IK BEN GESLAAGD! + WIN MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS

keep-calm-i-got-my-bachelor-degree

Hoera, ik ben geslaagd! Eergisteren had ik mijn mondelinge verdediging en die heb ik afgesloten met een mooie 7,6! 9 juli is de diploma uitreiking en dat ben ik eindelijk van school af! Ik heb dus wat te vieren en daarom vind ik het ook een goed moment voor een winactie. Ik geef een heel mooi oogschaduwpalette weg. Wil je kans maken? Lees dan verder.

Ik heb jullie al bedankt toen ik laatst vertelde dat ik een voldoende voor mijn scriptie had, maar ik wil jullie nog even extra bedanken. Want o, o, want heb ik een gedoe met school gehad de afgelopen jaren. Maar jullie hebben mij elke keer weer gesteund door lieve berichtjes te sturen en voor mij te duimen. Bedankt daarvoor! Jullie zijn de liefste lezeressen die ik mij kan wensen.

Ondanks mijn geklaag over school steeds vond ik de opleiding heel leuk. Ik vind Communicatie gewoon een heel leuk en interessant vakgebied en ik heb dan ook zeker geen spijt gehad van mijn studiekeuze. Ik kan niet wachten om al mijn kennis in de praktijk te kunnen toepassen. En school… tja, je kan het anders wel vergelijken met een etentje: het voorgerecht was wel oké, het hoofdgerecht was heel lekker, het toetje was zo vies dat je het hebt teruggestuurd (wat ik overigens nooit doe in een restaurant, ik vind dat zo zielig voor de kok. Hebben jullie dat ook?) en het nieuwe toetje was prima. Oftewel, niet een geweldige, maar wel een prima maaltijd, maar dat vieze toetje blijft je goed bij en verpest het geheel. Nou, dat had ik met mijn studie. Dus ben ik even extra blij dat ik er nu helemaal klaar mee ben!

0b39fbf20cc06c343ad11f19fd2d66d8

Al ga ik mijn studenten OV gigantisch missen.

WINACTIE

En als extra bedankje heb ik nog een winactie! Ik geef een Flawless Ultra Eyeshadows palette van Makeup Revolution weg. Ik heb dit palette zelf ook en hij is prachtig! Mocht je hem nog niet kennen, dan kan je hier mijn review lezen.

REVIEW MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS 7REVIEW MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS 11

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg mijn blog op Bloglovin.
  • Like dit bericht op Bloglovin.
  • Laat in de comments weten dat je meedoet.

Wat mag je doen om extra kans te maken? (+1)

Zo, ik ga even heerlijk genieten van een stressloze zomervakantie!

Xx Sarah

47 gedachtes over “IK BEN GESLAAGD! + WIN MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS

  1. Daphne zegt:

    Wat ben je met een schitterend cijfer geslaagd zeg, wauw! Gefeliciteerd, geniet ervan 🙂 En ik vind dat palette zoooo mooi, ik doe zeker mee en ben je gaan volgen via Instagram! ❤

  2. Fay zegt:

    Wat super, gefeliciteerd!!! 😀 Geniet er maar van inderdaad, echt zalig. Ik moet nog op mijn cijfers wachten en hopelijk heb ik mn bachelor dan ook gehaald hihi. En ik doe graag mee, heb je artikel gesaved en de rest deed ik al, ook instagram. Fijne vakantie! X

  3. Mariëlle zegt:

    Van harte gefeliciteeeeerd!!! Dat zal een fijn gevoel zijn zeg, ik moet nog een jaar. Ik doe ook heel graag mee want dit palette wil ik zo graag hebben, het lijkt me zo mooi! Ik heb alles gedaan waar je om vroeg, want ik wil hem heel graag winnen! (onder de naam @gekopmakeup of Mariëlle Markgraaff) Liefs Mariëlle

  4. chucky1012 zegt:

    Hoera van harte gefeliciteerd!
    Ik doe héél graag mee met deze zeer fijne winactie.
    Dit te winnen palette staat al een tijdje op mijn wishlist dus nu maar flink duimen draaien en hopen dat ik er binnenkort de mooiste looks mee kan maken 😉
    Ik heb dit bericht geliked en gesaved op bl. alwaar ik je volg en natuurlijk volg ik je ook al lang op instagram…..
    Erg véél succes met alles wat je nu gaat doen in de toekomst…..

    Xoxo

  5. livewithfear zegt:

    Gefeliciteerd!! En ik snap dat je je studenten ov heel erg gaat missen haha, maar zo’n diploma is dan een goede ruil!

  6. ilsiee prins zegt:

    Super.. Van harte meid!! 😀 En al even een klein feestje gevierd? hihihihi… Ik vier dit feestje graag mee, super dat je dit organiseert voor de lezers van je blog. Doe dolgraag mee voor een kansje,! Alle verplichte stapjes doorlopen hoor, groetjes ilsiee

  7. Nadia S. zegt:

    Hartstikke gefeliciteerd, dat verdient een feestje :D! Super palette, hier zou je me zo onwijs blij mee maken… ! Ik volg je op Bloglovin & heb de post uiteraard ook geliked. Nog een hele fijne dag & geniet van het lekkere weer.

    Liefs Nadia

  8. Romy zegt:

    Ontzettend gefeliciteerd!! Zelf ben ik ook geslaagd maar dan voor mijn vmbo-t diploma. Je blog volg ik al een tijdje op bloglovin dus dat hoef ik niet meer te doen 🙂 Maare hoe like je een post via bloglovin? Dat doe ik namelijk nooit.. Het palette ziet er prachtig uit dus ik doe graag mee! Ohja en op instagram volg ik je ook al 🙂

    • saarenzo zegt:

      Dankje, jij ook gefeliciteerd! 😀 En als je naar de Bloglovin pagina van mijn blog gaat, zie je de artikelen staan die ik heb geschreven. Onder elk artikel staat een hartje. Daar moet je op klikken en dan like je het artikel 🙂

  9. Anita te Gussinklo zegt:

    Van harte Gefeliciteerd Sarah.
    Ik doe graag mee voor dit mooie en uitgebreide palette.
    Ik volg/like je op Bloglovin.

  10. Infinity zegt:

    Ik kan geloven dat je zo blij bent dat je er eindelijk vanaf bent! Ik heb helaas nog een paar jaartjes te gaan, haha! Ik sla deze win actie even over, want ik ben niet zo vaak met beauty bezig, dus is het leuker als iemand dit palette wint die hem echt wilt!

  11. Anita H. zegt:

    Gefeliciteerd, voor het slagen en voor de prima score. Nu kun je van de zon gaan genieten. Ik ik straks van deze palette, hoop ik. Ik ga duimen.

  12. Marit zegt:

    Gefeliciteerd! Leuk om je diploma met je bezoekers te vieren door een winactie te organiseren. Ik loot ook graag mee. Volg je nu ook op instagram voor de extra kans.

  13. Pirre zegt:

    Waaah wat gaaf, gefeliciteerd!! Ik ken het gevoel nog dat je EINDELIJK klaar bent, heerlijk! Geniet van je verdiende vrije tijd. Oh…ennuhhh…ik doe graag mee met de winactie XD

Geef een reactie

