CARMEN EVENT & INHOUD GOODIEBAG

CARMEN EVENT

Afgelopen vrijdag was ik naar een persevent van Carmen, het merk dat we waarschijnlijk allemaal kennen door hun haartangen en andere beautyproducten. Vandaag vertel ik wat meer over het event en laat ik de inhoud van de goodiebag zien.

CARMEN APP

carmen-app-in-de-appstore (1)

Beautyliefhebbers opgelet: Carmen heeft een eigen app gelanceerd waardoor je vanaf heden ook op jouw smartphone en tablet kan genieten van deze app vol haar- en beautytrends. Zo bevat de Carmen app een lookbook, maar vind je er ook verrassende tips, een beautyblog, informatie over de producten en van Carmen en video’s over hoe je de mooiste kapsels maakt.

De gratis Carmen app is beschikbaar voor iOS en Android. Je kan de app het gemakkelijkst downloaden via Carmen.nl.

NIEUWE PRODUCTEN

CARMEN EVENT 20

Naast de app introduceerde Carmen nog drie nieuwe producten. Allereerst mijn favoriet: de Carmen True Curls krultang, een conische krultang waarmee je gemakkelijk mooie, natuurlijke krullen of slag in je haar maakt. Mocht je niet zo’n fan zijn van krullen en wil je liever steil haar, dan is de Carmen Smooth & Shine wellicht wat voor jou. Deze stijltang glijdt door je haar en geeft een glanzend resultaat. Je kan er steil haar mee maken, maar doordat de randen rond aflopen is de stijltang ook geschikt voor het krullen van je haar.

Een heel ander product is de nieuwe ladyshaver: Carmen Aqua Gentle. Deze ladyshaver is zowel droog als onder de douche te gebruiken. Naast het micro scheerblad bevat de ladyshaver ook een trimmer. De huidspanner op de scheerkop zorgt voor een zachte en comfortabele ontharing.

Na de presentaties over de nieuwe producten werden de stijltang en de krultang gedemonstreerd. Bij mij werd de Smooth & Shine stijltang gedemonstreerd. Ik heb van mijzelf steil haar, dus ik was benieuwd of er veel verschil te zien zou zijn. Dat was er! Mijn haar was nóg steiler en alle pluis was verdwenen. Mijn haar glansde mooi en de dag erna zat het nog perfect. Tot zover ben ik dus tevreden over de nieuwe stijltang. Verder kregen we meer informatie over de haartrends van 2015 en vroeg Carmen onze mening over bepaalde onderwerpen.

CARMEN EVENT 16 CARMEN EVENT 17 CARMEN EVENT 18 CARMEN EVENT 19

Carmen True Curls in actie.

CARMEN EVENT 12 CARMEN EVENT 13 CARMEN EVENT 10

Mijn haar na het stijlen met de Smooth & Shine.

CARMEN EVENT 11

En zo zat het de dag erna. Nog bijna net zo steil!

CARMEN EVENT 15

Als laatste vertelde Quinty Trustfull, het gezicht van Carmen, wat over haar beauty- en haarroutine en kreeg iedereen de mogelijkheid om vragen te stellen. Was is Quinty leuk in het echt! Ik ben voor mijn stage in jaar drie regelmatig naar mode events geweest en daar waren ook vaak BN’ers aanwezig. Een deel daarvan was aardig, maar ook een deel was heel nep of arrogant. Hierdoor was ik wel benieuwd hoe Quinty in het echt zou zijn, maar het is echt een leuke en heel aardige vrouw. Dus dat maakte het extra leuk om haar praatje te horen. Na afloop ging ik even met haar op de foto en daarna was het tijd om weer naar huis te gaan.

CARMEN EVENT 9

GOODIEBAG

CARMEN EVENT 2

Van Carmen kreeg ik een heel leuke goodiebag mee. Zelf vind ik het altijd leuk om de inhoud van goodiebags te zien (ik ben heel nieuwsgierig en kan er niet tegen als ik de inhoud niet te zien krijg, haha). Daarom besloot ik de inhoud even te fotograferen zodat alle andere nieuwsgierigen onder ons kunnen zien wat ik allemaal heb gekregen.

CARMEN EVENT 3

Persberichten, een kortingscode van Sabon met een sample van een handcrème en een folder van Visious Academy.

CARMEN EVENT 4

Fashionista magazine, Zenner haarclipje en een toupeerborstel van Tom by Zenner.

CARMEN EVENT 5

Carmen haarserum, Schwarzkopf Osis+ Plumping Shine Mousse, Schwarzkopf Osis+ Strong Glossy Holdspray en Schwarzkopf Osis+ Bodyfying Dry Shampoo.

CARMEN EVENT 6

Carmen Aqua Gentle ladyshaver.

CARMEN EVENT 7 CARMEN EVENT 8

Carmen Smooth & Shine en Carmen True Curls. Vooral met de laatste ben ik super blij, want ik was van plan hem te gaan kopen en nu hoeft dat niet meer.

Dat was de inhoud van de goodiebag. Wat een hoop mooie producten! Ik ga ze binnenkort allemaal testen en reviewen. Naar welk product ben jij het meest benieuwd? Dan probeer ik die als eerst te reviewen.

Xx Sarah

35 gedachtes over “CARMEN EVENT & INHOUD GOODIEBAG

  1. Petra zegt:

    Wat een leuk artikel om te lezen en wat zit je haar goed…lekker he? dat het dan de volgende dag ook nog goed zit…en tjonge wat een geweldige leuke goodiebag…echt leuk!

  2. Hilly zegt:

    Wat leuk dat je daarbij mocht zijn, was vast een hele leuke ervaring 🙂 En die goedgevulde goodiebag ziet er ook heerlijk uit hehe.

  3. chucky1012 zegt:

    Leuk dat je naar dit event was geweest.
    Een vriendin van me was er ook.
    Ik ben zo benieuwd naar de stijltang en de het apparaat waarmee je curls kan maken 😉
    Je kapsel was zeer goed gestyled.
    Goed verslag van deze dag.

    Xoxo

  4. kaoutarschrijft zegt:

    Superleuk dat je bij deze event bij mocht zijn! Leuk dat Quinty in het echt heel aardig is 😀 Ik vind haar altijd zo een leuke kledingstijl hebben 😀 Ben benieuwd naar de ladyshave en krultang 😀

  5. Lieverlipstick zegt:

    Wat leuk dat je naar het event van Carmen mocht! Je haar is mooi gestyled en het blijft inderdaad lang zitten. Ik ben ook erg benieuwd naar de krultang. Mooie goodiebag heb je ook meegekregen!

  6. lous zegt:

    Mooie goodiebag! Altijd leuk om goede producten mee naar huis te mogen nemen. Je haar zit echt perfect (niet dat het anders een rommel is!), het ziet er ook heerlijk zacht uit. Wat heb je trouwens een gave kamer!

  7. Nadia zegt:

    Je hebt er ook een leuk stukje van gemaakt! Mooi dat de foto’s die ik gemaakt had goed te gebruiken waren. Ik was ook verbaasd over de stijltang, normaal stijl ik mijn haar op het heetst mogelijke, maar bij deze had ik maar 170 graden nodig! =)

Geef een reactie

