FASHION: SHOPLOG SANS-ONLINE

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 10

Ik had nog een deel van het shoptegoed over dat ik vorig jaar bij Sans-Online heb gewonnen. Ik draag bijna elke dag rokjes en jurkjes en besloot nog een aantal jurkjes te bestellen, die niet te netjes of te warm zijn. Wat ik heb besteld laat ik zien in deze shoplog!

(Hoe hard mijn vader ook zijn best deed om leuke foto’s te maken, ik blijf het ongemakkelijk vinden om gefotografeerd te worden en sta daardoor overal als een houterige bouwvakker op. Dit ligt niet aan de jurkjes!)

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 2

Hoe hij hoort.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE

Hoe ik hem draag. 

Toen ik deze jurk op de website zag vond ik hem heel leuk, maar ik twijfelde of het wel wat voor mij zou zijn. Normaal draag ik namelijk een heel ander soort jurkjes. Ik besloot het voordeel van de twijfel te nemen en daar ben ik erg blij mee, want ik vind hem ook in het echt heel leuk. Het is een recht model, maar ik doe er een tailleriempje omheen, omdat ik dat beter bij mij vind passen. Deze jurk is van Vila en kostte €20 in de sale.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 5 FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 6

Ook over deze jurk twijfelde ik. Niet omdat ik dacht dat hij misschien niet bij mij zou passen. Het is namelijk echt een Sarah-jurkje. Alleen op het plaatje zag hij er korter uit dan de andere jurkjes en ik heb dankzij mijn 1.80 meter vaak zat dat jurkjes te kort voor mij zijn. Na een speurtocht op internet ontdekte ik dat de lengte wel meeviel en eenmaal gepast bleek hij gelukkig goed te zitten. De achterkant van de jurk heeft een kanten deel bij de schouders. Het zwarte tailleriempje krijg je bij de jurk. Deze jurk is van Only is kostte ook €20 in de sale.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 4

Deze jurk lijkt een beetje op de vorige (mijn vader zag het verschil geeneens toen hij de foto’s ging maken, haha), maar ik ben nu eenmaal dol op dit soort jurkjes en draag ze regelmatig. Dit exemplaar heeft een print van vlinders en vogels. Aan de achterkant zit een open detail op de rug. Voor dit jurkje van Only betaalde ik €17,50 in de sale.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 7 FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 3

Met deze jurkjes had ik  mazzel, want ik had eerst nog allemaal andere dingen in mijn winkelmandje, waaronder deze jurk in de donkere kleur. Maar door de prijs (hij was eerst €35) had ik hem weer verwijderd. Toen ik wilde bestellen bleken verschillende kledingstukken uit mijn winkelmandje al uitverkocht te zijn en ging ik op zoek naar andere dingen. Tijdens die zoektocht kwam ik dit jurkje weer tegen, maar dan tien euro goedkoper. Woohoo! Ik vond hem zo leuk, dat ik hem in twee kleuren heb besteld: marsala en wit. Ze zijn van Vero Moda en kostten €25 in de sale.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 8

Dit jurkje vond ik zooooo schattig, maar zowel mijn moeder als mijn vriend zeiden hem wel erg tuttig te vinden. Dus bestelde ik hem toch maar niet. Maar toen ik door de uitverkochte items op zoek ging naar nieuwe vond ik hem toch wel erg leuk en besloot ik alsnog de gok te wagen. Misschien viel hij wel mee. En ik ben super blij met dit jurkje, want hij zit hartstikke lekker en is helemaal niet tuttig! En het leuke is, de jurk heeft ook nog eens mijn naam: Sarah. Het had zo moeten zijn, haha. De jurk is van Only en kostte €15 in de sale.

FASHION SHOPLOG SANS ONLINE 9

En als laatst deze donkerblauwe jurk van Vero Moda. De jurk is van een dikkere stof dan de voorgaande jurkjes en is daardoor ideaal voor op de dagen dat het iets frisser is. De rok van de jurk bestaat uit een onderrok van dikke, stevige stof en daarover zit een laag van soepele, doorschijnende stof. Bij de schouders zit een detail van wit kant. Deze jurk kostte €25 in de sale.

Dit waren mijn aankopen! Ik bestelde ook nog een andere super leuke jurk, maar helaas was die niet meer leverbaar in mijn maat toen ik de bestelling wilde afrekenen. Maar ik ben heel blij met alle leuke, nieuwe jurken. Hiermee kom ik de zomer zeker door!

Wat vind jij van mijn nieuwe jurkjes?

Xx Sarah

21 gedachtes over “FASHION: SHOPLOG SANS-ONLINE

  1. Romy zegt:

    Leuke jurkjes! Model spelen went vanzelf! Probeer een beetje schuin te staan en ga lekker naar buiten! Een mooie sloot/vijver of een aparte boom maakt de foto al een stuk minder houthakkerig (tenzij je het letterlijk neemt met die boom 🙂 )

  2. aspasiablog zegt:

    Leuke jurkjes! Bij mij komen jurkjes ook vaak te kort of ‘net-lang-genoeg-maar- dan-niet -meer-als-ik-me-buk’. 🙂 En ik ben maar 1.68 meter.

  3. Petra zegt:

    Hihi, maakt niet uit hoe je op de fotos staat, we geven gewoon je vader stiekem de schuld van het bouwvakkereffect….(knipoog) Ik moet zeggen dat ik mijzelf ook nooit een houding aan weet te nemen op foto’s en ik denk de meesten mensen ook niet.
    het jurkje met de kanten rug vind ik echt geweldig leuk, heel apart en een beetje liefelijk…je hebt mooie jurkjes aangeschaft,heerlijk om te bekijken….
    groetjes Petra

  4. Pirre zegt:

    Ahhh, super leuk! Ik vind vooral die….nouja eigenlijk vind ik ze allemaal tof haha. Grappig dat je zelf vindt dat je erop staat als een bouwvakker, valt reuze mee hoor ;p Tof trouwens dat ze allemaal zo’n mooie lengte hebben, ook al ben je lang. Ik heb dat probleem nogal vaak, 9 van de 10 jurkjes zijn bij mij hemdjes (maar volgens mij heb ik dit ook al eens gezegd *flashback* lol).

Geef een reactie

