REMINDER WINACTIE: WIN EEN BEAUTYPAKKET!

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR

Vorige week plaatste ik een winactie voor het 2-jarig bestaan van mijn blog. Je kan nog steeds meedoen aan deze winactie! Wil jij ook kans maken op een beautypakket? Lees dan snel verder.

In dit artikel staat meer informatie over de winactie en de inhoud van het beautypakket.

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg mijn blog opΒ Bloglovin.
  • Like dit bericht opΒ Bloglovin.
  • Laat in de comments weten dat je meedoet. Vertel ook wat voor soort artikelen je graag op Saar Enzo ziet. Dit kunnen artikelen zijn die ik al plaats, maar ook artikelen die ik nog niet plaats maar die je graag zou willen lezen. Als je nog feedback voor mij hebt, dan hoor ik dat ook graag!

Wat mag je doen om extra kans te maken? (Elke stap in +1)

  • Volg mij opΒ Instagram.
  • Deel de onderstaande foto op Instagram. Tag mij (@saarenzo) ook in het bericht, zodat ik weet dat je meedoet. Je kan de foto uit dit artikel gebruiken door die op te slaan en vervolgens op Instagram te delen. Ook kan je de foto op mijn Instagram account vinden en die reposten.
  • Deel dit artikel op Facebook. Vergeet niet het artikel openbaar te zetten, anders kan ik het niet controleren.

INSTAGRAM WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR WIN

Zet ook in de comments welke stappen je onder welke gebruikersnaam hebt gedaan!

Xx Sarah

30 gedachtes over “REMINDER WINACTIE: WIN EEN BEAUTYPAKKET!

  1. Kim weernink zegt:

    wat een leuke blog heb jij toch zeg!

    Je kunt nog meer persoonlijke dingen over jezelf schrijven.
    Meer dag columns zetten wat je die dag gedaan heb.
    je kunt je blog meer opvrolijken met meer kleuren
    het in een andere style zetten
    je kan deze blog meer naar voren brengen dus bekender maken om een testpaneel bv van jouw in de krant te laten zetten dan heb je meer volgers.
    meer filmpjes van jou over beauty en vakantie,kook,dans, style ,tekenen
    puzzels op jouw blog plaatsen die je kunt doen voor de lol maar ook als winactie
    dan win je beauty en of giveaway

  2. Kim weernink zegt:

    mijn e-mail kimberly_alexandraa@live.nl
    weetje wat je ook kunt doen een persoon toelaten op jou blog zodat die persoon wat over jou kan schrijven of over andere dingen.

    zodat een ander op jou blog dingen mag schrijven i.p.v. van Saar! πŸ˜›
    muziek kun je op je blog plaatsen wel handig
    een klein belletje als men van jou blog is(=OOK WEL HANDIG )
    van die kleine dingetjes zou wel handig zijn dat voorkomt een melding op jou blog als er een conflict ontstaat.

  3. Kim weernink zegt:

    je kunt uiteraard ook artikels schrijven in een andere taal. ook heel leuk!
    Je leerd meer dan alleen maar Nederlandse taal. Je kunt zo je blog uitbreiden.
    Je kunt een nieuw rebriek plaatsen Gadgets zoals een mobiele telefoon, hoesjes , mp 3 speler je kunt er overal over schrijven

  4. Kim weernink zegt:

    tips hoe blijf je fit en gezond rubriek
    een modellen contest houden dan komt er iedere dag een bezoeker

    een online kalender op jouw blog plaatsen (online klok is ook goed)

  5. gouweleeuw zegt:

    Wat leuk dat je een win actie doe voor je 2 jarige bestaan van je blog. En nu maar hopen dat er veel mensen mee doen met jouw, want je heb een leuk blog.

  6. Just Kaoutar zegt:

    Leuke winactie! Ik doe niet mee omdat ik niet zo van het make-up ben (wist je denk ik al haha) maar wat ik leuk zou vinden om op jouw blog te zien, zijn video’s! Dus DIY, make-up looks of reviews maar dan in videovorm! Verder vind ik de reviews altijd fijn, dus die zie ik ook graag terug πŸ˜€ Toch het beauty aspect omdat ik dat leuk vind om bij jou te lezen πŸ˜€

  7. Patricia zegt:

    leuke actie! Ik doe mee, volg je op Bloglovin’, heb je artikel geliked en volg je op Instagram (@patriciavanheusden). Verder vind ik het altijd leuk om persoonlijke artikelen te lezen op blogs, dus misschien wat meer persoonlijke artikelen? Verder vind ik je blog echt heel leuk! Ga zo door meis!

  8. Ann Ages Gracefully zegt:

    Ik doe graag mee. Ik vind je blog erg leuk. Je hebt een goed afwisseling in artikelen en ik vind je lekker ‘normaal’ als je begrijpt wat ik bedoel hahaha. Ik vind je artikelen over gekke gadgets altijd leuk om te lezen. Ik ga de foto even re-grammen en ik volg uiteraard al via BL

  9. beautyfashionandschool zegt:

    hee !
    ik doe ook mee ik heb alles gedaan wat er stond :).
    het leukste vindt ik als je reviews schrijft over vooral make-up producten en ik vind het ook leuk als je laat zien wat je vandaag gaat aandoen πŸ™‚ OFTD

    lots of love, ❀

Geef een reactie

