SAAR ENZO BESTAAT 2 JAAR! + WIN EEN BEAUTYPAKKET!

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR

Hoera, mijn blog bestaat vandaag 2 jaar! En het bloggen zou minder leuk zijn zonder alle lezeressen die regelmatig terug komen om mijn artikelen te lezen en eventueel een reactie achter te laten. Ik wil jullie daarvoor ontzettend veel bedanken! Daarom geef ik vandaag om mijn tweede blogverjaardag te vieren een beautypakket weg!

Het erge is, ik was mijn blogverjaardag bijna vergeten! Een paar weken terug bedacht ik mij opeens dat het in april zou zijn en ik dacht dat het de 26e zou zijn, tot ik dinsdagavond opeens ontdekte dat ik de verkeerde datum in mijn hoofd had. Oeps, haha! Gelukkig kwam ik er nog op tijd achter.

Twee jaar, wat is die tijd ontzettend snel voorbij gegaan! Ik blog sinds dit jaar minder actief dan daarvoor, omdat ik bezig ben met afstuderen. Hierdoor komt er om de dag een artikel online (en soms zelfs pas na drie dagen) in plaats van elke dag en heb ik ook veel minder tijd om te reageren op andere blogs. Daarom vind ik het extra bijzonder om te zien hoeveel mensen elke maand te moeite nemen om mijn blog te bezoeken en dat dat aantal nog steeds groeit. Ontzettend bedankt allemaal! Elke keer als ik mijn statistieken zie, jullie leuke comments lees of door bedrijven wordt benaderd voor samenwerkingen blijf ik het bijzonder vinden en het maakt mij heel blij.

200 (1) 200 (2) 200 (3) 200 (4) 200 (5) 200 (6) 200 (7) 200 (8) 200 (9) 200 (10) 200 (11) 200 (12) 200 (13) 200

Ik geniet nog steeds heel veel van het bloggen. Momenteel schrijf ik voornamelijk reviews over beautyproducten, maar dit wil ik na mijn afstuderen graag uitbreiden met andere onderwerpen. Vooral DIY artikelen staan hoog op mijn to do lijstje en ik heb laatst allemaal spullen gekocht om zelf beauty producten mee te kunnen maken om hierover te schrijven. Maar het lijkt me ook leuk om vaker over mode te schrijven, dat is immers waardoor ik mijn blog ben begonnen (voor degenen die het nog niet weten: ik liep voordat ik mijn blog begon stage bij een modewebsite, waarvoor ik de redactie en de PR deed. Dankzij die stageplek ben ik ook begonnen met mijn blog). Dus meer outfit artikelen, maar ook andere dingen. En ik wil graag beginnen met het maken van filmpjes. Ik zit in ieder geval vol met ideeën en hoop dat jullie alles ook leuk gaan vinden.

Het liefst stuur ik jullie allemaal een cadeautje op om te bedanken, maar dat gaat helaas niet lukken, haha. Daarom heb ik ervoor gekozen om net als vorig jaar weer een beautypakket mee te geven. Hieronder staat meer informatie voor degenen die mee willen doen aan deze winactie.

Wat zit er allemaal in het beautypakket?

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 3

  • Freeman Soothing Body Lotion – Cucumber & Aloe Vera.
  • Milka Daim.
  • Milka Confetti.
  • Essence Like An Unforgettable Kiss Duo Blush – 02 Pink Me.
  • Maybelline the Falsies Volum’ Express mascara Flared.
  • Catrice Crushes Crystals nagellak – 04 Oyster & Champagne.
  • Essence Long Lasting Lipstick – 01 Coral Calling.
  • NYC City Proof lipgloss – 452 Perpetually Hot Pink.
  • Sephora Le Waterproof mascara – 01 Noir.
  • Bourjois Khôl & Contour Shadow & Light oogpotlood – 15 Kaki & Vanille.
  • Bourjois Khôl & Contour XL oogpotlood – Noir Expert XL.
  • L’Oréal Paris Color Infaillible oogschaduw – 006 All Night Blue.
  • Yves Rocher Lash Plumping Mascara – 01 Noir.
  • Essence Nail Art Special Effect! Topper – 16 Cool Breeze.
  • Bourjois Effet 3D lipgloss – 51 Rose Chiméric.
  • Blink Lash Care Lint Free Eye Patch 5 st. (voor wimperextensions, maar ook als oogmasker te gebruiken).
  • Testers van onder andere Estée Lauder, Clinique, Lancôme, Thierry Mugler.

