REMINDER WINACTIE – WIN: ZIAJA ROSE BUTTER MICRO-PEELING *GESLOTEN*

WINACTIE WIN ZIAJA ROSE BUTTER MICRO-PEELING GEZICHTSSCRUB 2

Je kan nog steeds kans maken op deze heerlijke Rose Butter Facial Peeling van Ziaja! Lees verder om te zien hoe je mee kan doen aan deze winactie. 

Wat moet je doen om kans te maken op deze scrub?

Wat moet je doen om kans te maken?

– Volg mijn blog op Bloglovin en like dit bericht.

– Volg Ziaja op Facebook.

– Laat in de comments weten dat je meedoet aan de winactie en onder welke naam je de pagina’s volgt.

Wat mag je doen om extra kans te maken? (+1)

– Volg mij op Instagram.

Ik heb al een hoop Ziaja producten gereviewd, dus vond het echt moeilijk om een favoriet product te kiezen. Hopelijk vinden jullie dit een leuke prijs voor de winactie. Veel lezeressen hebben aangegeven graag een keer iets van Ziaja te willen proberen, dus nu kan iemand op deze manier kennis maken met dit super fijne merk. Meer informatie over de Rose Butter gezichtsscrub kan je in deze review lezen.

Meer informatie over deze winactie kan je hier lezen.

Xx Sarah

8 gedachtes over “REMINDER WINACTIE – WIN: ZIAJA ROSE BUTTER MICRO-PEELING *GESLOTEN*

  1. Lonneke zegt:

    Leuke winactie volgens mikj deed ik nog niet mee dus hierbij wil ik toch ook graag kans maken. Ik volg je overal en volg Ziaja ook op FB. Je kan mij op FB vinden onder Lonneke en op Bloglovin en Instagram Lonneke/Be Beautifully

  2. Tessa Botter zegt:

    Wat een superleuke actie! Maak heel graag kans vooral nu de lente/zomer straks weer begint. Ik volg je op bloglovin + shared en heb je facebook pagina geliked.

Geef een reactie

