FASHION: OOTD DIPLOMA-UITREIKING

OOTD DIPLOMA-UITREIKING 6

Twee weken geleden had ik mijn diploma-uitreiking. Yaay, eindelijk officieel helemaal van school af! ’s Middags maakte mijn moeder op mijn verzoek een aantal outfit foto’s, maar vervolgens vergat ik ze steeds te delen. Oeps! Tot nu, want in dit artikel laat ik zien wat ik tijdens mijn diploma-uitreiking droeg.Β 

OOTD DIPLOMA-UITREIKING 2

Ik heb de outfit vaker gedragen, omdat het 1. heel lekker zit en 2. eigenlijk altijd wel kan, of je nou netjes of casual gekleed moet. Ik droeg een rood roze jurk van Mango. De jurk is gemaakt van een glanzende, soepele stof en loopt schuin aan de bovenkant. Over de jurk heen droeg ik een kimonojasje van Zara. Ook dit jasje is gemaakt van een soepele stof en is wit met daarop gekleurde bloemen. Om mijn taille droeg ik een zwart tailleriempje. Naar de uitreiking had ik ook een CΓ©line Trio Bag lookalike van Mango mee (deze om precies te zijn), dus daar kwam het zwart ook weer in terug. Als schoenen droeg ik mijn nieuwe beige sandalen met hoge hakken van… je raadt het al: Mango. Goh, je zou haast denken dat het mijn favoriete merk is πŸ˜‰ Hier nog even wat extra foto’s.

OOTD DIPLOMA-UITREIKING OOTD DIPLOMA-UITREIKING 5 OOTD DIPLOMA-UITREIKING 4 OOTD DIPLOMA-UITREIKING 3

Wat vind jij van deze outfit?

Xx Sarah

17 gedachtes over “FASHION: OOTD DIPLOMA-UITREIKING

    • saarenzo zegt:

      Dankje! En ja ben echt dol op dat jasje. Het was mijn eerste kimono jasje en heb voordat ik hem kocht enorm staan te twijfelen omdat ik niet wist of het wel bij mij zou passen. Maar ik draag hem regelmatig πŸ™‚

  1. Pirre zegt:

    Heee, dat is een leuke combi! Ik had dat zelf nooit zo kunnen bedenken (waarom niet?!), maar vind het echt prachtig. Die kleuren staan je ook goed (oh, en love the shoes XD)

Geef een reactie

