OUTFIT OF THE DAY: WINTER WONDERLAND

OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND

Van mijn plan van vorig jaar om vaker outfitartikelen te plaatsen is weinig terecht gekomen. Want hell no! dat ik met dit weer zonder jas en sjaal en alles in de kou rond ga paraderen voor een paar foto’s. Mijn voeten zijn nog steeds aan het ontdooien sinds de keer dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering besloot om op mijn sokken door het bos te gaan wandelen in de hoop de Sans-Online bloggers battle te winnen (wat het gelukkig uiteindelijk helemaal waard was). Meer kou kan ik als enorme koukleum (en watje) niet aan en zo bleven ook de outfitartikelen weg. Maar na de sneeuw gisteren zag alles er zo mooi uit dat ik na mijn werk mijn moeder lief aankeek om een paar outfitfoto’s te maken. In de achtertuin weliswaar, met schoenen aan en met de verwarming dicht in de buurt.

Meestal maak ik outfitartikelen als ik een nieuw kledingstuk heb gekocht. Dat is nu niet het geval. Alles wat ik draag heb ik inmiddels al een tijdje. Maar het is een van mijn favoriete outfits van de laatste tijd. Net als altijd zijn de foto’s een beetje raar. Ik liep half springend een paar rondjes door de tuin, terwijl mijn moeder steeds begon te lachen en tussendoor maar wat foto’s maakt. Ja ja, je hoort het al, het was een zeer professionele fotoshoot.

OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 8 OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 5

De hoed kocht ik twee jaar geleden in de zomer. Ik vind hem echt geweldig, maar draag hem eigenlijk nooit omdat ik zo bang ben dat hij afwaait, haha. Maar voor nu mocht hij even op.

OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 9 OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 6 OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 7

De oversized trui hebben jullie al eerder voorbij zien komen op mijn blog, alleen dat in het rood. Ik kocht ze bij de H&M in de uitverkoop voor maar €3 per stuk en heb ze super vaak aan. Ze zitten zo lekker! Enig nadeel is dat ze heel erg kriebelen. Vooral nu mijn huid extra droog is door de kou. Maar ach, ze zijn het waard! Ik ben echt dol op okergeel. Maar eigenlijk zie je het niet zo heel vaak in de winkels. Jammer, want het is een mooie kleur.

OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 2 OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 3

De split aan de achterkant maakt de kokerrok net wat spannender en het traplopen een stuk makkelijker!

De faux lederen kokerrok kocht ik afgelopen zomer in de zomersale. Ik was al heel lang op zoek naar een leren kokerrok, maar ze waren bijna nergens verkrijgbaar en als ik dan een keer een mooi exemplaar tegenkwam zaten ze niet mooi. Maar opeens kwam ik deze tegen bij WE Women. Ik was zo blij! En je raadt het misschien al: zoals altijd als je iets na heel lang zoeken eindelijk vindt, hangt het de maanden daarna in bijna elke winkel. Zo ook ik dit geval. Maar ik vind hem nog steeds geweldig. Toch droeg ik hem heel weinig. Kokerrokken staan al snel heel netjes. Maar nu het zo koud is heb ik hem helemaal ontdekt en draag ik bijna niks anders meer.

OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 10 OUTFIT OF THE DAY WINTER WONDERLAND 4

Zoals bijna altijd droeg ik een 40 dernier panty van Primark. Deze panty’s zijn top! Mocht je een keer naar Primark gaan, dan zijn deze zeker een aanrader. Ook droeg ik overknee kousen van Primark. Ik draag ze altijd naar beneden als normale sokken en als het heel koud is en ik moet een stuk lopen trek ik ze gewoon omhoog. Al komen ze bij mij niet echt tot over mijn knie (lange mensen problemen). Verder droeg ik zwarte enkellaarsjes van Primark.

HoedSandwich.
Trui – H&M.
Rok – WE Women.
Panty – Primark.
Overknee kousen – Primark.
Enkellaarsjes – Primark.

Op de hoed na een heel budgetproof outfit! Oké, eigenlijk ook inclusief de hoef, want die kocht ik met mega veel korting (hij was normaal 60 euro en ik had hem voor 15 euro of zo). Maar een leuke outfit hoeft ook niet duur te zijn. Ik kijk al best wel uit naar de lente, maar als het zo ver is ga ik deze outfit best wel missen!

Wat vind jij van deze outfit? Welke outfit draag jij de laatste tijd graag?

Xx Sarah

40 gedachtes over “OUTFIT OF THE DAY: WINTER WONDERLAND

  1. chucky1012 zegt:

    Je moeder had mooie foto’s van je leuke outfit!
    De hoed staat je zo goed.
    Ja, ik weet nog goed dat je de rok had laten zien toen je het gekocht had.
    Ben zo bang dat de panty’s van die winkel me veel te klein zijn.
    Ik ben namelijk nogal lang en draag liever panty’s in maat 48 of 50 zodat ik het het midden stukje niet tot aan mijn knie komt.
    Ook heb ik een behoorlijke schoen maat en moet het niet zo zijn dat mijn tenen krom zijn.
    Helaas kan ik daar niet slagen voor dit.
    Wel jammer omdat ze goedkoop zijn.

    Xoxo

  2. Lonneke zegt:

    Wat een heerlijke vrolijke foto’s! Leuk dat je toch ondanks de kou een outfit met ons deelt! Ik vind de hoed, rok en schoenen mooi. Lief dat je moeder foto’s wilde nemen.

  3. Petra zegt:

    Wat een leuke outfit, hij staat je goed….De proffesionele fotoshoot die je samen met je moeder hebt gemaakt is heel erg leuk, je kunt zien dat jullie er veel plezier in hebben gehad samen en dat is hartstikke leuk om te bekijken…

Geef een reactie

