BUDGET OOTD: HELE OUTFIT VOOR 35 EURO

BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO

Het is weer tijd voor een OOTD! Vaak als ik naar kleding op fashion blogs of in tijdschriften kijk vind ik het super leuk, maar denk ik ook: jeetje, wat een prijzen! Toevallig droeg ik gisteren een super budgetproof outfit. De hele outfit bij elkaar kostte namelijk maar 35 euro! Dus leek het me wel leuk om te laten zien wat ik droeg, om gelijk aan te tonen dat het allemaal echt niet zo duur hoeft te zijn.

BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO 4

Woops, ik zie nu pas dat het vest gewoon op de foto staat, haha! 

Ik droeg een donkerbruine faux lederen jurk van Zara. Deze kocht ik afgelopen zomer voor 18 euro in de sale. Bij (nep)leren jurkjes is het altijd even oppassen dat het niet trashy wordt, maar door het model en het materiaal vind ik het nog een chique jurkje. Het faux leer ziet er ook heel echt uit en is niet van dat synthetische, glimmende materiaal wat je ook vaak ziet.

BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO 2 BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO 3

Omdat het nu nog veel te koud is voor een jurk zonder mouwen, droeg ik er een okergeel vest van wol over. Deze is van We, maar kocht ik voor 5 euro op de IJhallen rommelmarkt. Om het vest heen droeg ik een gevlochten, faux lederen riempje die een keer gratis bij een jurkje van Mango zat. Ik had het jurkje nog niet eerder gedragen, omdat ik een blazer erover niet zo leuk vond en tot voor kort had ik alleen maar heel dunne vestjes die erbij passen en die zijn gewoon te koud voor nu. Maar dit vest past er wel leuk bij vind ik.

De panty komt van Primark en kost €4,50 voor drie stuks. Dit zijn echt mijn favoriete panty’s, alleen helaas heeft Primark geen bruine meer in haar assortiment. Hier ben ik echt niet blij mee, want in de panty die ik op de foto draag zat aan de bovenkant namelijk een gigantische ladder! Noooo, die kan dus de prullenbak in!

BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO 5

Als laatst mijn laarzen: deze kocht ik voor €7,50 op de IJhallen rommelmarkt. Ik heb ze al een tijdje, maar ik heb ze pas vorige week echt ontdekt omdat ik toen eindelijk iets droeg waar ze bij pasten. Meestal draag ik namelijk iets met zwart, dus dan pak ik ook mijn zwarte laarzen. Gelukkig staan ze  ook goed bij dit jurkje, dus ik kon ze weer aan.

BUDGET OOTD HELE OUTFIT VOOR 35 EURO 6

En dat was mijn outfit van gisteren! Voor de complete outfit heb ik in totaal 35 euro betaald. Zou je niet zeggen, toch? Meestal ben je dat geld al snel aan een blouse kwijt. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik de IJhallen rommelmarkt heb ontdekt, waar de laarzen en het vest vandaan komen. Als je een keer voor heel weinig geld leuke kleding wilt kopen, raad ik die dan ook zeker aan!

Wat vind jij van deze outfit?

Xx Sarah

34 gedachtes over “BUDGET OOTD: HELE OUTFIT VOOR 35 EURO

  1. Petra zegt:

    wat een heerlijk outfit voor zo een leuke prijs…het jurkje staat je onwijs goed, als of het voor je gemaakt is, en de combinatie met de laarzen maakt het helemaal af….erg mooi

Geef een reactie

