SHOPLOG SANS-ONLINE #1

sans1

Eerder deze maand deed ik mee met de Sans-Online Bloggers Battle. Ik zette op het laatste moment mijn deelname online, was het zelfs bijna vergeten doordat ik een heel andere deadline in mijn hoofd had. Gelukkig kwam ik er op tijd achter en kon ik alsnog meedoen, want ik heb de wedstrijd gewonnen! De prijs: €500 shoptegoed te besteden bij Sans-Online. Waaauuw! Ik plaatste laatst een bestelling en laat vandaag de eerste helft van mijn bestelling zien.

Ik heb vooral truien besteld. Ik had nog truien nodig en kon de laatste keren dat ik ging shoppen geen leuke vinden. Nou, waarschijnlijk had het zo moeten zijn, want ik heb nu een hele verzameling truien. Ik kom de winter in ieder geval moeiteloos door, haha. Ook bestelde ik nog twee jurken en een paar andere dingen. Voor degenen die de bedragen bij elkaar op gaan tellen – mochten sommigen dat doen – ik heb nog niet al mijn shoptegoed opgemaakt. Wel het grootste gedeelte, maar ik wil nog een deel bewaren voor de voorjaarscollectie. Tegen de lente aan kunnen jullie dus nog een shoplog verwachten. En nu op naar mijn aankopen! Het zijn er zo veel dat ik de shoplog even in twee delen heb gesplitst. Anders werd het artikel wel erg lang. Morgen komt deel 2 online!

sans2 sans3 sans4 sans5 sans6
Zwarte tas van Esprit – van €69,99  voor €59,95. Ik heb momenteel een heel mooie lichtroze tas van Smaak Amsterdam. Helaas geeft mijn donkerblauwe winterjas af, waardoor mijn tas steeds onder de vlekken zit. Daarom wilde ik al graag een donkere kleur tas hebben. Dan kan ik die gebruiken op dagen dat het regent en mijn jas extra veel afgeeft. Deze tas van Esprit vond ik wel leuk met het reliëf aan de onderkant. Ook het formaat is fijn, want hij is net groot genoeg voor mijn laptop. De tas heeft een lang hengsel en een kleinere, waardoor je hem op verschillende manieren kan dragen.

sans7 sans8
Sneeuwwitte trui van Vero Moda – van €19,95  voor €10. Van deze trui had ik eigenlijk verwacht dat hij heel lelijk zou zijn, maar hij leek me zo lekker warm en zacht dat ik hem toch maar bestelde. Mocht hij heel lelijk zijn, zou ik hem gewoon als pyjamatop gebruiken. In het echt bleek hij nog best leuk te zijn! Ik wilde de trui eigenlijk in het zachtroze bestellen, maar helaas was die al uitverkocht tegen de tijd dat ik mijn bestelling kon plaatsen. (En nu ik weer op Sans-Online kijk staat hij er opeens weer in alle kleuren tussen, hmmm.) Maar deze witte versie vind ik ook leuk en hij zit heerlijk warm.

sans9 sans10 sans11
Wit/blauwe blazer van Vero Moda –  van €39,95 voor €15. Ik ben dol op blazers. Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een blazer te bestellen, maar toen ik deze blazer tussen de uitverkoopitems zag, ging hij gelijk mijn winkelmandje in. Want wat is hij leuk voor in de lente! De blazer is crèmekleurig met babyblauwe en perzikkleurige strepen. Door de stof zit zilver glitterdraad geweven. Normaal ben ik hier geen fan van en als ik dat van tevoren had geweten, had ik de blazer denk ik ook niet besteld. Maar eigenlijk vind ik het leuk! De blazer is dun, dus veel te koud voor nu. Maar zodra het lente is haal ik hem uit de kast.

