WINNARES MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS PALETTE

REVIEW MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS 11

Uh oh, ik ben zo aan het genieten van mijn zomervakantie dat ik helemaal ben vergeten de winnares van het Makeup Revolution Flawless Ultra Eyeshadows palette bekend te maken! Tot vandaag, want in dit artikel maak ik bekend wie de winnares is. Heb jij meegedaan aan deze winactie? Lees dan snel verder om te ontdekken of jij binnenkort dit prachtige palette ontvangt. 

En de winnares van het palette is…

Miriam van Mega Pirre!

Gefeliciteerd, Miriam! Stuur je een e-mail met jouw adresgegevens naar saarenzoblog@hotmail.com? Dan stuur ik het palette naar je op!

200 (1) 200 (2) 200 (3) 200 (4) 200 (5) 200 (6) 200 (7) 200 (8) 200 (9)

Na mijn vakantie ga ik op zoek naar iets voor een nieuwe winactie. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag!

Xx Sarah

8 gedachtes over “WINNARES MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS ULTRA EYESHADOWS PALETTE

Geef een reactie

