FASHION: ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI

FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 5

Rosé gouden sieraden vind ik echt prachtig, maar ik heb heel weinig in die kleur. Van mijn vriend heb ik vorig jaar een ring gekregen, die deels rosé goud is en ik zocht nog iets wat er mooi bij zou passen. Van mijn ouders mocht ik voor het halen van mijn diploma een mooi sieraad uitzoeken als aandenken. De keuze was snel gemaakt, want bij V&D had ik een keer een prachtige rosé gouden armband van Zinzi gezien.

En dus gingen mijn moeder, zus en ik laatst in Amsterdam naar de V&D om hem te halen. Maar wat bleek? Er waren maar liefst drie versies van de armband! De eerste die de medewerkster mij omdeed had een magnetische sluiting. Super onhandig, want hij ging hierdoor makkelijk los. En ik ken mezelf, dat ding ben ik dan binnen de kortste keren alweer kwijt.

FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 4

Dus er bleven er nog twee over. Een ronde en een bredere, die ook iets platter is. Allebei waren ze prachtig en het kiezen was heel moeilijk. Maar uiteindelijk kozen we met z’n allen de platte. En wat is hij mooi! Ik vind hem echt prachtig.

De armband is gemaakt van echt zilver, met een rosé gouden coating. Het kan dus zijn dat hij na een tijdje iets gaat slijten en verkleuren. Dat heb ik bij mijn ring ook, maar ach, zilver vind ik ook mooi. De armband heeft platte popcornschakels (ja, ja, heb het net even opgezocht en zo blijkt dit soort schakels te heten. Weer wat geleerd vandaag) en een karabijnschakels.

FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 6 FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 3FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 7

Hij past mooi bij mijn ring! 

Om mijn rechter pols draag ik bijna dagelijks zes zilveren armbandjes en om mijn rechter middelvinger de ring met zilver en rosé goud. Ik vond het iets te veel van het goede worden als ik de armband ook nog eens rechts ging dragen. Daarom draag ik hem om mijn linker pols, naast mijn horloge. Ik vind hem echt perfect bij de rest van mijn sieraden passen. Hij is zo mooi!

FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI FASHION ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI 2

De armband is van Zinzi en kost €49,95. De sieraden van Zinzi zijn o.a. verkrijgbaar bij V&D.

Wat vind jij van mijn armband?

Xx Sarah

14 gedachtes over “FASHION: ROSÉ GOUDEN ARMBAND VAN ZINZI

Geef een reactie

