FASHION – SALE TIP!: SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO

FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO

Hoge hakken hebben een speciaal plekje in mijn hart. Hoewel ik meestal op plat schoeisel door het leven ga (de Nederlandse straten zijn gewoon niet gemaakt om op hakken op te kunnen lopen), kan ik een mooi paar hakken vaak niet laten staan. Mijn moeder doet geeneens meer haar best om deze aankopen te stoppen, omdat ze weet dat het toch niet werkt. Dus het verbaasde haar ook totaal niet dat toen we laatst bij Mango gingen winkelen en ik bij de schoenen ging kijken voor platte schoenen, ik later terugkwam met twee paar hakken. Maar geef nu zelf toe: deze mooierds kan je toch niet laten staan?

FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 2 FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 3

De sandalen hebben een rechte naaldhak van 10 centimeter en hebben een suède look. Ze zijn verkrijgbaar in zwart, beige en oranjerood. Ik heb de beige en oranjerode variant. (De zwarte wilde ik stiekem ook, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Eigenlijk maar goed ook.) Aan de voorkant zitten twee dikkere, gekruiste bandjes. Om de enkel zit ook een bandje, die met een gesp gesloten wordt. Ondanks de hoogte van 10 centimeter lopen ze heel lekker. Ik denk dat het ook komt doordat de hak recht loopt, in plaats van schuin naar binnen, wat bij de meeste hakken het geval is. Door de rechte hak blijf je een stuk beter in balans.

FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 6 FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 5

Ik vind mijn nieuwe aanwinsten ideaal. Of je nu naar je werk, een feestje, een etentje of een bruiloft gaat: ze passen bijna overal wel bij. Draag ze onder een mooie jurk, of onder een stel skinny jeans. Doordat ze zo makkelijk te combineren zijn denk ik nog heel veel van deze mooie schoenen te gaan genieten!

FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 4 FASHION – SALE TIP SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO 7

En dan nu het leuke: ze zijn nu heel goedkoop in de sale! Want ondanks dat ik een schoenenmeisje ben koop ik echt niet zomaar even twee paar schoenen (hallo, ik ben ook maar een studentje!). Nu waren ze voor de originele prijs van €34,99 al niet duur te noemen, maar nu kosten ze maar €17, 49 per paar! Wauw! In de webshop zijn ze helaas alleen nog maar in kleine maten verkrijgbaar, maar in de winkel hadden ze laatst nog verschillende meer gangbare maten. Ze vallen wel wat kleiner. Ik heb normaal schoenmaat 40. Die had ik eerst gepast en zat wel prima, maar maat 41 zat het mooist. Mocht je ze kopen of bestellen, houd daar dan rekening mee!

Wat vind jij van deze schoenen?

Xx Sarah

24 gedachtes over “FASHION – SALE TIP!: SANDALEN MET HOGE HAK VAN MANGO

  1. Petra zegt:

    Ik vind ze heel erg leuk, maar echt ik breek altijd mijn nek als ik langer dan op zulke schoenen rondloop, ik vind het super dat sommige vrouwen dat zo goed kunnen…

  2. madeloncutie zegt:

    Oooooh, jaloers!! Die nude sandalen zijn echt supercute! Misschien wil ik ze ook wel kopen. Ben het helemaal met je eens, Nederlandse straten en hoge hakken: geen goede combinatie…

    Aan de andere kant ben ik dol op high heels. Ik kan er iedere dag wel op lopen, hoe hoger hoe beter (en mooier!). Het accentueert je benen, laat je kontje wiegen en ook mannen zijn er dol op.

    Veel plezier ermee! -xx- madelon

Geef een reactie

