FASHION: WISHLIST SCHOENEN NAJAAR 2015

shoes

Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe sandalen. Mijn huidige sandalen zijn behoorlijk aan het verslijten en aangezien ik alleen sandalen kan dragen met een dichte achterkant (zonder rits!) is deze zoektocht behoorlijk lastig. Dus ben ik allerlei webshops aan het afgaan in de hoop daar de gezochte sandalen tegen te komen. Al snel stuitte ik op een nieuw probleem: 1. De najaarscollectie ligt al in de winkel. 2. Ik heb een schoenen tic. 3. De schoenen van dit najaar zijn ge-wel-dig! Tijd voor een wishlist!

OVERKNEE LAARZEN – H&M – €49,95 

hm

OMG kijk deze prachtige overknee laarzen dan! Toevallig zat ik de nacht voordat ik ze zag nog te denken aan overknee laarzen (interessante gedachten kan je toch hebben als je niet kan slapen, haha) en ik hoopte dat ze dit najaar weer in zouden komen, omdat ik ze super mooi vind en dan even kan kijken wat ze dit jaar voor mooie exemplaren hebben. De dag erna ging ik wat webshops af en ik besloot bij de schoenen van H&M te kijken. En ja hoor, daar stonden ze: prachtige, grijze overknee laarzen. Deze laarzen zijn ongeveer het tegenovergestelde van de zomersandalen waar ik eigenlijk naar op zoek ben, maar ze kosten “maar” €49,95. Nu is 50 euro veel geld (vooral als je al meer dan genoeg schoenen hebt en deze laarzen absoluut niet nodig hebt), maar voor laarzen is het niet duur. Sterker nog, alle andere overknee laarzen die ik ben tegengekomen die ook mooi waren zijn allemaal 200 – 2000 (!) euro. (Ik ben me er heel erg van bewust dat ik eigenlijk gewoon alles goed zit te praten tot ik mezelf toestemming geef om deze laarzen te kopen. Maar ik ga me nog even proberen in te houden.)

UPDATE: Een paar dagen na het schrijven van dit artikel ging ik winkelen in Amsterdam en ik wilde deze laarzen bij de H&M op de Dam gaan halen. Maar ik kon ze nergens vinden! Dus mocht je bij de H&M komen en je ziet ze staan, laat dan even weten bij welk filiaal het was (het liefst een in de buurt van Utrecht/Amsterdam).

REGENLAARZEN – SCAPINO – €9,95 

scap

Hah, deze hadden jullie zeker niet verwacht, hè? Ik zat het even uitleggen. Ik woon vlak bij een hei en daar ga ik best vaak samen met mijn moeder na het avondeten een stukje lopen. Alleen als het geregend heeft blijft de grond er nog een paar dagen drassig, met als resultaat dat ik regelmatig met modderige schoenen thuiskom. En dat vind ik zonde. Dus ben ik de afgelopen tijd gaan zoeken naar zwarte regenlaarzen, maar leuke regenlaarzen zijn aardig prijzig (ik ben niet het type dat even 80 euro neerkwakt voor een stel regenlaarzen. Ik bedoel, daar kan ik twee paar andere schoenen van kopen, ja!) en anders zijn het van die lompe gevallen. Dus ging ik op de IJhallen rommelmarkt op zoek, waar ik ontdekte dat ik niet goed ben in het onderscheiden van regenlaarzen en paardrijdlaarzen, haha. Toen ik eindelijk regenlaarzen zag die ook echt regenlaarzen waren, waren ze drie maten te klein. Boehoe! Opeens bedacht ik me dat een winkel als Scapino vast wel simpele, zwarte regenlaarzen voor een prima prijs moet hebben. En ja hoor, die staan er tussen! Dan maar de wat lompere versie, maar als ik ze heb kan ik wel met een gerust hard door de modder banjeren.

(Maar mocht iemand leukere regenlaarzen weten die ook goedkoop zijn, dan hoor ik dat graag!)

ONGEVEER ELK PAAR SCHOENEN UIT DE NAJAARSCOLLECTIE VAN MANGO

Oh Mango, wat doe je mij aan? Het lijkt wel alsof Mango steeds leukere schoenen in haar collectie krijgt. Nu ben ik sowieso al groot fan van Mango, daar haal ik regelmatig kleding vandaan. Maar nu staat niet alleen de kleding van het merk op mijn wishlist, maar ook een aantal schoenen uit de najaarscollectie. Wat een mooierds! Ik koos mijn favorieten en zette die op mijn wishlist.

man4

Hoge zwarte laarzen zijn altijd goed (€99,99).

man3

Wauw, deze zijn zo mooi met dat kant! (€44,99).

man2

Leuke zwarte enkellaarsjes met een bandje om de bovenkant gewikkeld (€89,99).

man6

Nog meer leuke enkellaarsjes, alleen dan nu in het bruin (€119,99).

man5

En de allermooiste enkellaarsjes uit de collectie! Waaaah ❤ (79,99).

man1

En als laatst: toch nog sandalen! Oké, ze zijn wat lomper dan ik normaal draag, dus ik moet ze even aanzien, maar het is precies waar ik naar zoek: geen bandjes waar mijn tenen uitfloepen, een dichte achterkant zonder rits (woehoe!) en daarnaast zit er ook nog eens een heel handig stukje aan de zijkant, waardoor je kleine teen niet tussen de bandjes kan bungelen. Ze kosten €27,49 (in plaats van €54,99).

Zo veel leuke schoenen! En dan ben ik nog geeneens naar de webshop van Invito en Manfield geweest, waar ik toch wel mijn meeste schoenen vandaan haal. Maar anders wordt mijn wishlist wel héél lang, haha. Geen zorgen, ik ga ze lang niet allemaal kopen. Hooguit drie paar of zo (sandalen, regenlaarzen en normale laarzen). Maar kijken kan altijd 😉

Welke schoenen staan er op jouw wishlist?

Xx Sarah

 

18 gedachtes over “FASHION: WISHLIST SCHOENEN NAJAAR 2015

  1. BeautyOpinie zegt:

    De hoge overknee laarzen van H&M stonden ook hoog op mijn wishlist. Ik kwam ze heel toevallig vorig weekend tegen in een tweedehandswinkel! Collectie van vorig jaar maar ze zagen er als nieuw uit! Ik heb ze gelijk meegenomen 🙂 maar helaas heb ik ze ook nog niet nieuw bij h&M gespot.

    • saarenzo zegt:

      Wauw, wat een mazzel! Super zeg! Ik heb vanmorgen een berichtje naar H&M gestuurd via Facebook en ze zeiden dat deze overknee laarzen alleen online verkrijgbaar zijn. Dus mocht je deze ook nog willen hebben, kan je ze alleen maar bestellen.

    • saarenzo zegt:

      Oe lage hakken lijken mij best moeilijk om te vinden. In de schoenenwinkels waar ik kwam zag ik tenminste alleen maar platte schoenen of schoenen met heel hoge hakken. Laarsjes liggen nu echt overal. Ook in de uitverkoop! De uitverkoop stopt deze week, dus als je ze met korting wilt scoren kan je het best deze week even gaan 🙂

  2. Pirre zegt:

    Zeg, wil jij niet meer over schoeisel praten en al helemaaaaal geen foto’s erbij plaatsen?! Ik verklaarde laatste nog aan mijn vriend dat ik voorlopig geen nieuwe schoenen zou kopen…. Oeps :p

Geef een reactie

