REMINDER WINACTIE: WIN MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS

REVIEW MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS 11

Je kan nog steeds kans maken op het Flawless Ultra Eyeshadow palette van Makeup Revolution! Volgende week maak ik de winnares bekend. Wil jij ook kans maken op dit prachtige palette? Lees dan verder. 

Voor wie het heeft gemist: ik ben laatst geslaagd voor mijn opleiding Communicatie en geef om het te vieren dit mooie palette weg aan een lezeres van mijn blog. Het artikel over de winactie kan je hier lezen. Ik heb dit palette zelf ook en hij is prachtig! Mocht je hem nog niet kennen, dan kan je hier mijn review lezen.

REVIEW MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS 7

Wat moet je doen om kans te maken?

  • Volg mijn blog op Bloglovin.
  • Like dit bericht op Bloglovin.
  • Laat in de comments weten dat je meedoet.

Wat mag je doen om extra kans te maken? (+1)

Vergeet niet in de comments te vermelden onder welke gebruikersnaam/namen je mij volgt!

Xx Sarah

6 gedachtes over “REMINDER WINACTIE: WIN MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS

  1. booksofanadventurer zegt:

    Ik doe mee! 🙂 Ziet er echt een leuk palette uit! En proficiat met je diploma 😉 spijtig genoeg heb ik wel geen instagram 😦

  2. Pirre zegt:

    Oehhh, volgens mij heb ik dit volledig gemist! Ik doe alsnog graag mee. Wie weet win ik en kan ik met mijn nieuwe kapsel straks helemaal tiptop de deur uit met dit make-upje 🙂

Geef een reactie