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 4 WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 5 WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 6 WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 7

Ik heb zoveel mogelijk verschillende producten uitgezocht, dus ik denk dat er voor iedereen wel een aantal producten tussen zit. Een body lotion voor een gehydrateerde huid, chocoladerepen omdat… ja, heeft dat eigenlijk nog uitleg nodig?, verschillende mascara’s, oogpotlood in verschillende kleuren, lipproducten in zowel subtiele als opvallende kleuren, een mooie oogschaduw voor smokey eyes, een duo blush, verschillende nagellakjes… Dat is denk ik een mooi pakket om te winnen!

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg mijn blog op Bloglovin.
  • Like dit bericht op Bloglovin.
  • Laat in de comments weten dat je meedoet. Vertel ook wat voor soort artikelen je graag op Saar Enzo ziet. Dit kunnen artikelen zijn die ik al plaats, maar ook artikelen die ik nog niet plaats maar die je graag zou willen lezen. Als je nog feedback voor mij hebt, dan hoor ik dat ook graag!

Wat mag je doen om extra kans te maken? (Elke stap in +1)

  • Volg mij op Instagram.
  • Deel de onderstaande foto op Instagram. Tag mij (@saarenzo) ook in het bericht, zodat ik weet dat je meedoet. Ik ga proberen deze foto zelf ook op Instagram te plaatsen, zodat hij makkelijker te delen is. Maar mijn mobiel doet sinds een paar dagen heel vreemd en ik kan steeds geen afbeeldingen openen, dus ik weet niet zeker of het gaat lukken.
  • Deel dit artikel op Facebook. Vergeet niet het artikel openbaar te zetten, anders kan ik het niet controleren.

INSTAGRAM WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR WIN

Zet ook in de comments welke stappen je onder welke gebruikersnaam hebt gedaan!

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR 8

Nogmaals bedankt allemaal! Ik hoop dat jullie ook het komende jaar mijn artikelen komen lezen en eventueel een comment achterlaten. Ik ga in ieder geval mijn best doen om na mijn afstuderen weer vaker te bloggen en ook met meer soorten artikelen te komen.

Xx Sarah

63 gedachtes over “SAAR ENZO BESTAAT 2 JAAR! + WIN EEN BEAUTYPAKKET!

  1. Lies zegt:

    Super leuk zeg, gefeliciteerd met het jubileum!!
    Ik vind blogjes over (budget) kledingtips en outfits leuk, gewoon om wat inspiratie op te doen!
    (ik volg je ook op instagram onder liesvan88)

  2. sandra zegt:

    Super tof pakket! Ik heb zelf niet zo’n heel groot budget (sandra) dus ik vind al je blogposts waar budgetproducten in voor komen altijd super handig!

  3. britt van heijnsbergen zegt:

    Ik doe mee! love it.

    En ehhhm ideetjes… reviews vindt ik altijd t leukst omdat wij dan meteen weten of iets goed is of niet.. bijvoorbeeld dag&nacht cremes.

    xxx

  4. Yvonne zegt:

    Allereerst: van harte gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan! 😀

    Ik doe graag mee! Ik volg je op Bloglovin’ en het artikel heb daar ik geliked!

    Reviews vind ik altijd erg leuk en fijn om te lezen! Als ik een bepaald product heb gezien, kijk ik graag online even naar wat reviews om te zien of het wat is, alvorens het product te kopen. En omgekeerd: als ik eerst reviews heb gelezen en enthousiast ben geworden over het product, ben ik sneller geneigd het te kopen! 😉 Goede foto’s bij reviews vind ik fijn, maar i.c.m. filmpjes is het nog beter! 🙂

  5. Mei Qi zegt:

    Wat een groot pakket! Ik doe zeker mee, ik volg je op bloglovin en heb je artikel een hartje gegeven :). Ik vind persoonlijke posts en reviews altijd erg leuk om te lezen :).

  6. mellavieee zegt:

    Ik doe graag nog mee met deze winactie!
    Op bloglovin volgde ik je al + geliked en ik volg je nu ook op instagram (melissakeppens)
    Je beautyreviews vind ik altijd fijn om te lezen, maar je andere artikelen ook!
    Mijn e-mail is mellavieee@gmail.com
    x

Geef een reactie

