BEAUTY: REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW

Eerder deze week plaatste ik al een review over de Bourjois Nude Smokey Eyeshadow Trio in de kleur Rose Boudoir. Hier was ik razend enthousiast over en ik vertelde al dat er nog een andere kleur van het oogschaduwtrio is. En die review ik vandaag! Benieuwd of deze kleurenvariant net zo mooi is als de roze versie? Lees dan verder.

DE VERPAKKING

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 3 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 5 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 4

De verpakking van het oogschaduwtrio is hetzelfde als bij de versie in de kleur Rose Boudoir, alleen was daar het doosje lichtroze en bij de kleur Sable Show is het doosje beige. Het doosje is van stevig plastic. De deksel is deels transparant, waardoor je de oogschaduw kan zien.

HET RESULTAAT

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 6 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 7

Waar het oogschaduwtrio in de kleur Rose Boudoir alleen uit glanzende oogschaduws bestaat, bevat dit trio ook een matte oogschaduw in een taupe kleur. Helaas is deze minder goed gepigmenteerd, al doet hij op het ooglid (met daaronder een primer) beter dan op mijn arm. De andere twee oogschaduws zijn een stuk beter gepigmenteerd. Voor de bronzen kleur oogschaduw is echt prachtig. Kijk die pigmentatie, zo mooi!

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 8 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 9 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 10

Met behulp van dit oogschaduw kan je een mooie, warme ooglook maken. Het is echt zo’n ideale kleurencombinatie om elke dag te gebruiken. Wel zijn het kleuren die je ook vaak bij andere merken ziet. Daardoor ben ik over Sable Show wat minder enthousiast dan over Rose Boudoir. Toch is het een mooi oogschaduwtrio en vooral als je nog niet zoveel (bruine) oogschaduw hebt of net begint met oogschaduw is dit een fijne trio om aan te schaffen.

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 12 REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 14

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Het oogschaduwtrio in de kleur Rose Boudoir vind ik het mooist van de twee, juist omdat je die kleuren minder vaak ziet. Maar ook Sable Show is mooi en dan met name de bronzen kleur. Ik ben echt fan van deze oogschaduwtrio’s en wat mij betreft mag Bourjois snel met meer kleuren komen!

REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW 2

Bourjois Nude Smokey Eyeshadow Trio kost €13,49. De producten van Bourjois zijn verkrijgbaar bij de drogist en verschillende parfumerieën.

Wat vind jij van dit oogschaduwtrio? Welke kleur van de twee versies is jouw favoriet?

Xx Sarah

27 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BOURJOIS NUDE SMOKEY EYESHADOW TRIO – 20 SABLE SHOW

  1. lous zegt:

    De pigmentatie is best wel weer goed en de kleuren zijn heel geschikt voor “de dagelijkse look”. Maar ik snap wel dat je de roze variant spannender vindt.

  2. Petra zegt:

    Dit palette is haast net zo mooi als het andere van het artikel van van de week, zelf vind ik de andere iets mooier, want die tinten spreken mij persoonlijk iets meer aan…maar wat een pareltjes, heel erg mooi…

Geef een reactie

