SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL

Dat ik de komende tijd ontzettend druk ben met afstuderen heeft ook zo zijn voordelen. Omdat ik toch geen tijd heb om te winkelen kan ik gelijk wat geld sparen voor de vakantie (iets met twee keer op vakantie willen na het halen van mijn diploma, maar geen geld en zo). Dat was mijn plan. Maar toen waren er… webshops! En ondanks al mijn pogingen om me in te houden, besloot ik mezelf te trakteren en plaatste ik een mooie bestelling bij de webshop Make-up Musthaves.nl. Benieuwd naar mijn aankopen? Lees dan verder.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 5

Makeup Revolution Redemption Palette – Iconic 3 – €4,99. Een dupe van het Urban Decay Naked 3 palette met mooie roze tinten oogschaduw.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 9

Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette – Flawless – €9,99. Een palette met 32 (!) oogschaduws in verschillende bruintinten. Deze lijkt mij zó mooi!

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 3

W7 Honolulu Bronzing Powder – €4,49. Wordt vaak genoemd als dupe van de populaire Hoola bronzer van Benefit. Ik ben dol op de Hoola bronzer, maar vind hem duur. Hopelijk is deze budget dupe net zo goed!

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 6

Makeup Revolution Redemption Palette – Essential Mattes 2 – €4,99. Een palette met alleen maar matte oogschaduws. Dit is de tweede versie van de Essential Mattes paletten. De eerste versie bevat meer donkere kleuren, maar ik vind juist wat lichtere kleuren wel mooi. Naar dit palette ben ik heel benieuwd, omdat matte oogschaduws al snel slecht gepigmenteerd zijn.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 7

Makeup Revolution Blush – Sugar – €1,49. Ik heb al genoeg blushes, maar voor deze prijs wil ik er wel nog een proberen! De kleuren op de website waren niet heel duidelijk, dus ik had eigenlijk geen idee welke kleur ik kon verwachten. Maar hij lijkt me mooi! De kleur lijkt wat op die van een duurdere blush die ik heb, dus dan kan ik ze gelijk vergelijken.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 8

Makeup Revolution Ultra Aqua Brown Tint – Medium – €3,99. Een dupe van de beroemd Aqua Brown van Make Up Forever. Ik ben er altijd al nieuwsgierig naar geweest omdat het zo anders is als andere wenkbrauwproducten, maar ik vond de versie van Make Up Forever altijd veel te duur om te kopen. Leuk dat Makeup Revolution nu een goedkopere versie heeft.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 4

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter – Peach Lights – €3,79. Sinds ik een review over de Makeup Revolution highlighters las, stonden ze op mijn wishlist. Er zijn drie kleuren verkrijgbaar: deze, een gele en een paarse. De andere twee kleuren vond ik te opvallend, maar deze perzikkleurige leek me wel mooi.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 10

Makeup Revolution Eye Dust – Supreme, Indirect, Antic, Disguise – €1,49 per stuk. Ik was nooit zo van de losse pigmenten, maar die van Make-Up Studio vond ik zo ontzettend mooi dat ik er wel nog een paar wilde uitproberen. Makeup Revolution heeft meerdere kleuren losse pigmenten in haar assortiment, waarvan ik er vier kocht.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 11

Makeup Revolution Amazing Lipstick – Mystify – €1,49. En het zou geen bestelling voor mij zijn als er geen lipstick tussen zou zitten. Ik had al snel zes lipsticks in mijn winkelmandje zitten, maar omdat ik op sommige foto’s zag dat een aantal kleuren zo’n (vreselijke!) frosty finish hebben, besloot ik er eerst maar een te proberen. Het is een.. tja, hoe noem je deze kleur eigenlijk? Oranjeroze?

Ook kocht ik nog wat voor een winactie, die over een paar weken online zal komen. En dat waren al mijn aankopen! Best een hoop, dus ik kan weer lekker veel producten testen en reviewen de komende tijd. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit. Een paar producten heb ik al uitgeprobeerd en de meeste zijn echt heel goed. Maar er zat ook een tegenvaller bij.

SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL 2

Ik kocht alle producten bij de webshop Make-Up Musthaves.nl. Ze verkopen hier heel veel producten van Makeup Revolution, waar bijna al mijn bestelde producten van zijn, maar ook van W7, Sleek en andere merken. Alle producten zijn van budget merken. Naast de prijzen is ook de levering top. Ik plaatste mijn bestelling op donderdagavond en kreeg hem zaterdagmiddag al binnen. Ik ben in ieder geval erg tevreden over deze webshop en ga er zeker vaker wat bestellen. Zeker een aanrader als je ook producten van deze merken wil bestellen!

Wat vind jij van mijn aankopen? Ben jij al bekend met de producten van Makeup Revolution?

Xx Sarah

29 gedachtes over “SHOPLOG MAKE-UP MUSTHAVES.NL

  1. Lonneke zegt:

    Make-up Musthaves is echt mijn favoriete online winkel! Ik heb de 2 palette ook ze zijn erg mooi en gebruik ze dagelijks ben erg benieuwd wat jij ervan gaat vinden! Succes met afstuderen! X

    • saarenzo zegt:

      Goed om te horen dat ze jou zo goed bevallen 🙂 Ik heb laatst alvast productfoto’s gemaakt van het palette met de roze kleuren en de swatches zien er in ieder geval heel goed uit. Nu hopen dat de oogschaduws op het ooglid net zo mooi zijn!

  2. chucky1012 zegt:

    Wauw, wat een mooie producten en ben nu zo benieuwd naar de make-up looks die je ermee zal gaan maken 😉
    Ik zal later een kijkje nemen in de webshop.

    Good luck met het afstuderen Xoxo

    • saarenzo zegt:

      Haha, het is geen mega grote tegenvaller hoor. Maar hij is gewoon niet zo fijn als de andere producten die ik even snel heb geprobeerd. Maar wie weet bevalt hij opeens beter als ik hem langer test 🙂

    • saarenzo zegt:

      Haha, erg he. Doordat alles zo goedkoop is blijf je maar producten in je winkelmandje stoppen, maar al die paar euro’s bij elkaar opgeteld is toch een aardig hoog bedrag. Maar het is inderdaad een fijne site 🙂

  3. Paard van Sinterklaas zegt:

    Wat een leuk producten heb je besteld, zelf heb ik afgelopen week ook een bestelling gedaan bij de webshop, en ook een aantal producten van te Make up revolution ( ik heb ze nog niet getest )en ben nu ook wel nieuwsgierig naar de tegenvaller…want ik zie er wel iets tussen staan wat ik ook aan heb geschaft…(word dus vast nog vervolgd hihi )

  4. joorloveswriting zegt:

    wauw wat een leuke spulletjes heb je gekocht!!! Die palette’s lijken me echt geweldig!!! Nog niet eens geprobeerd ervan. Maar binnenkort ga ik zo’n brush set kopen op die site… dus nu ik het hoor van jou dat het een goede webshop is ben ik blij 🙂

Geef een reactie

