SPAM JE BLOG!

spamjeblog

De laatste keer dat ik een ‘spam je blog’ artikel plaatste is alweer bijna een half jaar geleden. Hoog tijd dus om iedereen weer de kans te geven om zijn of haar blog te spammen. Heb jij ook een blog die je graag met de rest van de wereld wil delen? Of ben je op zoek naar leuke blogs? Lees dan verder.

Normaal vind ik het niet leuk als lezeressen ongevraagd een link naar jouw blog in de comments plaatsten. Hoe blij ik ook ben met jullie comments (bedankt daarvoor!), als je een link plaatst verwijder ik hem. Als je een link naar je blog wilt plaatsen kan dat bij de contactgegevens, zodat andere bezoekers op jouw naam kunnen klikken om doorverwezen te worden. Maar vandaag ga ik geen enkele link verwijderen. Iedereen mag namelijk zijn of haar blog spammen in de comments!

Laat dus vooral je link hieronder bij de comments achter en vertel eventueel wat voor blog je hebt. Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus houd je vooral niet in! Heb je ook Bloglovin? Laat dan ook daarvan een link achter, zodat anderen je kunnen volgen. Mocht je mij nog niet volgen, mij kan je hier volgen op Bloglovin.

tumblr_mf4tm1Y8961qfsqnto1_500_large

Xx Sarah

23 gedachtes over “SPAM JE BLOG!

  1. Anne zegt:

    Wat leuk dat we mogen spammen!
    Ik ben Anne en ik schrijf over beauty en lifestyle. Mijn blog bestaat nog niet zo lang dus ik ben nog een beetje zoekende naar mijn eigen identiteit. Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje neemt op mijn blog. Tips en suggesties zijn altijd welkom!
    https://palaceofbeauty.wordpress.com/
    https://www.bloglovin.com/blogs/palace-beauty-14029165

    Binnenkort heb ik ook een leuke win actie, dus mocht je interesse hebben, houd mijn blog dan in de gaten 😉

  2. nienkevanderlaan zegt:

    Hoi! Wat leuk, zo’n initiatief! Ik ben Nienke en ik blog op http://nienkedeelt.nl/. Ik blog over heel veel dingen, maar momenteel probeer ik me te focussen op reizen (vandaag is mijn laatste verslag van mijn reis door Thailand) en lifestyle. Ik probeer een positieve blog neer te zetten met handige tips en leuke teksten. Neem gerust eens een kijkje! 🙂

  3. Beautyjuf zegt:

    Ahh, wat ontzettend lief dat we mogen spammen! Dankjewel! Jij kent mijn blog al, maar ik zet ‘m graag even in het zonnetje voor degenen die deze nog niet kennen.

    Op http://www.beautyjuf.nl schrijf ik vrijwel dagelijks over alle ins & outs omtrent beauty, make-up en nagellak. Deze blogposts worden afgewisseld door een vleugje lifestyle.

    Nieuwsgierig geworden? Kom gerust eens langs! Groetjes Marloes

  4. madeloncutie zegt:

    Jeeeeh, wat lief dat we mogen spammen! Beetje late reactie van mijn kant, maar ik was nogal druk op het werk… Ik zal je berichtje gelijk rebloggen om ook wat extra attention voor jouw blog te vragen.

    Natuurlijk hoop ik ook dat jullie tijd hebben om eens op mijn blog te kijken. Persoonlijke verhalen, shoplogs, lieve gedichtjes en soms een pittig plaatje. My blog is about fashion, lifestyle and my biggest passion: ballet! 🙂

    Als je misschien meer wilt weten, lees dan mijn blog eens op wordpress: http://madeloncutie.wordpress.com of stuur me een berichtje. Antwoorden laten soms even op zich wachten omdat k niet elke avond online ben, dus graag wat geduld 😉 Maar ik doe me best zo snel mogelijk te antwoorden.

    Kusjes en bedankt, lieve Saar!
    Madelon

  5. Jolien Geurts zegt:

    Altijd leuk om je blog te mogen spammen en andere fantastische blogs te ontdekken. Ik ben nog niet zo lang geleden een blog begonnen over de stad Antwerpen. Ik kan het je alvast beloven: er is zo veel te zien en te beleven dat je er over zou kunnen blijven schrijven. Voor iedereen die meer te weten wilt komen over deze prachtige stad, is deze blog ideaal, maar ook wie Antwerpen al jaar en dag kent, zou wel eens verrast kunnen worden van wat er nog te ontdekken valt. Kortom: zeker een aanrader om eens te lezen!

Geef een reactie

