KUNSTDRUK VAN POSTERS.NL

KUNSTDRUK POSTERS.NL 25

Eind vorig jaar schreef ik een artikel over een mooi fotoalbum dat ik van Webprint.nl mocht maken om te reviewen. Inmiddels is Webprint uitgebreid met onder andere Posters.nl. Ik bestelde er een mooie kunstdruk. Afgelopen vrijdag kwam hij binnen en vandaag laat ik hem zien.

Posters.nl is een webshop waar je allemaal verschillende wanddecoratie kan vinden. Je vindt er posters, canvas, wandplaten, muurstickers, kunst en meer. Maar je kan er ook een eigen foto op verschillende materialen laten drukken. En ze hebben, mijn favoriet, fotobehang! Waaronder deze met vogeltjes. Aah, ik vind hem zo leuk! Vooral als je verder gewoon witte muren hebt en dan één deel met dit behang doet. Echt schattig! Alleen mijn kamer is een schiettent en dit vogeltjesbehang past er niet, dus koos ik voor iets anders moois: een kunstdruk voor in de woonkamer.

ko_2-1014_2

Het schattige vogeltjes fotobehang!

Omdat de woonkamer best vol staat (boekenkasten, piano) wilden we een rustige print, omdat het anders wel erg druk wordt in de woonkamer. Thuis vinden we het werk van Monet mooi, dus kozen we uiteindelijk voor een kunstdruk van de Waterlelies van Monet. Deze is 100 x 70 cm en kost €37,95.

Toen ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een mail dat de bestelling niet op voorraad was en daardoor langer zou duren dan eerst was aangegeven. Uiteindelijk werd de bestelling nog eerder geleverd dan eerst was gezegd, dus dat was een leuke verassing. De kwaliteit van de kunstdruk is goed. Het is stevig en zwaar papier en ook de scherpte is goed. Het eindresultaat is heel mooi en we zijn er thuis dan ook erg blij mee.

KUNSTDRUK POSTERS.NL KUNSTDRUK POSTERS.NL 2

De kunstdruk wordt geleverd in een groot stuk karton, zodat hij niet opgerold hoeft te worden of kan beschadigen.

KUNSTDRUK POSTERS.NL 3

Het papier is dik en zwaar.

KUNSTDRUK POSTERS.NL 4

En dit is hem dan!

KUNSTDRUK POSTERS.NL 5

Nog even een detail van de kunstdruk. Mooi hè?

Ik kan nog niet laten zien hoe hij aan de muur hangt, want we moeten nog een lijst voor de poster kopen. Als je een poster koopt kan je ook meteen een passende lijst erbij bestellen, maar ik vind het altijd fijner om die eerst in het echt te zien. Als hij hangt zal ik even een foto op Instagram plaatsen. Maar ik weet nu al zeker dat hij heel mooi bij de rest van de woonkamer gaat passen!

Wat vind jij van deze kunstdruk?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

16 gedachtes over “KUNSTDRUK VAN POSTERS.NL

Geef een reactie

