REMINDER WINACTIE: WIN EEN BEAUTYPAKKET! – LAATSTE KANS!

WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR

Dit is de laatste kans om mee te doen aan deze winactie! Eind volgende week maak ik de winnares bekend. Wil jij ook kans maken op een beautypakket? Lees dan snel verder. 

In dit artikel staat meer informatie over de winactie en de inhoud van het beautypakket.

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg mijn blog op Bloglovin.
  • Like dit bericht op Bloglovin.
  • Laat in de comments weten dat je meedoet. Vertel ook wat voor soort artikelen je graag op Saar Enzo ziet. Dit kunnen artikelen zijn die ik al plaats, maar ook artikelen die ik nog niet plaats maar die je graag zou willen lezen. Als je nog feedback voor mij hebt, dan hoor ik dat ook graag!

Wat mag je doen om extra kans te maken? (Elke stap in +1)

  • Volg mij op Instagram.
  • Deel de onderstaande foto op Instagram. Tag mij (@saarenzo) ook in het bericht, zodat ik weet dat je meedoet. Je kan de foto uit dit artikel gebruiken door die op te slaan en vervolgens op Instagram te delen. Ook kan je de foto op mijn Instagram account vinden en die reposten.
  • Deel dit artikel op Facebook. Vergeet niet het artikel openbaar te zetten, anders kan ik het niet controleren.

INSTAGRAM WIN MEGA BEAUTYPAKKET SAAR ENZO 2 JAAR WIN

Zet ook in de comments welke stappen je onder welke gebruikersnaam hebt gedaan!

Xx Sarah

8 gedachtes over “REMINDER WINACTIE: WIN EEN BEAUTYPAKKET! – LAATSTE KANS!

  1. brigittatuik zegt:

    Wat een leuke winactie, en natuurlijk volg en like ik je nu op bloglovin. Wat ik nog zou willen zien?? Hmmm je bent veel jonger dan ik dus vergelijkend warenonderzoek naar goede dagcremes voor vrouwen rond de 50 wordt hem niet. Maar ik ben gek op lippenstift en mascara dus kom maar op!!!

  2. beautifulfashionista zegt:

    Heyy!
    Wat een leuk idee! Ik doe graag mee.
    Ik heb alleen nog geen instagram account of een ander social media account, want ik ben gister pas begonnen zodra ik social media accounts heb zal ik je meteen volgen!

    Liefs,
    Maya!

Geef een reactie

