INTRODUCTIE NIEUWE RUBRIEK & GASTBLOGGER

10665096_707525325996774_341781088210018876_n

In mijn laatste IJhallen shoplog grapte ik dat mijn beste vriendin Charlotte anders ook een shoplog kon plaatsen. Hier kwamen leuke reacties op en ook Charlotte vond het ook een leuk idee. We hebben het besproken en kwamen met het idee om een nieuwe rubriek te beginnen, waarin wij van alles vertellen over onze tweedehands aankopen. Lees verder voor meer informatie en een introductie van Charlotte.

INTRODUCTIE CHARLOTTE

OkΓ©, daar gaan we! Het is zover. Die ene ‘beste vriendin’, waar Saar het wel eens over heeft, is aan het woord!

Ik zal eens beginnen me voor te stellen: mijn naam is Charlotte, en, ik geef het toe: ik ben een beetje verslaafd aan op jacht gaan naar goed(e)koopjes in tweedehands winkels. Regelmatig kom ik met tassen vol kleding, boeken en gekke spulletjes terug van de Kringloop of een vrijmarkt. Ik woon samen met mijn vriend antikraak in Utrecht en daar heb ik inmiddels een grote verzameling van mijn tweedehands vondsten ondergebracht (ik hoop dat we er nog lang mogen wonen).

Daarnaast werk in een museum (oef, saai hΓ©? Nee hoor echt niet!), teken /illustreer ik graag en ben ik dol op katten, series kijken en random dingen leren.

INTRODUCTIE NIEUWE RUBRIEK: GOED(E)KOOPJES

In de nieuwe rubriek, genaamd Goed(e)koopjes, vertellen wij over onze tweedehands aankopen, reviewen we tweedehands en vintage winkels en delen we tips overΒ de do’s and don’ts bij het tweedehands shoppen. Ons eerste artikel komt maandag online. Dan laten we zien wat we laatst samen op de IJhallen rommelmarkt hebben gekocht.

Als jullie nog vragen of suggesties hebben horen wij het graag!

Wat vind jij van de nieuwe rubriek?

Xx Charlotte en Sarah

21 gedachtes over “INTRODUCTIE NIEUWE RUBRIEK & GASTBLOGGER

  1. ilse136 zegt:

    Leuk! ben benieuwd naar de rubriek, ben zelf ook dol op het rondlopen (en veel te veel dingen kopen) in kringloopwinkels en op vrijmarkten

      • ilse136 zegt:

        (Late reactie sorry haha) Zelf ga ik vaak naar noppes winkels. Die zitten in Noord Holland (oa in Zaandam, Purmerend en Hoorn) mocht je er ooit in de buurd zijn zeker een aanrader. Mooie grote winkels met bijna altijd wel een nieuw aanbod.

Geef een reactie

