BEAUTY: REVIEW RIMMEL LONDON APOCALIPS LIP LACQUER – CELESTIAL

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 2

Ik zocht nog een mooie, neutrale lipstick die ik naar mijn afstudeerplek kan dragen. De make up moet namelijk niet te opvallend zijn, dus ik moet mijn geliefde rode en knalroze lipsticks de komende maanden voor in het weekend bewaren. Over de Rimmel London Apocalips had ik al veel goeds gehoord, dus ik probeerde er een uit in de kleur Celestial.

RIMMEL LONDON APOCALIPS

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 3 REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 4 REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 6

Rimmel London kwam in 2013 met de Apocalips. De Apocalips zijn vloeibare lipsticks. Inmiddels kijken we daar niet meer van op, want in de tussentijd zijn er nog heel veel andere merken met vloeibare lipsticks gekomen. Maar toentertijd was het nog best wel nieuw en dus heel spannend. Rimmel London belooft het volgende over de Apocalips:

“De intense kleur van een lipstick met een gladde lakachtige glans! De Apocalips Lip Lacquer combineert het beste van beide werelden met haar baanbrekende formule. Een luxueuze vloeistof boordevol pure kleurpigmenten voor een volle kleur, een fenomenale glans en ultiem comfort de hele dag lang. De formule geeft je lippen zoveel kleur en je mond zo’n intense uitstraling, het knalt er gewoon vanaf!”

CELESTIAL

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 10 REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 8

De lipstick zit in een tubevormige verpakking, die doet denken aan een lipgloss. De dop heeft geslepen hoeken, wat de verpakking wat specialer maakt. De verpakking is vanaf de dop zwart, maar loopt over naar een transparante onderkant, waardoor je de kleur van de lipstick kan zien. Gaaf, dit ziet er mooi uit! De applicator is een sponsapplicator met in het midden een kuiltje, waar de vloeibare lipstick inzit. Hierdoor heb je in een keer genoeg lipstick om je lippen mee in te kleuren.

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 9

De zeven beschikbare kleuren bevatten, op één kleur na, geen glitters. Ik heb zelf de kleur Celestial. Dit is een oudroze kleur die iedereen wel goed staat. (Hoewel, elke keer als ik hem draag vraag ik me toch steeds af of ik deze kleur wel kan hebben. Maar ja, misschien komt dat omdat ik wat opvallendere kleuren gewend ben.) De lipstick is romig en heel goed gepigmenteerd. Ook glanst hij mooi. Vlak na het aanbrengen plakt de lipstick wel, maar al snel neemt dit af en voelt hij meer aan als… ja, als een lipstick. De lipstick hydrateert goed en zorgt ervoor dat ze niet droog worden.

De houdbaarheid is prima. Een drankje overleeft hij nog wel, maar na een hapje is bijwerken echt nodig. Wel staint de kleur een beetje, zodat je niet gelijk met kale lippen zit na een maaltijd.

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 14

Zonder lipstick.

REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 11 REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 12 REVIEW RIMMEL APOCALIPS – CELESTIAL 13

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Ik snap goed waarom iedereen zo enthousiast is over de Rimmel London Apocalips lipsticks. De pigmentatie is super, de glans is mooi en ze voelen prettig aan. De houdbaarheid is prima en bijwerken gaat met de sponsapplicator lekker makkelijk. Celestial is een mooie, neutrale kleur voor elke dag. Mocht je nog zo’n kleur zoeken, dat is dit zeker een aanrader.

Rimmel London Apocalips kosten €10,99 per stuk (5,5 ml). Naast Celestial zijn er nog zes andere kleuren verkrijgbaar. De producten van Rimmel London zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Wat vind jij van de Rimmel London Apocalyps?

Xx Sarah

44 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW RIMMEL LONDON APOCALIPS LIP LACQUER – CELESTIAL

    • saarenzo zegt:

      Nou, het is bij een bank, dus daar moet je er gewoon netjes uitzien en rustige, neutrale make up dragen. Knallende kleuren lipstick en zo kunnen in ieder geval niet 😉 Al droeg ik laatst steeds een rode lipstick met een sheer finish. Dus wel de rode kleur, maar doordat de dekking door de finish minder goed is, valt het ook niet zo op. Helaas is die lipstick nu op, dus de komende tijd ga ik maar deze van Rimmel dragen 🙂

  1. Mei Qi zegt:

    In eerste instantie leek het eerst op een mascara haha, maar toen ik je titel las toen had ik het door. De kleur is zo mooi! Hij staat je heel goed Saar! Ik hou van zulke kleuren die niet te vel zijn.

    • saarenzo zegt:

      O wat tof! Ik wist geeneens dat ze ook matte versies hebben. Heb je hem in het buitenland gekocht of zo? Heb ze gelijk even opgezocht en vind ze super mooi, dus als je weet waar je ze kan kopen hoor ik het graag 😀

  2. dressyourlifeblog zegt:

    Ik heb de lacquer gekocht in een donkerrode kleur, ik ben wel tevreden van de kleur en pigmentatie zelf maar hij plakt altijd zo vreselijk hard aan mijn tanden als ik hem net op heb. Maar blijkbaar ben ik de enige met dat probleem 😀
    Naomi, x

  3. Akosua zegt:

    Deze kleur staat je echt heel goed echt zo’n My Lips But Better kleurtje. Ik heb zelf ook twee Rimmel Apocalips lipsticks, in het begin inderdaad erg plakkerig maar dat trekt gelukkig snel weg.

  4. vidrie zegt:

    Heel mooi! Ik heb er zoveel goede verhalen over gehoord dat ik hem eigenlijk wel gewoon een keer moet gaan aanschaffen! Ik vind de kleur je eigenlijk best mooi staan, niks mis mee!

  5. joorloveswriting zegt:

    wauw wat een super mooie kleur!! Het staat je goed!!! En fijn dat deze bevalt!! ik heb je bericht even geliked. Misschien ga ik hem wel kopen! het is wel een beetje prijzig maar dan heb je wel waar voor je geld 🙂

Geef een reactie

