BEAUTY: REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 3

Vorige maand won ik bij Loes drie lipproducten van M.A.C., waaronder de Viva Glam Miley Cyrus lipstick. Omdat ik dacht dat deze limited edition lipstick al overal was uitverkocht heb ik hem niet gereviewd. Maar een paar dagen geleden snuffelde ik wat rond in de webshop van M.A.C. en ontdekte toen dat deze lipstick nog gewoon verkrijgbaar is. Hoog tijd om hem alsnog te reviewen!

VERPAKKING EN PRODUCT

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 2 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 4

De lipstick komt in een zwart kartonnen doosje. De huls van de lipstick is zwart met rood. Op zowel het kartonnen doosje als op de huls staat de handtekening van Miley Cyrus. M.A.C. beschrijft de kleur van de lipstick als ‘Hot Pink’. Het is een knalroze kleur. Ik ben dol op opvallende lipkleuren, dus ik vind deze kleur geweldig. Maar ondanks dat de kleur zo ontzettend leuk is, is het geen bijzondere kleur. Dat hoeft van mij ook niet, maar het zou me niks verbazen als budgetmerken als Catrice een soortgelijke kleur in hun assortiment hebben.

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 5 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 6

HET RESULTAAT

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 7 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 8 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 9 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 10

De lipstick is goed gepigmenteerd en dekt met één laagje al goed. De lipstick is mooi fel en knalt van de lippen af. Het is een perfecte kleur voor in de lente en zomer. De lipstick is romig en hydrateert mijn lippen. De houdbaarheid is erg goed. Na een lunch is de kleur wel wat vervaagt, maar de lipstick staint een beetje, waardoor er ook na een etentje nog een roze tint op de lippen achterblijft. Voor een extra lange houdbaarheid hap ik de lipstick na het aanbrengen af met een tissue. Hierdoor voelt hij wel wat droger aan op de lippen, maar het maakt de houdbaarheid nog langer. Na een avondmaal liep ik naar een spiegel om de lipstick bij te werken, maar toen zat alles er nog goed op. Als je de lipstick niet afhapt is bijwerken na een avondmaal wel nodig.

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 2 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 3 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 4

Wat is het toch een leuke kleur!

REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 5 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 6 REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK 7

Na een lunch zonder de lipstick eerst afgehapt te hebben. Zoals je kan zien staint de kleur een beetje. Als je de lipstick van tevoren afhapt blijft hij nog beter zitten!

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Deze lipstick is het allereerste product van M.A.C. dat ik heb uitgeprobeerd en ik begrijp helemaal waarom de lipsticks van dit merk zo razend populair zijn. De lipstick voelt fijn aan op de lippen en de houdbaarheid is erg goed. En de kleur? Die is gewoon geweldig!

M.A.C. Viva Glam Miley Cyrus lipstick kost €19 (3 gram). De producten van M.A.C. zijn verkrijgbaar in hun webshop en Pro Store en in geselecteerde filialen van Douglas en de Bijenkorf. M.A.C. Viva Glam Miley Cyrus is gelimiteerd, dus wees er snel bij als je hem wilt hebben!

Wat vind jij van deze lipstick?

Xx Sarah

28 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW M.A.C. VIVA GLAM MILEY CYRUS LIPSTICK

    • saarenzo zegt:

      Ja, dus ik ben er extra blij mee 😀 Nogmaals bedankt! En ik heb hem al met de lipglass erover geprobeerd, maar die foto bewaar ik voor de review van de lipglass 🙂

  1. madeloncutie zegt:

    Dit is op madelonnetje herblogden reageerde:
    Wow, wat een goede en uitgebreide review van deze lipstick. Sinds een paar weken gebruik ik deze lipstick van M.A.C. ook en bevalt echt suuuuupergoed! 🙂 Je moet er even voor in de buidel tasten. Hier in Londen kost 1 verpakking ongeveer 15 pond…reken dus op 20 euro in Nederland. Maar is het volle bedrag waard tot de laatste penny. Voor het volledige artikel klik je door naar de weblog van Saarenzo. Veel plezier met lezen en ik ben erg benieuwd wat jullie van de lipstick vinden.

Geef een reactie

