BEAUTY: REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICELLAR WATER

REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER

Toen micellair water opeens door meerdere merken in het assortiment werd opgenomen en niet meer een spannend product was waarvoor je helemaal naar Frankrijk moest, vond ik het eerlijk gezegd maar een raar product. Ja, het werkte goed. Maar toch had ik het idee dat zo’n wattenschijfje met bijzonder water mijn gezicht goed schoon maakte. Nee, dan had ik liever een reinigingsmelk en een tonic. Inmiddels is dat helemaal veranderd en kan ik niet meer zonder micellair water! Vandaag review ik er een van Ziaja.

Oh, oh. Ik merkte eigenlijk pas veel later na het maken van de foto’s dat de kleuren van de bloemen en de verpakking gigantisch met elkaar vloeken, haha. 

VERPAKKING EN PRODUCT

REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 7 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 2 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 4 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 3

Het micellair water zit in een groene, transparante flacon. De dop met kliksysteem heeft een kleine opening, waardoor je makkelijk kan doseren. In het wit staat er  meer informatie over het product op de verpakking, samen met een plaatje van een olijf. De verpakking is verder heel basic, zoals we van Ziaja gewend zijn. Ziaja zegt het volgende over Natural Olive Micellar Water:

“Dit reinigingswater verwijderd make-up. Het voorkomt uitdroging, maakt de huid zacht en houdt de opperhuidlaag fris. Kalmeert huidirritaties. Bevat geen parabenen, kleurstoffen en parfum. Dermatologisch en ophthalmologisch gestest. Hypoallergeen en geschikt voor alle huidtypen.”

REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 5 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 6

De meest gebruikte ingrediënten van het miccelair water zijn water (hé, die hadden we niet zien aankomen!), Sodium Cocoamphodiacetate (zeer milde reiniger op basis van kokosolie en/of palmvet) en glycerine (vochtvasthoudend middel). De Olive Fruit Oil, waar het hele product naar vernoemd is, staat pas halverwege de lijst. Hiervan zit er dus niet heel veel in, maar desondanks ziet de ingrediëntenlijst – zover ik dat kan beoordelen – er goed uit. Maar dan nu de vraag: doet hij ook wat hij moet doen?

HET RESULTAAT

Ik gebruik dit micellair water elke ochtend en avond. ’s Ochtends om mijn gezicht mee op te frissen en te reinigen voordat ik mijn gezichtsverzorging aanbreng. En ’s avonds om al mijn make up mee te verwijderen. En dat doet hij goed! Lippenstift, oogschaduw, bronzer… wat ik ook allemaal draag, het micellair water haalt alles netjes van mijn gezicht af. Alleen voor mascara pak ik een oog make up remover, maar dat doe ik alleen omdat mijn gevoelige oogleden bij het verwijderen van mascara snel gaan irriteren en zo’n speciale make up remover daarvoor wat prettiger is. Maar voor de rest gebruik ik niks anders meer dan dit micellair water. Zelf heb ik genoeg aan één wattenschijfje met micellair water om al mijn make up te verwijderen, dus het is ook nog eens lekker zuinig in gebruik (al hangt dit natuurlijk wel af van de hoeveelheid make up die je draagt). Ik ben er heel tevreden over!

REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 9 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 10 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 11 REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICCELAR WATER 12

Het micellair water in actie. Mijn eyeliner is er binnen de kortste keren helemaal af! 

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Wéér een product van Ziaja waar ik erg tevreden over ben en die ik graag gebruik. Zal ik ooit een product van dit merk ontdekken waar ik níét tevreden over ben? Haha. Het micellair water maakt mijn gezicht schoon, verwijdert goed alle make up en verfrist mijn gezicht zodat ik ’s ochtends gelijk wat minder zo’n… ochtendgezicht heb. Goed product!

Ziaja Natural Olive Miccelar Water kost €5,29 (200 ml). De producten van Ziaja zijn verkrijgbaar bij de Ziaja winkels in Den Haag en in hun webshop.

Wat vind jij van dit product? Gebruik jij ook graag micellair water?

Xx Sarah

26 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW ZIAJA NATURAL OLIVE MICELLAR WATER

  1. Akosua zegt:

    Volgens mij ben jij echt Ziaja fan aan het worden, haha! De foto’s met de bubbels in het flesje vind ik er heel mooi uitzien. Je hebt trouwens een klein spelfoutje in de titel, je hebt in micellar 1 C te veel en 1 L te weinig.

  2. Petra zegt:

    Ik heb nog nooit miccelar water gebruikt, maar lees er zoveel positieve dingen over dat ik er toch echt eens aan moet gaan beginnen…deze klinkt ook weer echt prettig in gebruik!

Geef een reactie

