MIJN KERSTCADEAUTJES

MIJN KERSTCADEAUTJES

Na een korte blogstop tijdens kerst ben ik weer dagelijks terug! Met Kerstmis geven we elkaar thuis altijd cadeautjes. Ik heb super leuke spullen gekregen. Vandaag laat ik alles aan jullie zien.

Hoewel het de afgelopen twee dagen kerst was, hebben we de cadeaus al eerder gegeven. Mijn vriend werkt in een club van een hotel en daar is het rond kerst hartstikke druk, waardoor hij bijna elke avond en nacht moest werken. We wilden hem erg graag bij hebben als we alles zouden geven, dus hebben we de cadeautjes vorige week al gegeven. Uiteindelijk bleek mijn vriend op kerstavond niet te hoeven werken en kwam hij spontaan langs. Super leuk! Achteraf gezien hadden we de cadeaus dus wel gewoon op kerst kunnen geven, maar ach, dat hadden we ook niet van tevoren kunnen weten. Goed, genoeg geratel weer. Op naar de cadeaus!

MIJN KERSTCADEAUTJES 2 MIJN KERSTCADEAUTJES 3

Van mijn vriend kreeg ik het heerlijke parfum Love Story van Chloé. Ik spaar parfums van Chloé, dus hier ben ik erg blij mee. Mijn vriend had hem op de gok gekocht, want hij wist niet uit zijn hoofd welke parfums ik al heb. Maar hij heeft goed gegokt, want dit was een van de weinige parfums van Chloé die ik nog moest. En oh, hij ruikt zo lekker!

MIJN KERSTCADEAUTJES 4

Van mijn zus kreeg ik een pyjamatas van een beer. Deze had ik laatst zelf uitgezocht toen we samen naar Primark gingen en ze zei nog iets kleins voor me te moeten. Ik vind hem zo schattig! Ik doe alleen nooit mijn pyjama in een zak, dus ik had geen idee wat ik in de zak moest doen. Mijn zus kwam opeens met het briljante idee om al mijn nieuwe, ongedragen panty’s erin te doen, aangezien die normaal altijd tussen mijn gedragen panty’s lagen. Dus nu zitten die allemaal in deze schattige tas. Super handig, want nu hoef ik niet meer steeds te zoeken als ik een nieuwe panty nodig heb.

MIJN KERSTCADEAUTJES 7 MIJN KERSTCADEAUTJES 8 MIJN KERSTCADEAUTJES 9

Ook kreeg ik van haar deze geweldige tissue houder. Misschien heb je hem al op Instagram voorbij zien komen. Is hij niet schattig?! Ik had hem een keer in een Japans winkeltje in Amsterdam zien staan en heb toen thuis maandenlang over de “schattige octopus tissue houder” zitten ratelen. Mijn zus had hem ingepakt en in een kartonnen doos met twee pakken tissues gestopt, dus ik snapte eerst niet waarom ik twee pakken tissues voor kerst kreeg, haha. Hij staat nu naast mijn bed schattig te wezen en doordat het ook een tissuehouder is, is hij nog handig ook.

MIJN KERSTCADEAUTJES 11 MIJN KERSTCADEAUTJES 10

Van mijn ouders kreeg ik een zeepje van Blond Amsterdam. Ik spaar ook Blond Amsterdam (haha, ik spaar echt alles, ben echt een verzamelaar), maar had nog geen beauty producten. Dit zeepje ruikt naar rozemarijn. Yummy!

MIJN KERSTCADEAUTJES 6 MIJN KERSTCADEAUTJES 5

Ook kreeg ik van mijn ouders zes lp’s: twee verzamel lp’s van the Beatles, een lp van Otis Redding, een van Shocking Blue, een van Roy Orbison en een verzamel lp met allemaal heel goede nummers uit de jaren 60 en 70. Ik had al een pick up, maar nog geen versterker. Van de vader van mijn vriend kreeg ik laatst een versterker en boxjes die hij zelf niet meer gebruikte. Ik moet het allemaal nog aansluiten (als ik ooit genoeg ruimte op mijn kamer krijg) en kan daarna eindelijk lp’s op  mijn kamer luisteren.

MIJN KERSTCADEAUTJES 12

Verder kreeg ik van mijn ouders het nieuwe boek van Jamie Oliver – Comfort Food – met een jaarabonnement op Jamie Magazine. Dit had ik vorig jaar ook gekregen en mijn abonnement is vorige maand afgelopen. Daarom had ik gelijk een nieuw abonnement met het nieuwe boek gevraagd. Voor iedereen die hem ook wil hebben: Jamie Magazine heeft nu een actie waarbij je het nieuwe boek van Jamie Oliver gratis krijgt en tien euro korting op het jaarabonnement krijgt. Het kost dan iets meer dan €40 in plaats van €50 en dan krijg je ook nog eens het boek t.w.v. €30 erbij. Dus eigenlijk heb je dan een jaarabonnement voor €10. Ook leuk om cadeau te geven aan iemand die Comfort Food wil hebben!

MIJN KERSTCADEAUTJES 13 MIJN KERSTCADEAUTJES 14 MIJN KERSTCADEAUTJES 15 MIJN KERSTCADEAUTJES 16

Ik ontdekte later dat de fotostudio heel anders in elkaar gezet moet worden, dus hij ziet er in het echt iets anders uit! 

En dan nu het laatste, super toffe cadeau: een kleine fotostudio! Dit kwam super goed uit, want ik was een paar dagen eerder nog aan het klagen dat het licht te donker of te grauw is, waardoor ik geen foto’s voor mijn blog kon maken. Mijn moeder moest zich toen echt inhouden om iets over dit cadeau te zeggen, haha. Het is een fotostudio van 40 x 40. Je krijgt er verschillende achtergronden, een statief en twee daglichtlampen bij. Zo gaaf! Ik moet nog even uitvogelen hoe alles werkt en daarna kan ik weer lekker fotograferen.

Dit waren mijn kerstcadeaus! Zoveel mooie spullen en ik ben er heel blij mee. Het zijn allemaal spullen al op mijn wishlist stonden of die heel goed van pas komen. Echt leuk!

Wat vind je van mijn kerstcadeautjes? En wat heb jij gekregen deze kerst?

Xx Sarah

32 gedachtes over “MIJN KERSTCADEAUTJES

  1. Lonneke zegt:

    Wat heb je mooie cadeau ’s gekregen. Wat handig zo’n foto studio met daglicht lampen. Ik heb toevallig een Softbox gekregen en echt wat fijn om niet meer zo beïnvloed te worden door het licht en weer.

    • saarenzo zegt:

      Ik was het eigenlijk niet van plan, maar als je dat graag wilt zal ik er binnenkort even een artikel over schrijven. Ik moet hem eerst zelf nog even goed uitvogelen, dus het artikel komt dan niet al over een paar dagen of zo online 😉

Geef een reactie

