SHOPLOG MAART 2015

SHOPLOG MAART 2015 2

Momenteel heb ik het heel druk met mijn scriptie. Over een maand is de deadline al, aaah! Door al deze drukte heb ik helemaal geen tijd meer om uitgebreid te winkelen. Maar gelukkig zijn er webwinkels! In maart heb ik verschillende spullen besteld en vandaag laat ik aan jullie zien wat ik allemaal heb gekocht.

SHOPLOG MAART 2015 4

Oké, dit heb ik niet besteld, maar in de winkel gekocht. Mijn ouders gingen een paar weken geleden naar Ikea en omdat ik Ikea helemaal geweldig vind ging ik mee. Daar zag ik dit super leuke dekbedovertrek met frambozen. Eerst had ik er een losse kussensloop van in mijn winkelmandje gegooid, maar later kwamen we het dekbedovertrek ervan tegen en ik vond hem zo leuk dat ik hem net kon laten liggen. Het dekbedovertrek kost €12,95 en kan je online hier vinden.

SHOPLOG MAART 2015 5 SHOPLOG MAART 2015

Bij de webshop Sans-Online bestelde ik drie jurken. Ik zocht nog simpele zomerjurkjes en vond deze wel leuk. Ze zijn van het merk Only. De stof is dun en de jurkjes vallen los, wat ik fijn vind voor als het heel warm is. Wel vallen ze groter dan andere kleding van Only. Ik heb ze besteld in dezelfde maat als ik altijd bij Only heb (L), maar eigenlijk zijn ze te groot. Ik heb alleen geen zin om ze te retourneren en ze weer een maat kleiner te bestellen. Gelukkig kan je het elastiek bij de taille strak aantrekken en dan valt het ook niet op. Ze kosten €9,95 per stuk, maar ik had nog wat shoptegoed over dus in totaal was ik voor de drie jurkjes maar 80 cent kwijt, woehoe!

SHOPLOG MAART 2015 6

Eind maart brachten mijn ouders en ik mijn zus naar Schiphol, omdat ze voor een maand naar Japan gaat. Toen ze weg was zijn we nog even naar wat winkels op Schiphol geweest, waaronder een boekenwinkel. Daar kocht ik het boek Paper Towns van John Green (€7,50). Ik ben hem momenteel aan het lezen en vind het wel een leuk boek, maar ik irriteer me soms mateloos aan de hoofdpersoon, wat het boek voor mij wat minder leuk maakt. Maar ja, misschien had ik iets te hoge verwachtingen na het lezen van the Fault In Our Stars.

SHOPLOG MAART 2015 8 SHOPLOG MAART 2015 9 SHOPLOG MAART 2015 10

Als ik mijn scriptie heb ingeleverd en meer tijd heb voor bloggen wil ik meer gaan doen met DIY’s. Daarvoor had ik wat spullen nodig die ik in de winkel niet kon vinden of die dan heel duur waren. Uiteindelijk vond ik bij de webwinkel Avantgarde Cosmetics alles wat ik nodig had voor een prima prijs. Ik kocht er een kilo citroenzuur (€6,95), 500 gram shea butter (€8,25) en diverse parfumoliën en etherische oliën (variërend van €1,75 tot €2,95 per 10 ml). Ze hebben heel veel spullen, dus als je nog ingrediënten voor zeep en dergelijke zoekt raad ik echt deze webshop aan. Het enige nadeel is dat je wel zelf potten moet hebben om het in te doen, want alles zit in een plastic zakje en dat is onhandig om het in te bewaren. Maar ja, daardoor zijn de prijzen wel zo laag. Ook kocht ik bij Xenos twee pakken met zes siliconen vormpjes voor de DIY’s. Ik kocht hartvormige en rechthoekige vormpjes. Alleen ik ontdek nu dat ik ben vergeten om die los te fotograferen. Ze staan wel op de allereerste foto van dit artikel. De bon heb ik niet meer, maar volgens mij kosten ze €1,99 per zes.

SHOPLOG MAART 2015 11

Laatst schreef ik een review over een lipstick van Makeup Revolution waar ik niet zo tevreden over was. Maar de kleur vond ik super en ik vroeg of iemand nog een lipstick in dezelfde kleur wist. Hilly raadde Coral Calling van Essence aan, dus toen ik zaterdag naar het dorp ging heb ik hem gelijk gehaald €2,39). Ik moet hem nog testen, maar de kleur vind ik heel mooi, dus bedankt Hilly voor de tip!

SHOPLOG MAART 2015 12

Ik verzamel servies van Blond Amsterdam én ik ben dol op koekjes. Dus toen ik laatst in de V&D folder zag dat Blond Amsterdam nu een koekjes servies heeft wilde ik er iets van kopen. Alleen helaas was het al heel snel online en in verschillende filialen uitverkocht. Gelukkig had de V&D bij mijn vriend in de buurt nog wel de producten op voorraad en kocht ik er dit petit four schoteltje (€3,50) en deze kleine mok (€5). Zo schattig!

SHOPLOG MAART 2015 13

Van mijn bijbaantje krijg ik voor Kerstmis altijd een bon waarmee je via een bepaalde website iets uit kan zoeken. Ik bestelde daarmee een bon van Boekkado.nl en bedacht me laatst dat ik er nog iets uit moest zoeken. Ik koos het kookboek Plenty Van Yotam Ottolenghi. Deze wilde ik al heel lang hebben, maar ik vond hem te duur (normaal kost hij zo’n 33 euro). Nu was ik er €9,95 voor kwijt, dus dat kwam goed uit. Ik ben er heel blij mee en kan niet wachten tot ik er lekker uit kan gaan koken.

SHOPLOG MAART 2015 7

Als laatst kocht ik een CD van the Isley Brothers. Hier was ik al een hele tijd naar op zoek en mijn vader vond op Marktplaats een hele goede, driedubbele CD van ze. In totaal was ik hier €11 voor kwijt. Yaay, nu kan ik eindelijk op mijn kamer op repeat naar Shout luisteren!

Dit waren al mijn aankopen! Een heleboel nu ik het zo terug zie allemaal. En het is zelfs niet het enige wat ik heb gekocht, maar de rest zijn cadeautjes en spullen voor een grote winactie voor als mijn blog 2 jaar bestaat, dus die laat ik (nog) niet zien.

SHOPLOG MAART 2015 3

Wat vind jij van mijn aankopen? Wat heb jij de afgelopen tijd gekocht?

Xx Sarah

36 gedachtes over “SHOPLOG MAART 2015

  1. Merel zegt:

    Wat een superleuke spulletjes allemaal. Ik spaar zelf ook blond, heb nu een chocofondueset gezien en die is zo ontzettend leuk die moet ik hebben! Succes met je scripte!

Geef een reactie

