BLOG UPDATE: ZOMERROOSTER

ef5f8a21-6820-4a35-93c4-bda8024ec19b

Hoi allemaal! Ik heb even een kort blog update. De zomervakantie is inmiddels aangebroken en zoals elk jaar is dat gelijk te zien aan het aantal bezoekers en reacties op mijn blog. Begrijpelijk, want met dit mooie weer ben ik ook liever buiten van de zon aan het genieten dan dat ik binnen achter mijn laptop zit en als je op vakantie bent staat blogs lezen natuurlijk al helemaal niet op je to do lijstje. Maar omdat ik het 1. zonde vind om te schrijven als er weinig mensen zijn die het in deze periode lezen en 2. ik deze zomer ook even extra van mijn vakantie wil genieten, heb ik besloten dat ik een zomerrooster voor mijn blog ga inzetten. Geen drastische veranderingen of zo, maar ik zag het bij andere blogs en vind het eigenlijk wel een slim plan. 

Momenteel plaats ik om de dag een artikel en als het echt niet uitkomt zit er soms een extra dag tussen. Tot en met augustus gaat dit veranderen en zal ik elke woensdag en zaterdag een artikel plaatsen. Heb ik tussendoor nog iets kleins te delen of wil ik een ander soort artikel uitproberen, dan komt er een extra blogdag, maar eigenlijk zal ik in die periode alleen die twee dagen aanhouden.

Geniet van jullie vakantie en hopelijk zie ik jullie elke woensdag en zaterdag weer terug op mijn blog!

Xx Sarah

18 gedachtes over “BLOG UPDATE: ZOMERROOSTER

Geef een reactie

