje is nauwsluitend en heeft een detail van twee ritsen aan de voorkant. Hij valt groot. Ik had maat S nodig, terwijl ik gewoonlijk meestal maat M of L heb. Houd daar dus rekening mee als je hem ook gaat bestellen. De jurk kost normaal €29,99, maar toevallig was er toen ik hem wilde bestellen een tijdelijke aanbieding waardoor hij €20 kostte. De jurk kan je hier vinden. Momenteel is hij afgeprijsd naar €23,99.

BESTELLING BIJ MISS ETAM 2

Als permanente koukleum kan ik niet genoeg truien hebben. Daarom bestelde ik ook deze donkerblauw coltrui. De stof is lekker zacht en hij zit heerlijk warm. Het model is langer dan ik had verwacht. Hij is zelfs bijna net zo lang als mijn jurk! Fijn, zo kan je er extra goed in wegkruipen. Ook de trui is in de aanbieding. Toen ik hem bestelde was hij afgeprijsd van €29,99 naar €19,99, maar nu kost hij maar €15! De trui kan je hier vinden.

BESTELLING BIJ MISS ETAM 3 BESTELLING BIJ MISS ETAM 4

Verder bestelde ik twee singlets in kobaltblauw en lichtblauw. Deze waren in de aanbieding, waardoor ze in plaats van €9,99 maar €4 (lichtblauw) en €5 (kobaltblauw) kostten. Ik heb ze op de foto niet aangetrokken (want te koud), maar in de zomer zijn dit soort basics onmisbaar. De singlets kan je hier vinden.

BESTELLING BIJ MISS ETAM 6

De bestelling wordt geleverd in een plastic zak. Alle kledingstukken zijn nog een keer los verpakt, zodat ze goed beschermd blijven. 

Dat waren al mijn aanwinsten! Vooral met het jurkje ben ik blij. Die ga ik volgend jaar tijdens mijn afstuderen heel vaak dragen. Over de webshop van Miss Etam ben ik ook tevreden. Het bestellen gaat heel  makkelijk en de bestelling wordt snel geleverd. Extra handig vind ik dat je kan aangeven dat het pakket ’s avonds geleverd moet worden. Overdag is er bij ons thuis niet altijd iemand thuis en dan is het ideaal als je het gewoon ’s avonds kan laten leveren. Je betaalt ook geen verzendkosten en je ontvangt de bestelling al de volgende dag als je het voor 22.00 u hebt besteld.

Wat vind jij van mijn nieuwe aanwinsten?

Xx Sarah

Dit artikel is geschreven in samenwerking met Miss Etam.

28 gedachtes over “BESTELLING BIJ MISS ETAM

Geef een reactie

