FASHION: REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 4

My Jewellery  is een webshop waar je trendy sieraden en accessoires kan kopen. Ook verkoopt de webshop kleding en heeft My Jewellery een home collection. De meeste sieraden uit de webshop zijn lekker kleurrijk en opvallend. Mocht je hier minder fan van zijn, heeft My Jewellery ook een Gold collectie, met daarin prachtige, klassieke sieraden van 18 karaats goud en edelstenen. Ik kreeg twee sieraden uit de gewone collectie opgestuurd, die ik vandaag review.

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 3

De sieraden zijn in plastic verpakt. 

OORBELLEN

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 5 REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 7

Voordat ik de producten kreeg opgestuurd mocht ik aangeven wat voor soort sieraden ik mooi vind, zodat ze wisten wat er bij mij past. Deze oorbellen vielen mij meteen op in de webshop en ik stuurde de link ervan als voorbeeld. Ik had totaal niet verwacht dat ik ze ook daadwerkelijk zou ontvangen, dus ik was helemaal blij toen ik het pakketje opende. Ik vind ze zo mooi!

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 9 REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 10

Ik heb de oorbellen ontvangen in de kleur mint, maar ze zijn ook nog in andere kleuren verkrijgbaar. Normaal draag ik altijd zilveren oorbellen, dus ik vond het wel leuk om een keer wat meer kleur te dragen, zonder dat het heel veel opvalt. De oorbellen bestaan uit een goudkleurig haakje, met daaraan een druppelvormig geslepen edelsteen. Het zijn van die oorbellen die overal wel goed bijstaan. Ik krijg heel snel uitslag van oorbellen (vandaar dat ik normaal alleen echt zilver draag), maar deze oorbellen heb ik nu meerdere keren gedragen en ik heb nergens last van gehad. Verder zijn ze niet zwaar en ze voelen stevig aan. Ik ben er heel blij mee en ga zeker een keer naar de andere verkrijgbare kleuren van deze oorbellen kijken. De oorbellen kosten €14,95 en kan je hier vinden.

ARMBANDJE

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 6 REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 8

Verder ontving ik een bijpassend armbandje in turquoise. Het is een stretch armbandje met allemaal turquoise en enkele groene, gouden en paarse kralen. Ook zitten er twee kraaltjes in die dezelfde kleur hebben als de oorbellen. Leuk! In het midden zit een grote kraal, ook in turquoise. Om mijn rechter pols draag ik meestal zes zilveren armbandjes en sinds ik hem heb ontvangen draag ik dit armbandje om mijn linker pols, maast mijn horloge. Dit maakt het gelijk een stuk kleurrijker. Het armbandje kost €7,95 en kan je hier vinden.

REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY 2

Ik ben heel blij met de ontvangen sieraden! Sinds ik ze heb ontvangen draag ik ze bijna elke dag. De oorbellen vind ik erg mooi en ik raad ze dan ook zeker aan voor als je nog op zoek bent naar oorbellen die overal goed bij passen. Het armbandje past goed bij de oorbellen en vrolijkt mijn verder zilverkleurige sieradencollectie wat meer op.

Wat vind jij van deze sieraden?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

24 gedachtes over “FASHION: REVIEW SIERADEN VAN MY JEWELLERY

  1. Petra zegt:

    Wat een leuke, aparte sieraden en zelf vind ik het toch altijd wel fijn dat sieraden bij elkaar passen, en daarin heeft MyJewellery een prima keuze gedaan…erg mooi!

Geef een reactie

