BEAUTY: REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET

Ik ben echt een noob als het aankomt op nail art. Ik ben al blij als ik mijn nagels mooi gelakt krijg en voor het maken van bloemetjes of andere leuke patroontjes heb ik geen geduld en een groot gebrek aan vaardigheid. Maar gelukkig zijn er nail art stamp sets! Ik was al een hele tijd benieuwd naar zo’n set. Om te voorkomen dat ik er veel geld aan kwijt zou zijn en het vervolgens nooit zou gebruiken, ging ik voor een super goedkope variant van Action die nog geen 1 euro kost! Vandaag review ik hem.

DE SET

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 2 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 3 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 4REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 5REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 6

Mini nagellak!

De verpakking ziet er heel goedkoop uit. Maar ja, dat is hij ook, dus dan mag het ook wel. De set bestaat uit een stempelplaat, een stempel, een schraper en een mini nagellak. Er zijn drie varianten verkrijgbaar. Ik heb de versie met bloemetjes. Op de achterkant van het doosje staat een korte gebruiksaanwijzing. Handig voor als je, net als ik, nog nooit zo’n set hebt gebruikt en niet echt weet hoe het moet.

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 7 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 8

@^&$@*& AUW!!

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 9

Op de stempelplaat zit trouwens nog een foliepapiertje die je eraf moet trekken. Doe je dat niet, dan kan je de set niet gebruiken. Maar pas op, want de zijkant van de stempelplaat is scherp! Ik pakte hem iets te hard vast omdat ik de folie niet los kreeg… en sneed zo in mijn vinger! Auw!! Ben je net zo’n kluns als ik, pas dan dus even op.

DE WERKING

Goed, hoe werkt het? Nou, eigenlijk heel makkelijk! Je kiest een afbeelding van de stempelplaat en brengt hier een drupje nagellak op aan. Met het schrapertje schraap je de overtollige nagellak weg. Daarna druk je de stempel op het plaatje en breng je de nagellak met een lichtjes rollende beweging op je nagel aan.

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 2 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 3 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 4 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 5 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 6

Zo gezegd, zo gedaan. Helaas verliep het niet helemaal soepel. De schraper is niet zo goed. Ik moest steeds meerdere keren schrapen om alle overtollige nagellak weg te krijgen. Het stempelen ging de eerste twee keer niet goed. Ik rolde de stempel te veel, waardoor de afbeelding bewogen op mijn nagel was aangebracht. Daarna ging het gelukkig stukken beter. Ik was van plan om alleen mijn ringvingers te stempelen, maar had de smaak van het stempelen wel te pakken en besloot daarom maar om alle plaatjes uit te proberen.

HET RESULTAAT

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 7

Poging 1.

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 8 REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET 9

Het eindresultaat! Mijn nagels en de huid daaromheen zijn ontzettend droog, dus dat ziet er niet zo mooi uit. Maar de nagellak ziet er wel leuk uit, vind ik. 

En zo ziet dat er dan uit! Als basis nagellak koos ik een donkerroze lilakleur (Street Flair van Sally Hansen). Om te stempelen gebruikte ik niet de knalroze kleur uit de set, maar een lichtroze nagellak (Pink Cadillaquer van Sally Hansen). Aangezien dit mijn eerste keer nagellak stempelen zou zijn, wilde ik niet gelijk een heel opvallende kleur gebruiken. Mocht het fout gaan, dan valt het ook niet zo op. (Bij veel nagels is de bovenste laag gescheurd, vandaar dat de nagellak er niet zo mooi op zit. Sorry hiervoor! Ik zal een keer een ridge filler kopen om te kijken of dat voor een mooier resultaat zorgt.)

Doordat er een dunne laag nagellak wordt gestempeld, valt de kleur lichter uit dan wanneer je hem gewoon lakt. Hierdoor is het eindresultaat subtiel geworden, maar ik vind het wel leuk! Niet alle nagels zijn even mooi gelukt. Vooral de eerste nagels die ik deed (beide ringvingers). Het vlindertje stempelt heel raar. Ik heb hem twee keer geprobeerd, maar die geeft gewoon geen mooi resultaat. De andere designs zijn wel mooi.

REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Een leuk setje voor nog geen euro. Speelgoed voor liefhebbers van nagellak. Natuurlijk zijn er setjes verkrijgbaar die van veel betere kwaliteit zijn, maar wat kan je verwachten voor zo weinig geld? Ik ga me hier in ieder geval nog zeker vaker mee vermaken.

Max & More Nail Art Stamp Set kost €0,99 en is te koop bij Action.

Wat vind jij van deze nail art stempelset?

Xx Sarah

32 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW MAX & MORE (ACTION) NAIL ART STAMP SET

  1. Lonneke zegt:

    Ik had deze setjes ook bij de Action gezien maar eigenlijk nooit geprobeerd. Leuk om hier dus eens een review over te lezen. Stempelen moet je sowieso onder de knie een beetje krijgen, want zelfs met duurder stempel sets kan het mis gaan. Het plaat is leuk maar ik zal als ik het ga proberen mijn eigen schraper gebruiken. Ik vind het er voor de eerste keer voor jouw leuk uitzien en echt niet zo verkeerd.

  2. merdjelin zegt:

    Ik heb erg getwijfeld om deze ook mee te nemen! maar nu ik ze zo zie, ben ik toch wel blij dat ik ze niet heb meegenomen, want vind het resultaat wel tegenvallen. Wellicht dat het op een lichte kleur nagellak wel beter is x

  3. Akosua zegt:

    Jammer dat niet alle printjes goed lukken, maar voor €1 mag je eigenlijk niet klagen. Ik hem me er inmiddels bij neergelegd dat ik nooit goed in nailart ga worden. Dus ik houd het lekker bij ‘gewoon’ gelakte nagels met af en toe een accentnail.

  4. Petra zegt:

    Wat leuk dat je dit setje gekocht heb, het ziet er vrolijk en leuk uit op je nagels……zelf heb ik het setje ook gekocht een tijdje terug en na een paar keer oefenen ging het stempelen wel makkelijker vond ik.. Oefening blijkt dus echt kunst te baren…Sarah ik ben ook zo een kluns en heb ook vaak van de rare ongelukjes zoals jij hier ook had…leuk artikel.

  5. marlynnn zegt:

    Kan heel leuk zijn! Misschien is de kwaliteit dan wel niet zo geweldig, dat kan ook bijna niet voor die prijs. Helaas ben ik niet gezegend met mooie nagels dus ik gebruik zoiets nooit!

    • saarenzo zegt:

      Ik deed het eerst ook nooit om die reden, maar het is best makkelijk! De eerste keren is het even wennen, maar daarna gaat het al snel wat beter. Anders koop je ook een keer zo’n setje bij Action? Als het je niet bevalt ben je geen kapitalen kwijt 🙂

  6. Northflix zegt:

    Net wat jij zegt: Wat een lol voor een euro.
    Ik ben super slecht met nail art en met die plaatjes van een ander merk kon ik niets.
    Misschien dat ik toch deze eens mee ga nemen.
    Bedankt voor het delen!

  7. marjanoost zegt:

    Ik heb zelf ook dat setje! Alleen gebruik hem te weinig omdat ik het zo’n gedoe vind hahaha. Na het lezen van dit artikel moet ik hem toch maar vaker gaan gebruiken, ziet er toch net wat speelser uit op de nagels.

Geef een reactie

