BEAUTY: REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER

Ik ben een sucker voor schattige verpakkingen. Toen ik deze super schattige panda verpakking zag wist ik dan ook gelijk dat ik het product moest testen voor mijn blog. Ik heb hem de afgelopen weken getest en in dit artikel review ik hem.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 3 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 6 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 7

Kijk die verpakking! Zo schattig! Alleen daardoor ben ik al fan van het product, haha. Met de make up remover pen kan je oog- en lip make up corrigeren. De remover pen komt in een glanzend kartonnen doosje in lichtroze, met daarop een blije panda. De pen zelf heeft dezelfde opmaak. Leuk, want soms heb je dat iets in een schattig doosje komt, maar dat het product zelf er saai uitziet. De remover pen heeft een draaisysteem.

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 8 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 9

De remover zelf is van een soort harde boter. Ik kan de tekst op de verpakking niet lezen, want die is in het Chinees (denk ik), dus ik weet niet wat de ingrediënten van de remover pen zijn. Maar volgens de productbeschrijving van By Blonde, de webshop waar de remover pen vandaan komt, bevat het product vitamine C, aloë vera en glycerine. De remover is geurloos. In totaal krijg je 4 gram aan product. Dit lijkt niet veel, maar hier doe je heel lang mee. De remover pen is te gebruiken voor zowel oog make up als lipstick. Ik heb de remover pen dan ook voor allebei getest.

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 4 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 5

HET RESULTAAT

Allereerst probeerde ik hem uit op mijn oogleden. Ik ben niet zo goed in het zetten van een mooie lijn met eyeliner, maar nu bleek mijn eyeliner ook bijna op te zijn, waardoor de lijn extra lelijk werd. Ach, alleen maar goed voor het testen! Ik veegde wat bobbels weg, wat niet echt soepel ging. Daarvoor is de stift te groot. Maar na wat oefenen ging het al een stuk beter. Tot ik knipperde, want opeens zat mijn hele ooglid onder de zwarte eyeliner vlekken! Dat was dus geen succes.

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 13 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 14

Dat is niet de bedoeling!

Daarna probeerde ik hem voor mijn lipstick. Ik draag graag rode lipstick, maar mijn mond is niet helemaal symmetrisch, waardoor het lastig is om een goede, strakke liplijn te krijgen. Met de remover pen ben ik langs mijn mond gegaan om kleine uitschieters weg te krijgen et voilà, de lipstick zat perfect! Na gebruik is de pen makkelijk schoon te maken, door de vlekken er met je hand af te vegen.

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 11

Vooraf. De lijnen zijn een beetje hobbelig. 

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 10 BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 12

De lipstick zit er een stuk mooier op!

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

BEAUTY REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER 2

Voor oog make up zou ik deze make up remover pen niet snel gebruiken, want bij mij zorgt hij alleen maar voor extra vlekken. Voor lipstick vind ik hem echter ideaal. Elke keer als ik mijn matte rode lipstick draag pak ik de remover pen tevoorschijn om een perfecte liplijn te creëren. Mocht je zelf ook graag opvallende kleuren lipstick dragen, dan is dit zeker een handig product om te hebben!

Balala Panda’s Dream Eye Make-Up Eraser kost €6,95 (4 gram). Het product is verkrijgbaar in de webshop By Blonde. De make up remover pen kan je hier kopen.

Wat vind jij van deze make up remover pen?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

16 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BALALA PANDA’S DREAM EYE MAKE-UP ERASER

  1. Mei Qi zegt:

    Wat super handig dat hij corrigeerd! Je lipstick zit er veel strakker op, super mooi! Heb nog nooit eerder zo’n stick gezien. Lijkt me erg fijn om kleine foutjes weg te werken!

Geef een reactie

