BEAUTY: REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 6

Ik ben inmiddels eigenlijk al een beetje voorbij mijn blush fase. Ik vond het een geweldig product, omdat het mijn bleke huid een gezonde blos gaf. Maar daarna ontdekte ik bronzer en hoewel beide producten prima samengaan, draag ik liever niet zoveel make up producten op mijn gezicht en verdween blush naar de achtergrond. Tot Bourjois de 12hr Aqua Blush uitbracht. Mijn liefde voor Bourjois en mijn nieuwsgierigheid begonnen op te spelen. Ik testte de blush in de kleur 02 CocoriCorail en vandaag  review ik hem.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 5 BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 7

Ik heb de blush in de kleur 02 CocoriCorail. Naast deze kleur zijn twee roze tinten en een perzik tint verkrijgbaar. De verpakking van de blush heeft een mooie koraalkleur, maar aangezien de verpakking niet transparant is, is het nog maar te hopen dat er een soortgelijke kleur in de verpakking zit.

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 10 BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 8

De verpakking heeft een pompflacon waar je goed mee kan doseren. Je hebt maar een heel klein beetje blush nodig om beide wangen mee van kleur te voorzien. Nu heb ik wel een lichte huid, dus als je donkerder bent dan ik (en die kans is redelijk groot) zal je waarschijnlijk wat meer product nodig hebben voor hetzelfde resultaat.

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 9

Ik pompte er enthousiast op los en schrok! Niet omdat ik te veel product had gepompt (dat ook), maar door de kleur van de blush. Die is namelijk hartstikke oranje! Geen lief koraalkleurtje, maar een opvallende mandarijnoranje kleur. OEF! De blush heeft een geltextuur. Dit is ook de reden waarom ik zo nieuwsgierig naar de blush was geworden, want zulke producten geven vaak een onwijs mooi en natuurlijk resultaat.

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 11 BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 12

HET RESULTAAT

En zo’n mooi resultaat geeft deze blush ook. Ik breng het in stipjes op mijn jukbeenderen aan en veeg die uit met mijn vingers. Het product smeert makkelijk uit en lijkt samen te smelten met mijn huid, met een heel naturel effect als gevolg. De blush blijft langer vloeibaar dan de cream blush die Bourjois eerder uitbracht. Daarbij moest je snel werken om te voorkomen dat je met een paar niet uitgeveegde vlekken blush op je wangen zat. Bij de Aqua Blush kan je rustiger werken en dat vind ik een stuk prettiger.

En de kleur? Die is op mijn wangen gelukkig niet meer zo knaloranje, maar juist de beloofde koraalkleur. De blush geeft een mooie, frisse blos. De kleur begint subtiel, maar is naar wens op te bouwen. Je voelt de blush niet zitten en hij blijft ook nog eens de hele dag zitten. I love it! Ik ben er sinds het eerste gebruik he-le-maal dol op. Mijn blushfase is weer teruggekeerd. Wat een mooi product!

Nu is het enige nadeel dat blush een lastig product blijft om te fotograferen. Het verschil is daardoor op de foto’s niet zo goed te zien, maar hopelijk is het duidelijk genoeg!

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 2

Zonder blush. 

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 3

De blush alleen rechts aangebracht. 

BEAUTY REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL 4

De blush op beide wangen aangebracht. 

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

De blush is onderdeel van de zomercollectie van Bourjois, maar was er gewoon van uitgegaan dat hij in het vaste assortiment zou zitten. Toen ik de prijs ging opzoeken op de website van Douglas zag ik echter staan dat het een gelimiteerd product is! Ik weet niet zeker of dit wel klopt (ik kan me niet voorstellen dat ze dit product over een paar maanden weer uit het assortiment halen), maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. Zodra Bourjois weer in de aanbieding is ga ik daarom nog even andere kleuren van deze blush halen. De blush kost €11,95 voor 10 ml. De producten van Bourjois zijn verkrijgbaar bij verschillende parfumerieën en drogisterijen.

Wat vind jij van deze blush? Heb jij wel eens een vloeibare blush geprobeerd?

Xx Sarah

20 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BOURJOIS 12HR AQUA BLUSH – 02 COCORICORAIL

    • saarenzo zegt:

      Nou ik had ook verwacht dat het lastig zou zijn, maar het aanbrengen gaat juist heel makkelijk. Nog makkelijker dan bij poeder blushes! Waarschijnlijk komt dat doordat de blush zo makkelijk uitsmeert en de kleur niet gelijk heel fel is. Dan vlekt het ook niet zo 🙂

  1. lous zegt:

    Het valt niet enorm op in je gezicht, dus het is gelukkig toch een subtiele blush, ondanks de knaloranje eerste indruk. Ik ben niet enorm fan van vloeibare blush, omdat ik daar altijd vlekken mee maak.

    • saarenzo zegt:

      Deze is eigenlijk vlekproof! Geloof me, als het aanbrengen fout had kunnen gaan, was het bij mij waarschijnlijk fout gegaan haha. Maar het resultaat is echt mooi. En ja, grote opluchting dat de kleur uiteindelijk een stuk subtieler bleek te zijn!

    • saarenzo zegt:

      Voor mij was dit ook de eerste keer dat ik een vloeibare blush gebruikte, dus weet niet hoe het bij de vloeibare blushes van andere merken is. Maar deze vind ik heel makkelijk is gebruik. Een stuk makkelijker dan verwacht en zelfs nóg makkelijker dan poeder blushes!

Geef een reactie

