BEAUTY: REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER

REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER

Zo had ik nog helemaal geen body butters.. en zo opeens vijf! Ik kocht er eerst een paar zelf en kreeg er later nog een paar opgestuurd om te testen. Mij hoor je niet klagen, want in de winter is body butter voor mij onmisbaar. Vandaar review ik de Therme Marrakesh Body Butter. Eergisteren reviewde ik al de douchegel uit deze nieuwe productlijn van Therme. Benieuwd of de body butter net zo goed bevalt? Lees dan verder.

In de review over de Marrakesh Shower Satin vertel ik meer over de Marrakesh Almond & Argan productlijn. Voor informatie over deze productlijn verwijs ik je daarom door naar deze review.

MARRAKESH BODY BUTTER

REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 2 REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 4

“De intensief voedende Therme Marrakesh Almond & Argan Body Butter is een rijke, dik romige bodybutter met amandelolie en arganolie met de zachte geur van Amandelbloesem. Voor de verzorging van de (extra) droge en gevoelige huid.”

De body butter zit in een witte pot met draaideksel. De verpakking is eigenlijk heel simpel, maar door de grote afbeelding van amandelbloesem en potjes oliën oogt de verpakking gelijk een stuk leuker. Ook is het handig, want zo zie je heel snel uit welke productlijn de body butter komt.

REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 5 REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 6

De ingrediënten. Net als bij de douchegel staan de amandelolie en de arganolie op de helft van de ingrediëntenlijst, wat betekent dat er niet zoveel van in de body butter zit. Jammer. Gelukkig staat er bijna helemaal bovenaan een ingrediënt waar ik wel heel blij van wordt: Butyrospermum Parkii Butter. Oftewel: shea butter! Ook wel bekend als karitéboter. Shea butter werkt heel hydraterend. Tot zover ben ik nog geen product met shea butter tegengekomen die ik niet fijn vond, dus dat het ook in deze body butter zit is een goed teken.

HET RESULTAAT

REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 7 REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 8REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 9 REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 10

Toen ik de deksel van de pot haalde, zat er wat body butter aan de deksel van. Ik smeerde wat op mijn hand en was een beetje teleurgesteld. Het leek net gewone bodylotion… Na het foto’s maken kon ik de body butter beter testen en gelukkig bleek het alsnog een dikke, romige body butter te zijn. De body butter heeft dezelfde heerlijke warme, zoete geur als de douchegel. Lekker! Na het insmeren blijft de geur subtiel hangen.

De body butter verzorgt mijn droge huid goed en maakt hem zacht. Na het insmeren blijft er een dun laagje op de huid zitten, die mijn huid lijkt te beschermen. De body butter trekt snel in, waardoor hij zowel ’s ochtends als ’s avonds kan worden gebruikt. Ik vind hem erg fijn. Eindelijk kan ik weer met een gerust hart mijn wollen truien aan, zonder de hele dag overal jeuk te hebben. En tja, die geur is gewoon erg lekker!

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER 3

Wederom een lekker product uit de Therme Marrakesh lijn. De body butter is romig en stevig en hydrateert goed. Als je last hebt van een droge huid en wel wat extra verzorging kan gebruiken, dan is dit een heerlijk product daarvoor!

Therme Marrakesh Body Butter kost €9,10 (250 gram). Prima prijs voor zo’n grote pot. De producten van Therme zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Wat vind jij van deze body butter?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product. 

31 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW THERME MARRAKESH BODY BUTTER

  1. Petra zegt:

    het lijkt mij inderdaad een onwijs fijn product…wel grappig om te lezen dat je ineens behoorlijk wat bodybutters had…bij mij is het op het gebied van dit soort producten hollen of stilstaan , heel apart is dat!

Geef een reactie

