KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG

KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG

Afgelopen vrijdag ging ik met mijn zus even naar de Primark in Almere, om een kerstcadeau voor een vriend te kopen. Tijdens onze zoektocht vond ik zelf ook nog wat leuke spullen, die ik vandaag aan jullie laat zien.

KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 2

Ik kocht drie pakken zwarte 40 denier panty’s. Dit zijn mijn favoriete panty’s en ik draag ze dagelijks. In mijn vorige Primark shoplog riep ik denk ik iets te enthousiast dat ze niet zo snel kapot gaan, want sindsdien kan ik er welk elke week minstens een weggooien. Voornamelijk door mijn eigen stunteligheid (zo blijf ik regelmatig aan het klittenband van mijn laptoptas kleven), maar denk ik ook vooral omdat ik ze tegenwoordig nog vaker draag. Daarom sloeg ik even een voorraadje in. Per set van drie panty’s betaal je €4.

KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 3 KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 4

Thuis worden ze gek van mijn schattige washandjes, maar ik vind ze leuk. Toen ik deze Kerstman washand zag kon ik hem dan ook niet laten liggen. Vooral niet omdat hij was afgeprijsd naar maar 50 cent. Ook deze schattige pinguïn moest ik wel mee naar huis nemen. Ik ben dol op pinguïns en kijk gewoon hoe lief deze in! Hij is van steen en zijn kop is een dekseltje. Ik dacht eerst dat het gewoon een potje zou zijn, maar er zit een geurkaars in! De geurkaars ruikt heerlijk naar vanille. Yummy! De pinguïn kostte €3.

KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 6 KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 9 KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 7 KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 10

Er stonden verschillende rekken met sale items. Hier hing voornamelijk lelijke kleding tussen en alle kleding die ik wél leuk vond was vanaf maat 46. En tja, dat is voor mij gewoon te groot. Opeens zag ik twee rokjes hangen die waren afgeprijsd naar €1. Ja, dat lees je goed: één euro! Ik dacht: daar moet iets mis mee zijn. Maar tijdens het passen bleken ze juist goed te zitten. Ik was helemaal verbaasd! Ik nam het rokje in twee verschillende prints mee.

KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 5 KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG 8

En als laatst mijn favoriete aankoop van de dag: deze geweldige, foute Kerst pinguïn trui! Ik vind hem echt super tof! Ze hadden heel veel kersttruien en ik heb even staan te twijfelen tussen deze en een met een koekje. Maar de pinguïn won (het koekje keek zielig en als mede-oprichtster van de Verenigde Koekjes Partij kan ik daar natuurlijk niet tegen, haha). De trui is lekker zacht en die pinguïn is gewoon geweldig. Deze trui kostte €15.

Verder kocht ik nog wat heel leuke spullen, maar dat zijn allemaal cadeaus. Die kan ik dus helaas niet laten zien, want ik ben bang dat degenen voor wie ze zijn ze dan al zien. Een korte shoplog dus, maar ik vond de spullen zo leuk dat ik het zonde vond om ze niet te laten zien.

Wat vind jij van mijn aankopen? Heb jij de laatste tijd nog iets leuks gekocht bij Primark?

Xx Sarah

42 gedachtes over “KERSTIGE PRIMARK SHOPLOG

  1. chucky1012 zegt:

    Wat een leuke spullen had je shopt!
    De panty’s zien er goed uit en ook lekker dik dat ze goed de benen warm houden.
    Fijn zo een winkel!
    Het is mijn favoriete winkel de laatste maanden.
    Ik heb nu een hele outfit van daar aan 😉

  2. nananathalie zegt:

    Wat een ontzettend leuke kersttrui!! De Primark blijft leuk! Ik heb bij mijn laatste bezoekje ook nog een pak denier panty’s meegenomen, erg fijn! Ook kocht ik onder andere nog een leuke kruik!

  3. kaoutarschrijft zegt:

    Hahahaha omg dat foute trui staart nu naar mij XD Weet je waar ik nu opeens aan moet denken? Jij moet eigenlijk naar de film: The Penguins of Madagascar gaan. Dan zie je de hele tijd pinguins en ben je voor de rest van je leven gelukkig 😀

Geef een reactie

