TAG: ESSIE NAGELLAK

TAG ESSIE NAGELLAK

Een half jaar geleden zag ik op de leuke blog Be Beautifully de Essie nagellak tag. Ik vond hem heel leuk en wilde hem zelf ook op mijn blog invullen, maar het kwam er maar nooit van omdat ik steeds vergat foto’s van mijn Essie nagellakjes te maken. Maar gisteren ging ik blogfoto’s maken en het licht was in de zon zo mooi dat het me de ideale dag leek om eindelijk al mijn Essie nagellakjes vast te leggen. En dus kon ik voor vandaag eindelijk de tag invullen!

  1. Hoeveel Essie lakjes heb jij?

Ik heb zesstien Essie nagellakjes. Op de eerste foto ontbreekt er eentje (ik bedacht pas na het maken van de foto’s dat die nog op mijn kamer lag). Best bizar als je bedenkt dat ze tien euro per stuk zijn. Er staat op de foto’s gewoon voor 160 euro aan nagellak..

TAG ESSIE NAGELLAK 14

  1. Wat is je eerste Essie nagellak?

Madison Ave-Hue. Deze zat in de voorjaarscollectie uit 2013 en kreeg ik van mijn schoonmoeder. Ik heb er ook nog een ge-wel-di-ge (ahum) review over geschreven.

TAG ESSIE NAGELLAK 2

  1. Welk lakje heb je als laatst gekocht?

Oef… het is alweer een heel tijd geleden dat ik een Essie nagellakje heb gekocht, dus welke dat is zou ik even niet weten. Mijn nieuwste Essie nagellakjes zijn Chillato, Sunset Sneaks en Pret-A-Surfer uit de zomercollectie van dit jaar. Die zaten echter in de goodiebag van een event van L’Oréal en heb ik dus niet zelf gekocht.

TAG ESSIE NAGELLAK 3

  1. Heb je wel eens lakjes meer dan 1 keer gedragen?

Ja, ik heb bijna alle lakjes meer dan één keer gedragen. De lakjes die ik het meest heb gedragen zijn Sunday Funday, Madison Ave-Hue en Bond With Whomever.

TAG ESSIE NAGELLAK 7

Deze lakjes draag ik het vaakst. V.l.n.r.: Sand Tropez, Sunday Funday, Bond With Whomever, Madison Ave-Hue, Beyond Cozy en Head Mistress. 

  1. Welk lakje draag je het liefst in de lente?

Ik ga nu een beetje in herhaling vallen, maar dat zijn de lakjes Sunday Funday, Bond With Whomever en Sand Tropez.

TAG ESSIE NAGELLAK 4

  1. Glitter of creamy lakje?

Deze foto zegt denk ik al genoeg: creamy lakjes! Ik ben dol op glitterlakjes, maar ik vind het zo’n drama om te verwijderen. En ze zijn niet echt geschikt voor naar je werk of zo. Dus ik pak al snel een creamy lakje. Maar de glitterlakjes die ik heb vind ik echt prachtig!

TAG ESSIE NAGELLAK 8

Linksboven: creamy met shimmers, rechtsboven: glitter, onderste rij: creamy. 

  1. Waarom vind jij Essie zo fijn?

De kwaliteit van de meeste Essie nagellakjes is echt super. Ze dekken goed en ze blijven bij mij langer zitten dan de nagellakjes van veel andere merken. Daarnaast vind ik de kleuren heel mooi. Essie heeft heel mooie standaardkleuren, maar ook apartere kleuren die je bij andere merken niet tot weinig ziet. En de glitterlakjes zijn erg mooi!

  1. Welk lakje draag je in de zomer het liefst?

Dat zijn er een heleboel! Maar mijn favorieten zijn (verrassing!) Sunday Funday, Bond With Whomever en Madison Ave-Hue. En deze zomer zal ik regelmatig de drie lakjes die ik uit de huidige zomercollectie heb dragen.

TAG ESSIE NAGELLAK 5

  1. Wie inspireert jou om Essie lakjes te kopen?

Ik was al benieuwd naar de nagellakjes geworden toen ik ze een paar jaar geleden bij allemaal grote blogs voorbij zag komen, maar mijn eerste Essie nagellakje kreeg ik van mijn schoonmoeder. En sindsdien heb ik er alleen maar meer aan mijn collectie toegevoegd.

  1. Welke naam vind jij het leukste?

Sunday Funday en Chillato.

TAG ESSIE NAGELLAK 12

  1. Jouw limited lakjes zijn?

Bijna al mijn Essie nagellakjes waren geloof ik gelimiteerd.

  1. Heb je wel eens een miskoop gehad?

Nee dat niet, maar ik had wel verwacht dat de twee rode lakken die ik heb (Head Mistress en She’s Pampered) van wat betere kwaliteit zouden zijn. Ze dekken niet zo super goed en gaan sneller chippen dan mijn andere Essie nagellakjes. Maar alsnog zijn ze beter van kwaliteit dan de andere rode nagellakjes die ik heb.

TAG ESSIE NAGELLAK 13

  1. Waar koop jij jouw Essie lakjes?

Bij Etos, maar ik heb er ook een paar bij de Op = Op voordeelshop gekocht.

  1. Welk lakje draag je het liefst in de winter?

Alle lakjes die je op de foto ziet. Echte winterkleuren allemaal. Maar mijn favoriete winternagellak is toch wel Beyond Cozy, een geweldige, zilveren glitternagellak. Zodra het herfst is ben ik in een kerststemming en door alle mooie glitters doet hij me denken aan kerst, haha.

TAG ESSIE NAGELLAK 9 TAG ESSIE NAGELLAK 10

  1. Wat is je ultieme favoriete Essie lakje momenteel?

Sunday Funday. Maar dat is niet alleen mijn favoriet van het moment. Meer mijn favoriet sinds ik hem heb.

  1. Welk Essie lakje staat op jouw wishlist?

Cute As A Button. Die vind ik zo leuk! En als ik er nog een mag kiezen: Tart Deco vind ik ook wel erg mooi! Ik heb momenteel heel veel najaarskleuren en ik zou graag nog een paar mooie lente/zomer kleuren willen.

  1. Welke nagellak draag je nu op dit moment?

Sunday Funday! Zowel op mijn vingernagels als op mijn teennagels. Ik ben gewoon dol op die kleur! Al is hij helaas een beetje gaat chippen, dus er gaat vanmiddag even een extra laagje overheen.

TAG ESSIE NAGELLAK 11

Hopelijk vond je het leuk om te lezen! Ga je deze tag ook invullen of heb je dat al gedaan, laat het dan weten in de comments, want dan lees ik de jouwe ook even. De tag is trouwens bedacht door  Esther van happilyeverafterx.

Wat is jouw favoriete Essie lakje?

Xx Sarah

24 gedachtes over “TAG: ESSIE NAGELLAK

  1. lous zegt:

    Mooie verzameling! Sunday Funday vind ik echt een heel mooi kleurtje, zo vrolijk. Mijn favoriet is denk ik Watermelon, maar ik draag niet zo vaak nagellak.

  2. Petra zegt:

    de tag is heerl erg leuk om te lezen, ik ga hem niet invullen…ik heb pas 1 essie lakje ( waar ik wel heel erg tevreden over ben…

  3. Versatile Eva zegt:

    Glitterlakjes zijn inderdaad een drama om te verwijderen, daarom ga ik meestal ook voor creamy lakjes! Kan je geloven dat ik nog geen een lakje heb van Essie? Ze zijn wat duurder, en daarom skip ik ze meestal. Maar er zitten er wel enkele bij die ik heel graag zou willen hebben!

Geef een reactie