sans12 sans13
Neon koraal vestje van Jacqueline de Yong – van €14,95 voor €10. Nog een lente item. Dit neon koraal vestje is namelijk heel dun. De kleur, neon koraal, is lekker vrolijk. Jeans, wit shirt en dit vestje en je voorjaarsoutfit is klaar.

sans14 sans15
Donker aubergine fluffy trui met pailletjes van Vero Moda – van €19,95 voor €15. Sans-Online noemt de kleur van deze fluffy trui black coffee, maar ik vind het meer donker aubergine. Op de foto lijkt de trui heel donkerbruin/zwart te zijn, maar in het echt is hij heel donkerpaars (dat, of ik moet nodig eens naar de opticien). De trui is zacht en lang. Hij is niet heel dik, dus als de temperaturen rond het vriespunt liggen is hij te koud, maar voor op de iets warmere winterdagen is hij heerlijk. De stof is versierd met paarse pailletjes, wat de trui net wat vrolijker en specialer maakt.

sans16 sans17
Fluffy zwart/witte trui van Object – van €49,95 voor €29,95. Nog een fluffy trui! Bijna mijn hele shoplog bestaat uit fluffy truien, haha. Zo heb je geen één fluffy trui en zo heb je opeens een hele stapel. Deze zwart/witte trui is heerlijk zacht en warm. Hij is aan de brede kant en zit daardoor extra lekker.

sans18 sans19 sans20
Donkerbruine trui van Vero Moda – van €19,95 voor €15. Een donkerbruine trui is misschien wat saai, maar ik vind het juist wel handig om een wat donkerdere kleur te hebben om boven een felle kleur rok te dragen. Of om te combineren met een knalrode lipstick! De trui is aan de achterkant langer dan aan de voorkant. Pluspunt! Zo kan je geen koude rug meer krijgen.

sans21 sans22
Donkergroene trui van Olise Lot – afgeprijsd naar €10. Woops, ik heb de trui op de foto zo te zien een beetje scheef aan. Deze donker olijfgroene trui is de dunste trui die ik heb besteld. Ik had hem eigenlijk wat dikker verwacht, maar ach dan bewaar ik hem wel voor warmere dagen. Ik vind de kleur mooi! Ik heb nog niks in die kleur, terwijl het me best wel goed staat (al zeg ik het zelf). Ook deze is leuk om te combineren met een feller item of make up product.

Dat was het eerste deel van mijn aankopen! Alles komt uit de sale, dus als je ook iets wil hebben moet je er snel bij zijn! Morgenochtend komt deel twee van de Sans-Online shoplog online. De foto’s zijn trouwens een beetje raar, maar het licht was niet goed (het licht is met dit weer zo slecht) en mijn zus en ik moesten heel snel heel veel foto’s van alle kledingstukken maken, voordat het te donker zou worden. Plus na twee dagen gourmetten en kerstkransjes eten heb ik een mooi (gelukkig tijdelijk – hoop ik…) buikje ontwikkeld, haha. Ik sta er daardoor niet bepaald charmant op, maar ik zal de kledingstukken een keer wat beter laten zien in een outfit artikel.

Wat vind jij van mijn aankopen?

Xx Sarah

27 gedachtes over “SHOPLOG SANS-ONLINE #1

  1. Lonneke zegt:

    Nogmaals gefeliciteerd ik vind je ook echt een terechte winnares! Je hebt mooi kleding uitgezocht en vooral goed om nu voor warme dikke truien en vesten te gaan. Ik wens je heel veel plezier met je aankopen.

  2. Pirre zegt:

    Wat gaaf dat je hebt gewonnen, gefeliciteerd! Ik vind je aankopen erg mooi, slim van je dat je nog wat over hebt voor de nieuwe collectie. Ik ben benieuwd!

  3. Petra zegt:

    onwijs mooi, je weet nu echt 100% zeker dat je het niet koud zult hebben deze winter,….wat een droomprijs…t gaaf, de wit blauwe blazer van Vera moda, wat een pareltje zeg…echt tof!

Geef een reactie

