MEET THE BLOGGER: MEGAPIRRE

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Yaay, het is weer tijd voor een Meet the Blogger artikel! Voorheen plaatste ik ze elke woensdag, maar nu ik in verband met mijn studie minder blog, zullen ze wat minder vaak en ook wat willekeuriger online komen. Vandaag staat Meet the Blogger in het teken van de leuke blog Megapirre van Miriam. Lees verder voor het interview.

  1. Vertel eens wat meer over jezelf en over jouw blog.

Hoi, ik ben Miriam en ik sinds mei 2014 heb ik mijn blog. Eerst plaatste ik alleen plogs, maar ik merkte dat ik veel meer te vertellen had. Vandaar dat ik het heb uitgebreid naar 2 posts per week: 1 plog en 1 blog. Mijn posts gaan over mijn dagelijkse leven, mijn lifestyle. Je kan mijn belevenissen volgen, mijn ergernisjes lezen en mijn foto’s bekijken. Ik schrijf bijvoorbeeld over stijldansen, auto garages, kickboksen, bordspellen, luie dagen, logopedie, roze kerstbomen en nog veel meer. Ik vind de leukste dingen raar en de raarste dingen leuk en dat kan je allemaal lezen op m’n blog!

megapirre4

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Om een aantal redenen. Ik had tijd over, een vriendinnetje van mij doet het ook en het werkte aanstekelijk en ik merkte dat ik het erg leuk vind om een blog bij te houden voor vrienden en familie, maar ook voor mijzelf. Het is ook een soort dagboek voor mijzelf geworden.

  1. Hoe ben je op de naam van jouw blog gekomen?

Zoals je ook op mijn blog kan lezen (onder ‘Pirre wie?’) is mijn bijnaam Pirre. Zo word ik al mijn hele leven lang genoemd (en ja, ik luister daar ook naar). De naam ‘Pirre’ was al bezet toen ik lang geleden een e-mail adres wilde aanmaken, ‘Superpirre’ ook, dus werd het ‘Megapirre’. Ook in WordPress was ‘Pirre’ al bezet, maar ‘Megapirre’ nog niet. Vandaar!

  1. Wat vind je het leukst en het minst leuk aan bloggen?

Ik vind zoveel dingen leuk aan bloggen. Ik merk vooral de laatste tijd dat ik de interactie tussen bloggers erg leuk vind. Als ik een reactie krijg van iemand die ik niet (in het echt) ken, maak ik een klein vreugde-dansje. Iemand heeft de moeite genomen om op m’n post te reageren, wauw! Ditzelfde geldt ook voor volgers: iedere keer een vreugde-dansje bij een nieuwe volger! Ook vind ik het erg fijn dat ik mijn mening, mijn kijk op het leven kan opschrijven en dit kan delen met…tja, in principe eigenlijk de hele wereld.

megapirre2

  1. Waar ben je het meest trots op als je naar jouw blog kijkt?

Dat ik dit zelf helemaal opgezet heb. Ik ben zonder enige voorafgaande informatie er gewoon maar ingedoken, het gewoon gedaan zonder dat ik eigenlijk wist waar ik aan begon. Dit maakte de gevolgen alleen maar leuker! Ik ben trots op de verscheidenheid van mijn posts, de leuke reacties die ik erop krijg, de interactie met mensen die ik ervoor terug krijg en natuurlijk ben ik ook trots dat ik steeds weer een volger erbij krijg en dat mijn statistieken groeien!

  1. Wat betekent bloggen voor jou?

Vrijheid!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

  1. Welke vijf beauty producten/fashion items zijn voor jou onmisbaar?

Nagellak, nagellakremover, Andrelon perfecte krul creme, haarlak en (misschien niet zo fashionable) pantoffels =)

  1. Welk advies zou je aan iemand geven die pas is begonnen met bloggen?

Ga vooral lekker door met bloggen, het wordt alleen maar leuker!

  1. Wat zijn jouw blog plannen voor de toekomst?

Ik kijk nooit zo ver in de toekomst, maar ik zou het graag door willen zetten zoals ik nu doe. Mijn eigen online dagboek bijhouden, wellicht iemand er door inspireren, mijn meningen en gedachten uiten, maar er vooral ook van genieten.

megapirre

  1. Vertel vijf feitjes over jezelf die we nog niet van jou weten.ย 

Ik geef je er zelfs 30! Als je hier klikt:ย WJD?ย kan je de leukste, sufste en stomste feitjes over mij lezen ๐Ÿ˜‰

Ik lees de blog van Miriam altijd met veel plezier. Ze komt altijd zo leuk en spontaan over! ย Mocht je fan zijn van persoonlijke blogs, neem dan eens een kijkje op Megapirre. Miriam, leuk dat je meedeed aan Meet the Blogger!

Ken jij Megapirre al?

Xx Sarah

18 gedachtes over “MEET THE BLOGGER: MEGAPIRRE

  1. Pirre zegt:

    Ahh, wat een leuke reacties allemaal! Thnx ๐Ÿ˜€ Kom zeker eens een kijkje nemen, vind ik leuk! En idd: roze kerstbomen kunnen gewoon niet ontbreken natuurlijk ๐Ÿ˜›

Geef een reactie

