BEAUTY: REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 4

Worden jullie al gek van alle reviews over Bourjois producten op mijn blog? Elke keer als ik alles gereviewd heb komt Bourjois weer met nieuws producten waar ik razend nieuwsgierig naar ben. Het is gewoon een van mijn favoriete merken en dan wil ik alles van ze uitproberen! Vandaag is dan ook weer een Bourjois product aan de beurt: de nieuwe Nude Smokey Eyeshadow Trio in de kleur Rose Boudoir.

PRODUCT EN VERPAKKING

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 2 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 3

De verpakking van het oogschaduwtrio is een simpel, rond doosje van stevig plastic. De kleur van het plastic is afgestemd op de kleuren van het oogschaduwtrio. De deksel is deels transparant, waardoor je de oogschaduw kan zien. De pans van de oogschaduws zijn aan de grote kant. Vroeger had Bourjois altijd van die kleine bolletjes in oogschaduwtrio’s, maar de laatste tijd zijn ze overgegaan naar grote, hoekige oogschaduws. Ik vind dat ook wel mooier staan, al hadden de oogschaduwbolletjes ook wel wat.

De Nude Smokey Eyeshadow Trio is in twee kleuren verkrijgbaar: 19 Rose Boudoir, die ik vandaag review, en 20 Sable Show, een trio met bruintinten. Deze heb ik ook en zal ik binnenkort reviewen.

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 6 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 5

HET RESULTAAT

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 7 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 8

Toen ik dit oogschaduwtrio voor het eerst zag moest ik gelijk aan een eerder oogschaduwtrio van Bourjois denken, namelijk het Smokey  Eyes Life Is Pink trio, waar ik vorig jaar een negatieve review over heb geschreven. Die bevat namelijk ook drie verschillende tinten roze, alleen meer koele kleuren. Doordat de trio’s aardig op elkaar lijken was ik bang dat het Nude Smokey trio net zulke belabberde kwaliteit zou hebben als het Life Is Pink trio.

Maar tijdens het swatchen verschenen die zorgen gelijk, want ooohh, wat een pigmentatie! Kijk dan hoe mooi! Ik stond echt met open mond te kijken. Dit oogt niet als oogschaduws van een simpel drogisterijmerk! Als ik niet al had geweten dat het van Bourjois was had ik zo geloofd dat het een mooi high end product zou zijn. En zo voelen de oogschaduw ook aan. Ze zijn heel zacht, maar kruimelen niet. Ik sta er echt versteld van.

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 9 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 11 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 12 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 10

Op de foto’s komen de kleuren niet zo goed tot hun recht. In het echt zijn ze veel mooier! De look is heel subtiel, maar je kan hem eventueel wat heftiger aanzetten voor een meer smokey effect.

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 16 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 15 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 13 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR 14

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Ik vind dit oogschaduwtrio van Bourjois echt prachtig! De kleuren zijn mooi en de pigmentatie is super. Je kan met dit trio een neutrale ooglook maken, maar ook een subtiele smokey look. Echt een top product!

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR

Bourjois Nude Smokey Eyeshadow Trio kost €13,49. Niet goedkoop, maar ik ben echt heel tevreden over deze oogschaduws en vind ze het geld dan ook zeker waard. Maar je kan natuurlijk het best wachten op een kortingsactie, aangezien de producten van Bourjois regelmatig in de aanbieding zijn en het daarom gewoon zonde is om er het volle bedrag voor te betalen. De producten van Bourjois zijn verkrijgbaar bij de drogist en verschillende parfumerieën.

Wat vind jij van dit oogschaduwtrio?

Xx Sarah

28 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 19 ROSE BOUDOIR

  1. lous zegt:

    Erg goede pigmentatie, super! Nou vind ik Bourjois ook wel onder het duurdere segment van drogisterij merken vallen, maar toch, mooi effect. Had ik niet verwacht na je eerdere review 🙂

    • saarenzo zegt:

      Ja klopt, vooral hier in Nederland. Als ik bijvoorbeeld de Amerikaans prijzen van Bourjois producten zie vind ik het zo flauw, want dat verschilt echt een hoop. Maar gelukkig zijn de producten nog goed betaalbaar 🙂

  2. chucky1012 zegt:

    Wauw, zo mooi en zeer goed gepigmenteerd!
    Prachtig staat het je.
    Hier ben ik dus zo benieuwd naar of het wel bij mijn geteinte huid goed te zien is als ik er een make-up look mee zou maken 😉

    Xoxo

    • saarenzo zegt:

      Oe dat is moeilijk! Ik denk dat het wel te zien is, maar dat de kleuren dan nog subtieler zijn dan bij mij. Alleen je zal dan wat meer van de donkerste kleur moeten aanbrengen denk ik 🙂

  3. Petra zegt:

    Het palette ziet er heel erg mooi uit, ik kan mij voorstellen dat je een beetje verliefd bent op bourjois cosmetica, ik vind het ook erg mooie producten….

Geef een reactie

