FASHION: OOTD + SHOP THE LOOK!

YLFL 5

Iedereen blijkt een eigen uniform te hebben: een outfit die je regelmatig draagt. Bij mij is dat zonder twijfel een jurkje of een rokje met een blouse en een blazer. Vooral in het najaar kan je mij daar in uittekenen. Ik heb dan ook een hele verzameling aan verschillende kleuren blazers. Nu het weer wat herfstachtiger begint te worden, trok ik mijn “uniform” weer aan en maakte ik op de hei vlak bij mijn huis wat foto’s voor deze OOTD (outfit of the day). Ook laat ik zien waar je een soortgelijke outfit kan shoppen!

YLFL 2 YLFL 8 YLFL 7

Ik droeg een zwart rokje met witte stippeltjes, die ik vorig jaar in de sale bij Primark kocht voor maar 50 cent! Daarboven droeg ik een witte blouse zonder mouwen van Mango en een wijnrode blazer van Vero Moda. Omdat het nog te warm was voor laarsjes, droeg ik aan mijn voeten mijn zwarte sandalen van Invito, die zoals je kan zien hoog nodig aan vervanging toe zijn.

YLFL 3 YLFL 4 YLFL 6

Omdat al deze items uit oude collecties komen en daardoor niet meer te koop zijn, heb ik hieronder soortgelijke kledingstukken toegevoegd.

YLFL

Badsandaal – €15, witte blouse zonder mouwen – €12, wijnrode blazer – €44,99, zwarte rok met witte stippeltjes – €19. Alle items zijn van Your Look For Less.nl

Voor mij is dit de ideale outfit voor tijdens het begin van het najaar. Door de leuke blazer is het net even wat warmer dan een zomerse outfit, maar door de blote benen en sandalen is het niet té warm. En als het kouder wordt combineer ik het met een zwarte panty en zwarte enkellaarsjes.

Wat vind jij van deze outfit? Wat is jouw uniform?

Xx Sarah

20 gedachtes over “FASHION: OOTD + SHOP THE LOOK!

  1. lous zegt:

    Zwart wit en toch fleurig door het jasje, ik vind het mooi. Mijn uniform is meestal een jurkje met kort vestje, maar nu het kouder wordt, moet ik toch maar weer eens aan de lange broeken.

    • saarenzo zegt:

      Leuk! Nog tips voor winkels met leuke jurkjes? 🙂 En ik draag zelf ook als het koud is een jurkje met een panty. Dan heb ik het de hele tijd koud, maar ik ben eigenwijs en dan wil ik gewoon per se geen broek aan, haha. Pas als het stevig vriest haal ik mijn spijkerbroeken weer tevoorschijn 😀

      • Lisa zegt:

        Er bestaat hier een oplossing voor 😀 Thermo-panty’s, ze zijn iets dunner dan leggings, maar wel lekker warm 🙂 Ik heb er ooit eentje bij de Action gekocht en die is na 1.5 jaar nog steeds prima (je draagt ze alleen tijdens winter) (en ze zijn ook wat dikker dus gaan ook wat langer mee)! Misschien een tip om even ernaar te googlen :p Hulde aan rokjes in de winter ^^

      • saarenzo zegt:

        Ah ja, ik heb een keer zo’n thermo panty bij de Action gekocht, maar de benen zijn veel te kort en hij zakt steeds af 😦 Zo jammer, want hij is inderdaad heerlijk warm!

Geef een reactie

