BEAUTY: REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM

REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM

Na de tegenvallende handcrème van Weleda was ik nog op zoek naar een nieuwe handcrème voor mijn tas.  Bij Douglas lag een tijdje geleden de Daily Protection handcrème van Herôme met 50% korting. Ik nam hem mee en heb hem de afgelopen tijd getest.

DAILY PROTECTION HAND CREAM

REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 3 REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 7REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 6

De handcrème zit in een donkerblauwe tube. De tube is klein. Er zit dan ook maar 30 ml in. Een stuk kleiner dan de tube handcrème van 125 ml die op mijn nachtkastje staat! Herôme belooft dat de handcrème snel intrekt. Dit was naast de grootte van de tube ook de reden waarom ik deze handcrème kocht. Als ik onderweg ben wil ik geen handcrème die er minutenlang over doet om in te trekken.

REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 5 REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 4

De drie hoofdingrediënten van de handcrème zijn water, Caprylic-Capric Triglyceride en Glycerine. Glycerine is een vochtvasthoudend middel dat in veel cosmeticaproducten wordt gebruikt. Caprylic-Capric Triglyceride is het verzorgende ingrediënt van de drie. Caprylic-Capric Triglyceride is gefractioneerde kokosolie. Dit ingrediënt zorgt ervoor dat de crème soepel is en goed hydrateert. Er zitten ook verschillende parabenen in de handcrème. Ik heb er geen problemen mee, maar er zijn mensen die parabenen vermijden.

HET RESULTAAT

REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 8 REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 9

De handcrème is wit en aan de dikke kant. Hij trekt ontzettend snel in. Ik krijg amper de kans om de crème goed over mijn handen te verdelen. Wauw, Herôme heeft zich goed aan haar belofte gehouden!

De crème verzorgt mijn handen goed. Eén keer smeren is genoeg om (bijna) de hele dag mee te doen. Je hebt maar een klein beetje nodig. Ik gebruik soms iets te veel en dan blijft er een laagje op de handen achter. Dit laagje is niet vettig of zo, maar het voelt een beetje raar aan. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Dat is wel een nadeel, maar ik vind het fijn dat de crème zo zuinig in gebruik is.

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM 2

Ik vind het een lekkere handcrème. De crème verzorgt goed en trekt ontzettend snel in. Groot pluspunt! Ook is de crème zuinig in gebruik. Ja, deze handcrème mag mijn tas in!

Herôme Daily Protection Hand Cream kost €3,99 voor 30 ml. Niet goedkoop voor zo’n klein tube. Maar aangezien ik hem alleen voor in mijn tas heb, gaat hij ook niet zo snel op. Daarvoor vind ik hem erg fijn! Maar voor die prijs zal ik hem niet zo snel voor dagelijks gebruik kopen. De producten van Herôme zijn o.a. verkrijgbaar bij Douglas en Bol.com.

Wat vind jij van deze handcrème?

Xx Sarah

23 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW HERÔME DAILY PROTECTION HAND CREAM

  1. chucky1012 zegt:

    Dat klinkt goed!
    Ik kan er niet tegen als ik mijn handen niet met een goede handcréme insmeer.
    Ze voelen dan ruw en heel droog aan.
    Wat een fijne prijs is de handcréme die je hier laat zien.
    Ik moet nodig een nieuwe kopen en denk dat het deze wordt.

    Hele fijne en mooie feestdagen en een gelukkig nieuwjaar Xoxo

  2. Beautyjuf zegt:

    Toevallig heb ik vandaag een artikel online staan over al mijn handcrèmes deze winter. Wat fijn dat de crème snel intrekt! Ik heb afgelopen maand ook een handcrème van Herome opgemaakt, maar ik vond ‘m helaas niet fijn. Deze leek een laagje over mijn handen heen te leggen.

  3. Sanae zegt:

    Je bent mijn held! Hele fijne review! Ik was al een tijdje heel erg benieuwd naar deze handcreme, maar ik durfde het op de één of andere manier niet aan om te kopen haha

    • saarenzo zegt:

      Haha, dankje 😀 En hij is echt fijn! Ik weet alleen niet of hij nu bij Douglas nog in de aanbieding is. Toen ik hem haalde lag hij met korting bij de kassakoopjes, niet bij de producten van Herôme. Dus als hij nog met 50% korting verkocht wordt moet hij bij de kassa liggen.

Geef een reactie

