LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSES SHOP

LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 6

Van Sunglasses Shop mocht ik een zonnebril van het merk London Retro uitkiezen om over te schrijven. Zo met de lente voor de deur kwam mij dit erg goed uit, want ik kan dan echt niet zonder zonnebril (van fel licht krijg ik hoofdpijn) en mijn huidige zonnebril, een gratis exemplaar die een keer bij de Glamour zat, zal het ook niet heel lang meer volhouden.

LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 4 LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 5

Sunglasses Shop is een webshop waar je merkzonnebrillen kan kopen. De levering is lekker snel, wat ik niet had verwacht omdat het een Engelse webshop is en normaal als ik iets uit Engeland bestel kan ik weken wachten tot het eindelijk binnen is. Ik was dan ook blij verrast toen ik vier dagen later de bril al binnen had!

LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 2

Ik mocht een zonnebril uitzoeken van het merk London Retro, een voor mij onbekend merk. Ik koos voor het montuur Nancy in de kleur tortoise. Op de website staan de maten van de zonnebril, zodat je kan uitrekenen of hij goed gaat zitten. Ik geloofde het allemaal wel en bestelde de bril zonder te meten. Toen ik heb binnenkreeg bleken de glazen kleiner te zijn dan ik had verwacht. Hierdoor was ik even bang dat hij mij niet zou staan, want normaal draag ik wat grotere zonnebrillen. Maar inmiddels ben ik er helemaal aan gewend en ben ik er heel blij mee. De pootjes zijn wat korter dan gemiddeld en dat vind ik ideaal want daar was ik al heel lang naar op zoek. Bij de meeste monturen zijn de pootjes voor mij namelijk te lang, waardoor de zonnebril steeds naar beneden glijdt. Maar daar heb ik bij deze dus gelukkig geen last van.

LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 7 LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 3

Het montuur Nancy is in twee kleuren verkrijgbaar: zwart en tortoise. Ik heb zelf de kleur tortoise. Hiermee wordt een soort schildpadprint bedoeld, maar eigenlijk houdt het gewoon in dat de bril uit verschillende vlekjes bruintinten bestaat. Bij deze bril zit er af en toe ook een vlekje blauw of geel tussen. Dit zorgt voor een leuk effect, vooral als de zon erop schijnt.

LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSESSHOP 8

Ik ben erg blij met mijn nieuwe zonnebril! Ik vind de kleur heel leuk en het montuur zit goed. Wat mij betreft kan de lente beginnen!

London Retro Nancy kost €55 en is uiteraard verkrijgbaar bij Sunglasses Shop.

Wat vind jij van deze zonnebril?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

26 gedachtes over “LONDON RETRO ZONNEBRIL VAN SUNGLASSES SHOP

  1. Kelly zegt:

    Ik vind het een mooierd! Maar denk wel dat grotere glazen mooier bij jou staan! Ik kies daarintegen altijd veelste grote brillen uit, omdat ik dat zelf zo leuk vind, maar iedereen zegt dat hete echt belachelijk staat. Ik ben dan ook Maja de Bij volgens mijn man als ik eens een bril op heb. 🙂

    • saarenzo zegt:

      Haha! Mijn andere zonnebril heeft grotere glazen en thuis vinden ze mij altijd net een BN’er als ik hem draag. Dan zet ik hem op en is het gelijk van “aah, daar heb je onze bekende Nederlander weer!”.

  2. Petra zegt:

    Wat een prachtige bril, hij staat je erg mooi…de blauwe tint in het schildpadpatroon op het montuur maakt de zonnebril niet te compact om te zien en geeft echt iets extraas aan de bril…heel erg mooi!

Geef een reactie

